T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

14:44:35
26.06.2012
Wena
T: na montáž té Molčanovky tě můžu půjčit přípravek :-)
14:38:43
26.06.2012
vhml
-> radekp: silentbloky od pemita, silon, unibaly, excentr. Jen zapojit fantazii
14:36:16
26.06.2012
-> havlik: : hotovo 4
14:35:36
26.06.2012
havlik
-> T: qwak má držáky na 100-110R a schání držáky na 742ku tak mu zkus napsat na výměnu
14:34:25
26.06.2012
-> vhml: : no s těma bych klidně souhlasil,ale na svoje auto nikde unibal...na závodění ano,ale pro mě asi spíš ne...



-> radekp: : aha, no já právě koukal a dohledal na erko nějakých 6 dílů...a tady jich je fůra....takže mě zůstanou vlastně jen ramena 4
13:57:43
26.06.2012
radekp
-> T: jo, všechno kromě minipříčky. Na 100-110R je zástavba jednodušší...

-> vhml: jsi to napsal jako bysme měli na výběr...až to začne někdo dělat, klidně odzkouším
13:40:00
26.06.2012
vhml
-> T: železo nutně ne, ale aspoň tvrdý gumy...
13:18:48
26.06.2012
-> vhml: : takže místo gumy železo? 40 nevim nevim, zda-li to už neni moc na moje civilnější ježdění...8



-> Tuner#2: : jak psal Radek...



-> radekp: : hele a Ty jsi použil všechno to harampádí na Tvoje auto ? že mi toho přijde nějak moc proti úchytům na 100-ku...
13:01:42
26.06.2012
Toušík
-> vhml: Kvůli nim jsem začal otravovat Permita, zda by nevyrobil tvrdé uložení. Protože to by bylo ideální popřípadě na okruhy do silonu nebo unibal..
12:51:42
26.06.2012
vhml
-> radekp: bokem můžeš hoblovat klidně kyvku...
11:49:33
26.06.2012
Qwak
158
11:24:28
26.06.2012
radekp
-> Tuner#2: vymění s Qwakem.

-> vhml: já ti nevím, eidy to hobluje bokem pořád a na silenty si nestěžuje...
10:31:57
26.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 26.06.12 08:33:04: Pěkný, pěkný takže držáky nakonec budeš dělat?
08:44:14
26.06.2012
vhml
-> T: hlavně to nezabij použitím sériovejch silentbloků
08:33:04
26.06.2012
nechtěl bych podceňovat ostatní dárky,ale asi nejhezčí dárek k narozeninám jsem si pořídil sám 40 aneb práce na dlouhé zimní večery...kdo se mi hlásí na pomoc? 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 26.06.2012 08:33:04
21:09:44
25.06.2012
-> bibendum30: : nojo, ale čas je nepřítel, tak až teď 8 4
19:18:18
25.06.2012
bibendum30
T 25.06.12 16:07:53 napsal:

tak je doma, až je mi líto do toho řezat :-D :-(

jinak díky PavloviP4
Doma už je přece dávno... a ne až ted4
17:31:05
25.06.2012
-> m8rinek: : 4 3
16:09:37
25.06.2012
m8rinek
-> T: tak to neřež, jen to olámej ....
16:07:53
25.06.2012
tak je doma, až je mi líto do toho řezat :-D :-(

jinak díky PavloviP4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.06.2012 16:07:53
Extreme Tyres