skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:09:46
11.05.2012
11.05.2012
afro100
-> T: kup toto viecko v autokelly .. skoda110r.eu/110r/brezen1
2160001.jpg made in england a urcene pre s130
16:51:03
11.05.2012
11.05.2012
T
dneska 30st....parádní příležitost konečně vyzkoušet jak chladíme...a poznatky? :
hned po zahřátí a následném oroštování jsem začal stoupat nad 80, tak jsem otevřel kapotu a pokrok dost znatelnej.....jinak OK, ale dostal jsem se tak max na 90st. a i tak mi víčko vyházelo vodu, což by snad při téhle teplotě nemělo ne? zítra koupím jiné a bude klid...
a teplota oleje byla vyšší...spíš kolem 90 a dostal jsem se i na 100 a to jsem to nehnal...neni to moc?
hned po zahřátí a následném oroštování jsem začal stoupat nad 80, tak jsem otevřel kapotu a pokrok dost znatelnej.....jinak OK, ale dostal jsem se tak max na 90st. a i tak mi víčko vyházelo vodu, což by snad při téhle teplotě nemělo ne? zítra koupím jiné a bude klid...
a teplota oleje byla vyšší...spíš kolem 90 a dostal jsem se i na 100 a to jsem to nehnal...neni to moc?
11:26:09
26.04.2012
26.04.2012
T
-> Pavel P..: : nelži, nabízel ji mi je jednou
10:27:11
26.04.2012
26.04.2012
Pavel P..
-> T: moje jsou schovaný hluboko v depozitu.. už ani nevim
09:49:23
26.04.2012
26.04.2012
T
-> Pavel P..: : nojo sháním od té doby co mám erko,ale chtěl bych hezký a za rozumnou cenu a to nějak nejde dohromady jak vypadají ty co máš ty ještě jednou
08:53:23
26.04.2012
26.04.2012
minno
-> Pavel P..: však ich má plnú garáž
08:47:35
26.04.2012
26.04.2012
Pavel P..
chce to chromy
19:56:50
25.04.2012
25.04.2012
T
-> Eidy: : paráda, už mi to ani nepřijde a chování asi taky nic moc změna.....myslím totiž, že změna výkonu a hlučnosti by spíš byla se svodama,ale né s tímhle
19:53:07
25.04.2012
25.04.2012
Eidy
-> T: Co "nový" tlumič? Dá se ten šílenej kravál vydržet? Pociťuješ změny v chování motoru?
19:51:16
25.04.2012
25.04.2012
T
-> Timil: , -> Ondry: : díky
19:40:39
25.04.2012
25.04.2012
Ondry
-> T: Vypadá pěkně
19:34:18
25.04.2012
25.04.2012
Timil - zrušená registrace
mas paradni erko ;)
19:32:30
25.04.2012
25.04.2012
T
no a asi stačí...
jinak mam od dolití kapaliny vypnutý topení a kapalina zůstala, tak jsem dneska ho pustil pár km před domem, tak jsem zvědav co zítra najdu na podlaze pod autem....
jinak mam od dolití kapaliny vypnutý topení a kapalina zůstala, tak jsem dneska ho pustil pár km před domem, tak jsem zvědav co zítra najdu na podlaze pod autem....
19:27:31
25.04.2012
25.04.2012
T
konečně zase jednou počasí, které stálo za to...foťák zjišťuju, že stojí fakt za prd a do toho s ním ještě fotí moje ruce
ale pro ilustraci dam jednu s "novým" výfukem
ale pro ilustraci dam jednu s "novým" výfukem
11:29:04
19.04.2012
19.04.2012
T
-> Eidy: : to by byla drahá sranda, když to je ještě potaený.....troška rohože a klasickýho vlákna...je to jak papír,ale tam je to fuk
09:40:18
19.04.2012
19.04.2012
Eidy
-> T: Takže přítek uhlík?
09:30:01
19.04.2012
19.04.2012
T
-> vhml: : na to taky dojde předek vůbec....baterka,hever,de
ska na rezervu....tam j možností jak s váhou dolu
-> Eidy: : já šel jinou cestou, než ty ani kus plechu tam neni
-> Eidy: : já šel jinou cestou, než ty ani kus plechu tam neni
08:05:58
19.04.2012
19.04.2012
Eidy
-> T: Kámoška flexa?
07:30:49
19.04.2012
19.04.2012
vhml
-> T: ještě dát o 20Kg lehčí baterku a bude to super :-D