
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> Eidy: : to by byla drahá sranda, když to je ještě potaený.....troška rohože a klasickýho vlákna...je to jak papír,ale tam je to fuk 

-> T: Takže přítek uhlík?
-> vhml: : na to taky dojde
předek vůbec....baterka,hever,de
ska na rezervu....tam j možností jak s váhou dolu 
-> Eidy: : já šel jinou cestou, než ty
ani kus plechu tam neni 


-> Eidy: : já šel jinou cestou, než ty


-> T: Kámoška flexa?

-> T: ještě dát o 20Kg lehčí baterku a bude to super :-D
ne že bych se nudil...ale dneska se mi povedlo z té desky na vrchu palubky udělat 325gramů místo původních 975gramů....chtěl jsem odlehčovat,ale nějak jsem to vzal z druhého konce
ale kdyby se takový čísla povedly následně i u ostatního odlehčování
jinak když už jsem měl tu váhu, tak jsem vážil pro zajímavost řemenici altíku ( že mi dělal kamarád komaxit,ale nějak se to nepovedlo, tak je to lakované 3x) a i tak je lehčí asi o 40 gramů než pozinkovaná....to ten zinek nebo to jen škodovka práskala jak se jim zachtělo


jinak když už jsem měl tu váhu, tak jsem vážil pro zajímavost řemenici altíku ( že mi dělal kamarád komaxit,ale nějak se to nepovedlo, tak je to lakované 3x) a i tak je lehčí asi o 40 gramů než pozinkovaná....to ten zinek nebo to jen škodovka práskala jak se jim zachtělo

-> Eidy: , -> vhml: : aha, no mě to přišlo nějak "málo", když jsem dojel domu...ale to spíš vypadá, že starý mechanický ukazoval víc, než měl....
V otáčkách mažeme 4,5atm. Na volnoběh ( 1400ot. ) 1,5-2,5 dle ohřátí
-> T: Když je opravdu prohřátej olej, maže volnoběh kolem 1 baru, s chladnějším olejem kolem 2. V otáčkách to maže cca 4 bary, zbytek jde obtokem zpět do vany.
tak jsem se dneska projel s novým tlakoměrem a vzhledem k tomu, že jsem ho moc nesledoval před tím,tak ani nevím co tam má být za hodnoty :-/ napoví někdo?
jinak jsem měl zase chladič bez vody a louži pod autem, tak jsem se tam matlal nějak s kohoutem topení a sucho....ale to byla jízda bez topení, tak uvidíme příště...
jinak jsem měl zase chladič bez vody a louži pod autem, tak jsem se tam matlal nějak s kohoutem topení a sucho....ale to byla jízda bez topení, tak uvidíme příště...
newman
sakra hledám po netu někoho, kdo tu byl na virtu už několikrát zmíněn ohledně koberečků do auta,ale nemůžu najít, že si ani nevzpomenu na jméno
poradí někdo?

-> Eidy: : no jedna stačila asi radši...
-> venni: : díky moc, jdu ji sem dát

-> venni: : díky moc, jdu ji sem dát

-> T: už...
-> T: Pěkný. Kdybys dělal palubku znova, mohl bys dát ty malý budíky blíž k sobě a dát tam všechny 4 vedle sebe.

a konečně mam všechny budíky "hezký".....měl jsem jeden pomačkanej, jak jsem to špatně skládal
jen si budu muset nějak poznačit vodu a olej


jen si budu muset nějak poznačit vodu a olej


a nebo takhle....jen to byl pokus, tak je to ze zbytků slátaný....tak nevim 

tak hotovo...nakonec jsem zvolil nejmenší zlo....zachoval záruku a nemusel se patlat s předěláním
jen nevím jestli takhle...

jen nevím jestli takhle...
-> venni: : máš ji tam ,dík 

-> T: pošli mi fotku na mail a ja Ti hadici zaretušuju 
