skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:16:41
18.06.2012
18.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 18.06.12 09:48:03: Co si udělat přepad do flašky? Min. nouzově na pozorování?
09:48:03
18.06.2012
18.06.2012
T
-> Tuner#2: : no místo výměníku chladič
jinak teda jsem ohledal škody po cestě a opět jsem dolejval 1L chladící kapaliny.....já už nevim...topení jsem nepustil za celou cestu, výpušťáky jsou zašpuntovaný, tak nevim :-(
jinak teda jsem ohledal škody po cestě a opět jsem dolejval 1L chladící kapaliny.....já už nevim...topení jsem nepustil za celou cestu, výpušťáky jsou zašpuntovaný, tak nevim :-(
19:34:17
17.06.2012
17.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Bez výměníku ale počítej na dálnici se 120 a více °C na oleji pokud to budeš točit na 5000rpm nicméně 50tka to snese bez problému.
18:57:18
17.06.2012
17.06.2012
m8rinek
-> T: vyhodit výměník je to nejmenší :)
18:49:36
17.06.2012
17.06.2012
T
-> m8rinek: : tak to mě nenapadlo, ikdyž mělo, vzhledem k Eidyho chlazení a mojemu chlazení no....
18:48:34
17.06.2012
17.06.2012
m8rinek
-> T: to jo, proto tam nemam výměník, ale chladič ;). Chce to nedávat na auto vše co se nosí ;).
18:47:00
17.06.2012
17.06.2012
T
-> vhml: : no není to moc,ale vzhledem k tomu, že jsem auto nehonil, tak by tam mohlo být méně nebo ne?
jinak vzhledem k výměníku u filtru mi olej zbytečně ohřívá vodu nebo se pletu?
jinak vzhledem k výměníku u filtru mi olej zbytečně ohřívá vodu nebo se pletu?
18:40:34
17.06.2012
17.06.2012
vhml
-> T: co je špatného na 100 stupních na oleji?
21:56:01
16.06.2012
16.06.2012
T
-> m8rinek: . všechno vyřešeno
teď mě spíš trápí olej.....cesta dneska najeto 200 km a z toho cca 70 po dálnici a voda se vešla max. do 90 a zítra zjistím jestli je nějaká voda vyházená nebo ne,ale vypadá to , že víčko drží.....ale olej se dost podstatnou část cesty držel kolem 100st. a to jsem jel tak těch 100-110 km/h kolem 47t. otáček....
teď mě spíš trápí olej.....cesta dneska najeto 200 km a z toho cca 70 po dálnici a voda se vešla max. do 90 a zítra zjistím jestli je nějaká voda vyházená nebo ne,ale vypadá to , že víčko drží.....ale olej se dost podstatnou část cesty držel kolem 100st. a to jsem jel tak těch 100-110 km/h kolem 47t. otáček....
21:36:17
15.06.2012
15.06.2012
m8rinek
-> Eidy: Má to správně.
-> T: Dnes koupíš pásku v metráži a k tomu navíjecí sponu, která má navíc na konci závit a matku, kterou se to zajistí. Docela dobrá věc, mají to v hydraulice.
-> Tuner#2: Po zlomení nohy mi tahle nouzovka fungovala taky dobře skoda110r.eu/110r/cerven1 130007.jpg , ale jel jsem opatrně, chvilkovou zátěž to sneslo, ale dlouhodobou nic moc a už jsem musel sahat na turbopáčku topení. Mechanika je v tomhle případě opravdu nejspolehlivější.
-> T: kup od Pavla ten 10list, má úplně jinou účinnost a 5list funguje za jakýho koli počasí naprosto bezpečně a tlačnej větrák je tam opravdu jako nouzovka, už jsem ho neslyšel pekelně dlouho...
-> T: Dnes koupíš pásku v metráži a k tomu navíjecí sponu, která má navíc na konci závit a matku, kterou se to zajistí. Docela dobrá věc, mají to v hydraulice.
-> Tuner#2: Po zlomení nohy mi tahle nouzovka fungovala taky dobře skoda110r.eu/110r/cerven1 130007.jpg , ale jel jsem opatrně, chvilkovou zátěž to sneslo, ale dlouhodobou nic moc a už jsem musel sahat na turbopáčku topení. Mechanika je v tomhle případě opravdu nejspolehlivější.
-> T: kup od Pavla ten 10list, má úplně jinou účinnost a 5list funguje za jakýho koli počasí naprosto bezpečně a tlačnej větrák je tam opravdu jako nouzovka, už jsem ho neslyšel pekelně dlouho...
08:55:15
14.06.2012
14.06.2012
vhml
-> Eidy: dává se na saharu. Taky je mi to divný, ale je to tak
08:41:12
14.06.2012
14.06.2012
T
-> Eidy: : no jak píše -> ochoda: , tak teď babo raď, ale projel jsem pár erek tady a je to takhle asi správně....
22:27:57
13.06.2012
13.06.2012
Eidy
-> ochoda: Chtěl dávat 2 pásky a proto mu bylo vyčiněno. Nicméně teď jsem si to prošel zpět a máš pravdu.
Já si teda nejsem jistej, ale myslím, že jsem jezdil se sponkou na větráku. Ale už je to dlouho. Tak nic.
Já si teda nejsem jistej, ale myslím, že jsem jezdil se sponkou na větráku. Ale už je to dlouho. Tak nic.
20:53:23
13.06.2012
13.06.2012
ochoda
-> Eidy: to tak myslim mel a akorat ho jebali ze to ma zle :D
20:49:34
13.06.2012
13.06.2012
Eidy
-> T: No, hezký. Akorát že páska se nedává na saharu ale na plech kolem vrtule.
19:18:48
13.06.2012
13.06.2012
T
jinak teda neni to asi tak stažený jako hadice na vodu,ale je to o 100% lepší, jak ta origo sponka k té pásce, tak to snad bude stačit....
v sobotu zatěžkávací zkouška, tak držte palce...
v sobotu zatěžkávací zkouška, tak držte palce...
19:14:51
13.06.2012
13.06.2012
T
tak jsem tam dneska dotvořil i pásek teda....hledal jsem po Příbrami pásek o průměru 33cm a nikde nic tak jsem vzal co jsem našel doma,ale nějak se mi to moc nezdálo s tou origo svorkou, tak jsem to na koncích provrtal a prdnul na šroub.....tak snad to tam udrží...
19:11:55
13.06.2012
13.06.2012
T
-> Tuner#2: : no počkám si co ještě napíše, ale v tomhle i kdyby to uchladil tak si minimálně stojím za názorem "kus od kusu" jako ve všem
14:38:08
13.06.2012
13.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak zatím takhle: "zdary, hele co vim ma to tak uz nejakych 5 let urcite , a dava tomu dost :) napisu mu a dam vedet"
14:34:14
13.06.2012
13.06.2012
T
-> vhml: : no to už jsem bohužel taky pochopil
takže náporák nebo serie
takže náporák nebo serie