T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

07:12:09
19.06.2012
-> vhml: : nojo, ale kolik už je u Tebe větší rozdíl...já měl v podstatě rozdíl 20st.



-> Tuner#2: : videa jsem proklikal a chystam se na celé....4

jinak jsem taky lehce zmaten z toho chlazení....8
23:36:06
18.06.2012
Eidy
-> Tuner#2: Tak to jsem z toho jetel.
21:18:15
18.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Mrkni na videa k Eidymu, taky Tě budou zajímat 4



Jinak tu mám reakci majitele zeleného eRka:



Cusz pane,jen zkracene pac jsem porad v Chorvatsku . Funguje to tak,ze pokud jedes vic jak 175km/h tak se začne vic hřát,ale v rámci možnosti dobrý,jinak pod plným kotlem je taky ohraty ale nepřehřeje se to . Ale bez čočky dlouhý a rychlosti dlouho nad 100-140km/h to bez problemu funguje . Je tam novej chladič + soustava čistá a jen voda bez fridexu a olej chladič a vrtule 1.6i Filcka . Motor má cca 92-95koni a čočky docela snáší jak jsem psal . Jinak na normal jízdu to funguje uplne bez sebemensich problemu.



Kamarad: tak nevim v cem to ma tak zazracny , ale fakt mu to fuznguje to muzu potvrdit [:)]

jeste pise :



Jeste pujde mezichladič dopředu . A hlavne pokud je good těsnění s vickem na chladici tak to jde, dávala se i pruzina s vickem ze Zigula, ale je jasný že náporák je náporák .
13:10:27
18.06.2012
vhml
-> T: výměník víceméně funguje jen při vyšším rozdílu teplot. Na rychlejší ohřívání a chlazení opravdu v zátěži. Při běžném provozu je tam malý teplotní gradient a tak i nízká účinost. Jak chlazení oleje, tak ohřívání vody. Tudíž netřeba mít strach, že tě to nějak zásadně přehřívá vodu.
10:30:36
18.06.2012
-> Tuner#2: : to jsem měl,ale nic moc...ale asi to budu muset udělat znova na delší trasu....ikdyž víčko podle mě drží....
10:16:41
18.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 18.06.12 09:48:03: Co si udělat přepad do flašky? Min. nouzově na pozorování?
09:48:03
18.06.2012
-> Tuner#2: : no místo výměníku chladič 4











jinak teda jsem ohledal škody po cestě a opět jsem dolejval 1L chladící kapaliny.....já už nevim...topení jsem nepustil za celou cestu, výpušťáky jsou zašpuntovaný, tak nevim :-(
19:34:17
17.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Bez výměníku ale počítej na dálnici se 120 a více °C na oleji pokud to budeš točit na 5000rpm nicméně 50tka to snese bez problému.
18:57:18
17.06.2012
m8rinek
-> T: vyhodit výměník je to nejmenší :)
18:49:36
17.06.2012
-> m8rinek: : tak to mě nenapadlo, ikdyž mělo, vzhledem k Eidyho chlazení a mojemu chlazení no....
18:48:34
17.06.2012
m8rinek
-> T: to jo, proto tam nemam výměník, ale chladič ;). Chce to nedávat na auto vše co se nosí ;).
18:47:00
17.06.2012
-> vhml: : no není to moc,ale vzhledem k tomu, že jsem auto nehonil, tak by tam mohlo být méně nebo ne?

jinak vzhledem k výměníku u filtru mi olej zbytečně ohřívá vodu nebo se pletu?
18:40:34
17.06.2012
vhml
-> T: co je špatného na 100 stupních na oleji?
21:56:01
16.06.2012
-> m8rinek: . všechno vyřešeno 4







teď mě spíš trápí olej.....cesta dneska najeto 200 km a z toho cca 70 po dálnici a voda se vešla max. do 90 a zítra zjistím jestli je nějaká voda vyházená nebo ne,ale vypadá to , že víčko drží.....ale olej se dost podstatnou část cesty držel kolem 100st. a to jsem jel tak těch 100-110 km/h kolem 47t. otáček....
21:36:17
15.06.2012
m8rinek
-> Eidy: Má to správně.



-> T: Dnes koupíš pásku v metráži a k tomu navíjecí sponu, která má navíc na konci závit a matku, kterou se to zajistí. Docela dobrá věc, mají to v hydraulice.



-> Tuner#2: Po zlomení nohy mi tahle nouzovka fungovala taky dobře skoda110r.eu/110r/cerven1 130007.jpg , ale jel jsem opatrně, chvilkovou zátěž to sneslo, ale dlouhodobou nic moc a už jsem musel sahat na turbopáčku topení. Mechanika je v tomhle případě opravdu nejspolehlivější.



-> T: kup od Pavla ten 10list, má úplně jinou účinnost a 5list funguje za jakýho koli počasí naprosto bezpečně a tlačnej větrák je tam opravdu jako nouzovka, už jsem ho neslyšel pekelně dlouho...
08:55:15
14.06.2012
vhml
-> Eidy: dává se na saharu. Taky je mi to divný, ale je to tak
08:41:12
14.06.2012
-> Eidy: : no jak píše -> ochoda: , tak teď babo raď, ale projel jsem pár erek tady a je to takhle asi správně....
22:27:57
13.06.2012
Eidy
-> ochoda: Chtěl dávat 2 pásky a proto mu bylo vyčiněno. Nicméně teď jsem si to prošel zpět a máš pravdu.

Já si teda nejsem jistej, ale myslím, že jsem jezdil se sponkou na větráku. Ale už je to dlouho. Tak nic.
20:53:23
13.06.2012
ochoda
-> Eidy: to tak myslim mel a akorat ho jebali ze to ma zle :D
20:49:34
13.06.2012
Eidy
-> T: No, hezký. Akorát že páska se nedává na saharu ale na plech kolem vrtule.
Extreme Tyres