T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

16:51:03
11.05.2012
dneska 30st....parádní příležitost konečně vyzkoušet jak chladíme...a poznatky? :

hned po zahřátí a následném oroštování jsem začal stoupat nad 80, tak jsem otevřel kapotu a pokrok dost znatelnej.....jinak OK, ale dostal jsem se tak max na 90st. a i tak mi víčko vyházelo vodu, což by snad při téhle teplotě nemělo ne? zítra koupím jiné a bude klid...



a teplota oleje byla vyšší...spíš kolem 90 a dostal jsem se i na 100 a to jsem to nehnal...neni to moc?
11:26:09
26.04.2012
-> Pavel P..: : nelži, nabízel ji mi je jednou 40 3
10:27:11
26.04.2012
Pavel P..
-> T: moje jsou schovaný hluboko v depozitu.. už ani nevim3
09:49:23
26.04.2012
-> Pavel P..: : nojo sháním od té doby co mám erko,ale chtěl bych hezký a za rozumnou cenu a to nějak nejde dohromady 3 8 40 jak vypadají ty co máš ty ještě jednou 5
08:53:23
26.04.2012
minno
-> Pavel P..: však ich má plnú garáž1
08:47:35
26.04.2012
Pavel P..
chce to chromy1
19:56:50
25.04.2012
-> Eidy: : paráda, už mi to ani nepřijde 5 a chování asi taky nic moc změna.....myslím totiž, že změna výkonu a hlučnosti by spíš byla se svodama,ale né s tímhle 8
19:53:07
25.04.2012
Eidy
-> T: Co "nový" tlumič? Dá se ten šílenej kravál vydržet? 3 Pociťuješ změny v chování motoru?
19:51:16
25.04.2012
-> Timil: , -> Ondry: : díky 4
19:40:39
25.04.2012
Ondry
-> T: Vypadá pěkně 4
19:34:18
25.04.2012
Timil - zrušená registrace
mas paradni erko ;)
19:32:30
25.04.2012
no a asi stačí...



jinak mam od dolití kapaliny vypnutý topení a kapalina zůstala, tak jsem dneska ho pustil pár km před domem, tak jsem zvědav co zítra najdu na podlaze pod autem....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.04.2012 19:32:30
19:29:22
25.04.2012
tak ještě jedna s výfukem...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.04.2012 19:29:22
19:27:31
25.04.2012
konečně zase jednou počasí, které stálo za to...foťák zjišťuju, že stojí fakt za prd a do toho s ním ještě fotí moje ruce 40

ale pro ilustraci dam jednu s "novým" výfukem 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.04.2012 19:27:31
11:29:04
19.04.2012
-> Eidy: : to by byla drahá sranda, když to je ještě potaený.....troška rohože a klasickýho vlákna...je to jak papír,ale tam je to fuk 40
09:40:18
19.04.2012
Eidy
-> T: Takže přítek uhlík?
09:30:01
19.04.2012
-> vhml: : na to taky dojde 4 předek vůbec....baterka,hever,de ska na rezervu....tam j možností jak s váhou dolu 49



-> Eidy: : já šel jinou cestou, než ty 4 ani kus plechu tam neni 47
08:05:58
19.04.2012
Eidy
-> T: Kámoška flexa?1
07:30:49
19.04.2012
vhml
-> T: ještě dát o 20Kg lehčí baterku a bude to super :-D
19:27:37
18.04.2012
ne že bych se nudil...ale dneska se mi povedlo z té desky na vrchu palubky udělat 325gramů místo původních 975gramů....chtěl jsem odlehčovat,ale nějak jsem to vzal z druhého konce 8 ale kdyby se takový čísla povedly následně i u ostatního odlehčování 40



jinak když už jsem měl tu váhu, tak jsem vážil pro zajímavost řemenici altíku ( že mi dělal kamarád komaxit,ale nějak se to nepovedlo, tak je to lakované 3x) a i tak je lehčí asi o 40 gramů než pozinkovaná....to ten zinek nebo to jen škodovka práskala jak se jim zachtělo 5
Extreme Tyres