T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

09:46:24
13.06.2012
já do téhle debaty bohužel nemám co říct, že jsem v době ladění neměl ten okruh chlazení ve 100% stavu :-(

ale jediný, čím to vysvětlit, kolik umí ta elektrická vrtule otáček v maximální zátěži oproti mechanice...+ jaký jsou listy ...
09:10:39
13.06.2012
Eidy
-> Tuner#2: Fotky jsem viděl. Je to moc hezký auto. Fakt pěkný. Ale jak říká Venca, vocaď pocaď. Téčkovi to taky do nějaký rychlosti fungovalo. Ještě se do toho zamotal zanesenej chladič atd. ale přesto neznám jedinej případ, kdy by tohle spolehlivě fungovalo za všech situací. Vždycky jsou tam potíže.

Ať se kamarád poptá.
08:59:26
13.06.2012
vhml
-> Tuner#2: na courání a i kratsi ostrejsi jizdu to nemá proc nefungovat. Me to s 5 listama a řemenem 1150 vařilo až na činovským okruhu, tj. 10km v kuse plnej plyn. Koráb a podobný drobnosti to ujede bez problémů. Takže ano, ona tahle elektrika bude fungovat, ale vocaď pocaď.
08:50:15
13.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 13.06.12 08:35:32: Nemluvil, ale je to tohle auto a žádné další chladiče tam nemá. gallery.tuningy.com/displ ayimage.php?album=355&... Kamarád se s ním zná, můžu se poptat jak to funguje.4
08:35:32
13.06.2012
Eidy
-> Tuner#2: A ty jsi s ním mluvil? By mě zajímalo jak moc to funguje. Podle fotky tam už nic jinýho na chlazení připojený nemá, ale je otázka, jestli to prohání naplno nebo do 80km/h.
07:20:37
13.06.2012
-> Tuner#2: : to mě taky žere 8 ale jsem rád, že to teď snad funguje a uvidíme, co se bude v zimě dít 5 4
01:15:19
13.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Vím že máš chlazení asi už vyřešené a po očku jsem sledoval zdejší rady, ale tahle fotka a fakt, že min. v Běšinách mu to fungovalo by mě žrala: gallery.tuningy.com/displ ayimage.php?album=355&...



1
15:19:03
08.06.2012
Danster
-> Toušík: To jsi měl sakra štěstí jsem viděl na vlastní oči co dokážou ty dvě pásky. Chladič v háji, vrtule na který zbyla jedna lopatka a ještě jako bonus tři lopatky zaseknutý v kapotě
13:32:52
08.06.2012
-> Eidy: : o tom vím, takže je to půl na půl...nové víčko,"špunty" na výpušťáky(takže bz mohlz jen prolínat), nové topení,repas chladič,nové vedení chlazení,správný kus na chladiči i s gumou,ještě otevřená kapota a přínos vzduchu odspoda auta....víc udělat nemůžu 40 takže snad už OK 131
13:23:43
08.06.2012
Eidy
-> T: Máš Fridex? Aby ti nezamrznul chladič 1. Ale faktem je, že nemrzka zvedá bod varu, což je mimo jiné velké plus.
12:09:54
08.06.2012
OK, dneska se pokusím ještě naučit jak se zamotá ta páska 3 a máme teda chlazení v úplném finále 131
11:28:52
08.06.2012
Toušík
-> T: Já jezdil pásky 2 :D A nikdy se mi nic nerozlítlo. Až jsem se divil.. Ale asi jak píše M8 dal bych ji na saharu, a pokud máš tvrdý uložení na motoru tak to bude v klidu.
11:14:08
08.06.2012
Eidy
-> T: Na chemoprén bych se vykašlal. Ono to drží dobře a podtlak to přimáčkne. Tak velká mezera, aby to mělo vliv, tam nikdy nevznikne. A ze sahary to nesjede.
11:10:36
08.06.2012
m8rinek
-> T: stěžuj si v AZNP...
11:07:38
08.06.2012
-> m8rinek: : takže jen páska...OK je to celé na Tebe 40 3
11:05:01
08.06.2012
m8rinek
-> T: nemam ani chemopren.
11:02:35
08.06.2012
-> m8rinek: : takže chemopren na saharu + pásku a na ten rám vrtule nic nemáš?
20:34:51
07.06.2012
Danster
-> m8rinek: Dobrý díky za vysvětlení4
20:29:53
07.06.2012
m8rinek
-> Danster: Na straně sahary je guma na ,,fest,, kdežto okolo větráku je na volno.



Já bych neexperimentoval, takhle to vymysleli a takhle to funguje. Už se Ti někdy rozlítla vrtule? Mě jo, nebudu to riskovat...
20:25:59
07.06.2012
Danster
-> m8rinek: Jen tak ze zvědavosti proč vadí když je ta páska na tý obruči ? Se mi zdá že je to uplně fuk hlavně když tam nejsou dvě ty pásky, ale rád se přiučím4
Extreme Tyres