T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

22:05:06
21.05.2012
Eidy
-> T: A cos tvořil?
16:30:56
21.05.2012
místo původních 45gramů jsem vrátil pouhých 5gramů 3 kdyby to tak šlo s kilogramama 8 3



a jinak se patlam s pár věcma najednou, jen aby se neřeklo, že nic nedělam 40
07:18:24
13.05.2012
-> m8rinek: : něco se chystá, tak uvidíme 40



-> Eidy: : jojo, tohle je ještě ze začátku stavby a od té doby jsem na to nesáhnul...teď už se budu muset dokopat 5
21:39:13
12.05.2012
Eidy
-> T: Ta sahara by chtěla udělat jak jsem ti říkal. Kolem výfuku vyříznout a navařit plech. Ne to takhle vyklepat, aby to bylo úplně mimo.
17:56:55
12.05.2012
m8rinek
-> T: tak si udělej saharu z karbónu....
15:35:15
12.05.2012
druhá strana je OK...takže asi ten plech by chtěl poladit 8 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.05.2012 15:35:15
15:34:16
12.05.2012
15:33:50
12.05.2012
-> m8rinek: : no on hlavně koukam ten plech nějak mimo :-D
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.05.2012 15:33:50
14:34:29
12.05.2012
m8rinek
-> T: Udělej fotku, guma velkej rozdíl pojme, je uplně běžný, že je chladič o nšjkej cm vejš a dál.
14:31:59
12.05.2012
-> m8rinek: : gumu nemám...chtěl jsem,ale jak jsem zadělával stěnu dodatečně, tak to nesedí úplně jak má a tak by mi tam guma nedržela :-( ale pracuje se na něčem jiným místo gumy 4

řemenice je malá,ale to snad neni na škodu přece 4 a vím co máš na haubnu...já mám doraz přední nápravy a "gumicuk" 40
13:07:21
12.05.2012
m8rinek
-> T: Gumu okolo chladiče máš? Velkou řemenici taky? Nadzvednutá kapota je fajn, man na to i takovej spešl bazmek :)
10:33:27
12.05.2012
-> Eidy: : těsnění je snad OK, dokud teda mám poprskanej podběh, tak si to alespoň myslim...mam objednaný to víčko, tak uvidím, co to udělá..

kapotu mám pár měsíců, takže se mi moc do nové jít nechce, budu takhle větrat... no co, tjůning 40
10:16:17
12.05.2012
Eidy
-> T: Při 90°C by ti víčkem voda utíkat neměla. To minimálně až při 105°C. Ale je to divný. Já to jezdil bez problémů na 120 expanzce a pak i na tý nerezový. Těsnění pod hlavou jsem měnil jen při výměně pístních kroužků, jinak to za 5 let nezakolísalo.

Si pořiď zadní kapotu ve stylu 130 RS s výřezem.
21:30:22
11.05.2012
a takhle se vyřešila zadní kapota...



jinak teda ještě poznatek...nevím jestli má karbec studenější vzduch díky kapotě nebo je ten výfuk tak znát, ale jak jsem si stěžoval, že to od 100km/h nejede, tak dneska jelo a krásně...ve 120 jsem radši sundaval nohu z plynu několikrát 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.05.2012 21:30:22
21:07:03
11.05.2012
Pavel P..
-> afro100: ale Š130 má klasický nízkotlaký víčko 0,04
18:40:48
11.05.2012
-> afro100: , -> m8rinek: : jojo zítra pro něj jdu...dal jsem ještě jednu šanci starému víčku, když jsem našel unikající kapalinu jinde...
18:39:18
11.05.2012
afro100
-> m8rinek: mno, nalejme si cisteho vina, ja som tento problem vyriesil az vymenou motora 40
18:37:51
11.05.2012
m8rinek
-> afro100: T ví, ale já tenhle problém vyřešil až výměnou těsnění pod hlavou, ale neříkám, že je to Tho případ...
18:09:46
11.05.2012
afro100
-> T: kup toto viecko v autokelly .. skoda110r.eu/110r/brezen1 2160001.jpg made in england a urcene pre s130
Extreme Tyres