T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

12:49:54
14.07.2012
-> TTomas: : tak zkusim no a uvidime
12:25:00
14.07.2012
vhml
-> T: tak tak, nižší váha není to čeho jsi chtěl dosáhnout. Obrovskej rozdíl uvidíš po nasazení. A kup si rovnou řemen 1075. Točit to s 1050 je taky úplně zbytečný.
upraveno 1x, naposled 14.07.2012 12:25:36
12:17:35
14.07.2012
TTomas
-> T: Tady nejde o vahu, ale o odpor, ktery ta vrtule vytvari4
12:03:08
14.07.2012
tak jsem dotvoril 5-ti listou vrtuli a zvazil s 9-ti listou a po pravde mi tech asi 30g rozdilu neprijde jako zazrak ale libi se mi tvar lopatek , tak ji asi precejen zkusim...
09:52:25
30.06.2012
-> pitrs-84@: : 4
09:23:24
30.06.2012
pitrs-84@
-> T: "srací" rozumej "výborný"4
15:43:55
29.06.2012
-> Radek Retro eLeSo: : to jsem rád 4 a kdy bude premiéra 5
15:32:22
29.06.2012
Radek Retro eLeSo
-> T: mám to doma chlape a je to Bombice!!!!nebudu to tady rozebírat,písnem si SZ4
15:21:23
29.06.2012
hurá, už jsou doma 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.06.2012 15:21:23
15:10:47
29.06.2012
-> pitrs-84@: : no moc nechápu slovíčko srací, ale za zbytek dík za pochvalu...4
20:42:23
28.06.2012
pitrs-84@
fakt mas srací auto.... sleduju dlouho a smekam . nevim ani proc ale nejak mi ani absence origo narazniku nevadi.... pritom bych rekl ze to bez nich musi byt hnusny...a neni....4
20:18:35
26.06.2012
-> Toušík: : zatím je čas, asi se zeptám přímo jeho teda ale...
20:13:03
26.06.2012
Toušík
-> T: Ale myslím že je řeší. Protože je o ně zájem.
20:05:55
26.06.2012
-> havlik: . tak neni co řešit 40
17:50:13
26.06.2012
havlik
-> T: pemit už to má v nabídce
16:48:24
26.06.2012
-> vhml: : no pokud by bylo něco od Pemita, tak proč ne....



-> Wena: : jak jsi mocný 171 budu jen rád 4



-> Duri: : to nemam problém vyměnit,ale to by jsi si pro ni musel dojet....
15:06:49
26.06.2012
TTomas
-> Duri: Mensi odpor - spotreba vykonu - a stale dostatecne chlazeni.
15:02:43
26.06.2012
Duri
-> T: Prosim, nerob z toho 5-listovu! 5 listovu mam na 1100MB a rad by som origo.Prosim spravme vymenu...



-> vhml: Ja som to tusil :). Vdaka za info. Este ak mozem otazocku, ake to ma vyhody oproti 9 a 10 listovej. Mam 5 listovu na 1100MB a kukal som ako puk, ze preco to kto spravil.
upraveno 1x, naposled 26.06.2012 15:13:43
14:55:58
26.06.2012
vhml
-> Duri: pětilistou :-D
14:49:34
26.06.2012
Duri
-> T: Mozem jednu OT otazku? Co planujes s tou 10 listovou vrtulou robit, ked pises ze ti je luto do nej rezat?
Extreme Tyres