T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

17:28:45
07.06.2012
m8rinek
-> T: Na sahaře žádnej rantl není... skoda110r.eu/110r/duben11 60004.jpg
17:14:21
07.06.2012
-> m8rinek: : podlepim,ale na tý sahaře nemam ten rantl, takže to vážně nebude lepší nechat jak to mám? 8
17:11:50
07.06.2012
m8rinek
-> T: Nešlo, pásku na saharu!



Podlep si gumu třeba chemoprenem.
upraveno 1x, naposled 07.06.2012 17:13:07
17:11:11
07.06.2012
co jsem koukal, tak páska by měla asi být spíš na druhé straně,ale nevim proč,ale sedí mi sem líp z logiky a hlavně nemam na tom lamino krytu takový rantl...takže ji necham asi tady...snad není zásadní chyba ne?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.06.2012 17:11:11
17:08:56
07.06.2012
takže teda takhle už by to šlo? 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 07.06.2012 17:08:56
22:38:45
04.06.2012
Fifa
-> T: Guma význam určitě má. Taky bych volil řešení s gumou. Lépe to těsní a motor se nehýbe jen trochu, ale docela dost. Ono se to nezdá.. Však na všechno časem přijdeš.
14:54:20
03.06.2012
-> Danster: : no uvidíme, zkoušel jsem to jen nastartovat a vpadá, že by to nemělo snad nic udělat...dotýká se to asi jen na jendoum místě a hýbe se to jen doleva dolu, při pohledu na motor...pak jedině brždění...najedu pár km a uvidím jestli bude zkracování a guma nebo nee...
09:58:53
03.06.2012
Danster
-> T: S tou gumou je to přesně tak jak píše -> m8rinek:
09:14:02
03.06.2012
-> ondie: : tu já mám taky, ale dík 4
03:41:29
03.06.2012
ondie
-> T: Kdybys chtěl,mám novou velkou řemeničku na vodní pumpu 4
11:40:27
02.06.2012
-> m8rinek: : aha, no tak uvidíme , jak to dopadne v takovémto provedení...
10:08:27
02.06.2012
m8rinek
-> T: guma se do vrtule zamotala jen pitomcům, co ji vylepšili druhou sponou, aby nespadla...
10:07:07
02.06.2012
-> m8rinek: : nějak mi to přijde jako díl navíc a taky se bojim trošku možnýho zamotání do vrtule....
09:20:31
02.06.2012
m8rinek
-> T: co je na gumě špatnýho?
08:42:13
02.06.2012
-> Eidy: : no je to jen aby se na tom držela barva 3 takže ten rantl moc silnej neni....a dneska jsem na to koukal ještě a má to tak 2 místa dotyku....že jsem se za 1. netrefil úplně do toho rámu vrtule a za 2.jak tam mam ten chladič podle sebe ( že tam nebyla chladičovka) tak dole mam třeba mezeru 2cm...takže na fest je to jen nahoře...dole ještě přidělam nějakej kus uhíku nejspíš 40



-> m8rinek: : proto jsem to takhle dělal,abych tu gumu použít nemusel...8
00:47:33
02.06.2012
m8rinek
Bych to o centimetr zkrátil a dal gumu ;).
00:42:01
02.06.2012
Eidy
-> T: Jestli máš rant silnej, tak aby ti to neroztrhlo ten šusplast někde jinde nebo do hloubky.
17:56:51
01.06.2012
-> Eidy: : no jak psal m8...mělo by to maximálně oštípat ten laminát nic víc snad....tak to pak předělam, to mě netrápí.....jen aby se nestalo nic horšího, a to snad by nemělo....
17:53:06
01.06.2012
Eidy
-> T: Máš to udělaný moc hezky. Jen bych měl obavu vzhledem k pohybům motoru. Uvidíš, no.
17:33:37
01.06.2012
-> m8rinek: : dobrá poznámka, leč pozdě 8 projedu a uvidíme, kdyžtak se to oštípe a pak zabrousím, kde se to štípne a pak láknu znova no 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 01.06.2012 17:33:37
Extreme Tyres