T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

16:31:45
29.03.2012
a tady druhá jízda...kdyby se chtěl někdo podívat 40

114_9745.MOV
16:30:48
29.03.2012
-> m8rinek: : OK, počkam co mi doma najde Eidy 40
13:54:56
29.03.2012
m8rinek
-> T: to asi ne, ale je rozdíl mezi druhovýrobama...
13:17:59
29.03.2012
-> m8rinek: : takže je rozdíl na 120 nádobu a erkový chladič?
13:16:26
29.03.2012
m8rinek
-> T: Hlavně bacha na správnou délku čepu, aby se při zavření pružinka nestlačila a víčko pak neotvíralo....
13:13:53
29.03.2012
-> Eidy: : OK, dík....
13:13:15
29.03.2012
Eidy
-> T: Mrknu se ti doma po víčku.
13:03:47
29.03.2012
-> m8rinek: : no gumu asi budu muset sehnat a tu kapotu jsem se chtěl zeptat...tak jsi mi to povrdil...přijde mi totiž, že je tam strašný horko pod kapotou no...uvidíme,,,zkusim víčko www.autokelly.cz/ novinka...asi udělam pokusnýho králíka...nebo má někdo zkušenost ?
12:27:15
29.03.2012
m8rinek
-> T: samotnejch 6listů, ale nestačí...



V horku jezdim navíc otevřenou kapotu, gumu okolo větráku taky nemáš... Jsou to detaily, ale nejsou zanedbatelné...
12:22:16
29.03.2012
-> m8rinek: : no vyměnim víčko a dam tam nádobu a uvidíme no 8

jinak teda ty 3 vrtule už jsi taky jel nebo to tě teprve čeká?



-> m8rinek: : jak píše m8..omezovač v podobě vrtule 8 3
12:11:27
29.03.2012
m8rinek
-> stika87: má omezovač v podobě vrtule... Už tohle je rozdíl jako prase skoda110r.eu/110r/brezen1 2140002.jpg
11:39:43
29.03.2012
stika87 - Maschinenführer
-> T: kdyby sla do spalovaku tak kouris mlhu. Podotahuj vsechny hadice vymen vicko a bude to ok ;-)



Jak jako nad 100 nejelo ? Mas omezovac ? :)



Jak to vidis s tim VM dorazis ja o tom uvazuju :)
11:29:47
29.03.2012
m8rinek
-> T: já taky netvrdim, že ji máš prasklou, kdyby Ti voda mizela neznámo kam, tak by to možnost byla...
11:24:18
29.03.2012
-> m8rinek: : to bych s tim ale snad neujel dalších 150 km 131
11:02:09
29.03.2012
m8rinek
-> T: kdybys měl prasklou hlavu, ta se to nemusí dostávat do oleje, ale můžeš to ,,spalovat,,...
10:57:30
29.03.2012
tak přišel jsem o 2 L vody....1L v Mostě a byla v místě pod chladičem louže a zaprskanej podběh a 1L po cestě domu a dostal jsem s tak na 95st.max, spíš míň a byla do destilka půl a půl fridex, tak to snad nemůže vařit ne a když jo, tak bych asi měl emulzi všude....a pod autem kapičky od tlakoměru krásnýho oleje a na měrce a n včku ventilů taky nc....tak snad hlav přece ne 131



-> stika87: : dobrý :-) jen na rovince jak píšu...od 100km/h už to moc nejelo a v zatáčkách jsem měl z motoru trošku respekt 40 takže časy hrůza 3 8
08:37:05
29.03.2012
m8rinek
Tak to snad vidí i T, jestli mu to vodu hází do motoráku nebo jinam...



Případně ať si pod trubku dá nádobku...
07:38:12
29.03.2012
vhml
-> Eidy: já taky. Dva kusy prasklý... :-D
07:21:53
29.03.2012
Eidy
-> vhml: Přestaň strašit s tou urban legend. Já to jezdil několik let a vždycky ok. A nejen já.
23:06:26
28.03.2012
stika87 - Maschinenführer
tak povidej co jizda po okruhu s motorem ? :)
Extreme Tyres