T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:10:09
03.04.2012
-> Milan 136: : takže M je čidlo a 30 je zapalko tedy...děkuji velice 4
21:08:29
03.04.2012
Milan 136
-> T: tak 30 je stálý + a 31 je kostra
21:01:42
03.04.2012
-> Lubes: : HDR od T2...taky se mi moc libí 4
20:54:33
03.04.2012
Lubes - zrušená registrace
krásna9
20:38:47
03.04.2012
jo a jelikož k budíku nebyl žádný plánek, tak se zeptám...co kam ?

kdyby to nešlo přečíst, tak jsem to ještě napsal vedle...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.04.2012 20:38:47
20:34:43
03.04.2012
tak u kohoutu byla loužička, ale zatím jsem všechno podotahoval a uvidím, až se projedu a mezi tím jsem se pustil do toho tlakoměru a jedna kontrolní otázka....může to tak být nebo jsem zase něco pos..l....všichní ví, jaký jsem motorář, tak se ptám pro jistotu...čidlo na tlak jsem nechal místo policajta....a policajta sem....může být?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.04.2012 20:34:43
14:07:24
03.04.2012
-> m8rinek: : aha, já pořád kde co brousit 4



-> vhml: : topení je ve předu z žigula nebo čeho a v zimě je dávané nové a topí hezky 4
12:52:17
03.04.2012
vhml
-> T: zahodit radiátor a dáz z favorita, dokonce to pak i bude topit.



Na kohouty bacha, já vyměnil těsnění pod hlavou dřív než jsem zjistil že nemám dovřenej kohout na chladiči.
22:26:47
02.04.2012
m8rinek
-> T: rozebereš kohoutek, opatláš zubní pastou a šmrdláš, až si kužel zase sedne, složíš a vyzkoušíš těsnost...
22:15:55
02.04.2012
-> m8rinek: : aha, to už vim...jen nevím co myslíte tim zabroušením 131 8
22:02:14
02.04.2012
m8rinek
-> Eidy: Já nový nesehnal a co jsem sehnal starý tak šel i profouknout, chce to jemný brusivo, třeba zubní pastu...
21:52:14
02.04.2012
Eidy
-> m8rinek: Já zabrušovat zkoušel a nadělal jsem do něj jen drážky. Stojí pár kaček, tak raději nový.
21:45:12
02.04.2012
m8rinek
-> T: o vypoušťákách, na topení i na chladiči je stejný...
21:44:06
02.04.2012
-> m8rinek: : zabrousit? nechápu...bavíme se o kohoutu topení...?
21:41:36
02.04.2012
m8rinek
-> T: zabrousit kohout, nebo dát jiný no... Taky jsem tenhle problém řešil...
21:11:30
02.04.2012
-> Eidy: : solil,ale nepustil topení, takže se šance přehoupla na tuhle pravděpodobnost...musim sledovat 4

jinak výfuk zůstává 4 jen mi trošku fouká ve spoji 8
21:04:17
02.04.2012
Eidy
-> T: Možná ti teče kohout na chladiči, možná ti to teče i někde v hadicích k topení. Nemůže? Je totiž divný, že to teče někdy. Jestli jsi ten motor solil 15km a všechno bylo dobrý, tak tím to asi nebude.
19:32:21
02.04.2012
tak jsem dneska provedl testovací jízdu...

když jsem přijel z Mostu, tak jsem chtěl vyměnit ten altík za Eidyho opět(že má komponenty v bílém komaxitu 40 ) a opět se rozsvítila kontrolka a nezhasla...tak jsem to vrátil zpět a opět nezhasla...tak jsem dal ještě druhé mechanické relé...nastartuju a pořád svítila kontrolka...až po přidání plynu zhasínala...to mi dělalo ještě tak při 60st. bez sytiče...po vrácení se z projížďky už nesvítila ani při volnoběhu....tak už fakt nevim 8 3



a teď voda :-)

zahřál jsem doma na 80st. a vyrazil...dal tak 15 km ostřejší jízdy a teplota se ani nehla a v nádobce(co sjem přidělal na odfuk od víčka ) ani kapka...ale zjistil jsem vlhký hadr, co se mi válí u kohoutu topení...takže to musim sledovat...jestli to nemizí tam(dneska jsem neměl puštěné topení, tak nevim)...jinak voda v chladiči nezmizela ani prd
14:48:24
02.04.2012
-> yaris: : no to děkuji,ale ještě není všechno ono 4
01:29:56
02.04.2012
yaris
-> T: Jasný zkouk sem to....a máš výbornyho komentátora3 a jede ti to taky dobře,teda podle videa4
Extreme Tyres