ne že bych se nudil...ale dneska se mi povedlo z té desky na vrchu palubky udělat 325gramů místo původních 975gramů....chtěl jsem odlehčovat,ale nějak jsem to vzal z druhého konce ale kdyby se takový čísla povedly následně i u ostatního odlehčování
jinak když už jsem měl tu váhu, tak jsem vážil pro zajímavost řemenici altíku ( že mi dělal kamarád komaxit,ale nějak se to nepovedlo, tak je to lakované 3x) a i tak je lehčí asi o 40 gramů než pozinkovaná....to ten zinek nebo to jen škodovka práskala jak se jim zachtělo
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:27:37
18.04.2012
18.04.2012
T
19:59:14
09.04.2012
09.04.2012
T
-> Eidy: , -> vhml: : aha, no mě to přišlo nějak "málo", když jsem dojel domu...ale to spíš vypadá, že starý mechanický ukazoval víc, než měl....
19:00:02
09.04.2012
09.04.2012
vhml
V otáčkách mažeme 4,5atm. Na volnoběh ( 1400ot. ) 1,5-2,5 dle ohřátí
18:58:02
09.04.2012
09.04.2012
Eidy
-> T: Když je opravdu prohřátej olej, maže volnoběh kolem 1 baru, s chladnějším olejem kolem 2. V otáčkách to maže cca 4 bary, zbytek jde obtokem zpět do vany.
18:53:23
09.04.2012
09.04.2012
T
tak jsem se dneska projel s novým tlakoměrem a vzhledem k tomu, že jsem ho moc nesledoval před tím,tak ani nevím co tam má být za hodnoty :-/ napoví někdo?
jinak jsem měl zase chladič bez vody a louži pod autem, tak jsem se tam matlal nějak s kohoutem topení a sucho....ale to byla jízda bez topení, tak uvidíme příště...
jinak jsem měl zase chladič bez vody a louži pod autem, tak jsem se tam matlal nějak s kohoutem topení a sucho....ale to byla jízda bez topení, tak uvidíme příště...
17:51:07
05.04.2012
05.04.2012
šrek
newman
17:40:57
05.04.2012
05.04.2012
T
sakra hledám po netu někoho, kdo tu byl na virtu už několikrát zmíněn ohledně koberečků do auta,ale nemůžu najít, že si ani nevzpomenu na jméno poradí někdo?
14:38:51
05.04.2012
05.04.2012
T
-> Eidy: : no jedna stačila asi radši...
-> venni: : díky moc, jdu ji sem dát
-> venni: : díky moc, jdu ji sem dát
21:30:51
04.04.2012
04.04.2012
venni
-> T: už...
20:58:12
04.04.2012
04.04.2012
Eidy
-> T: Pěkný. Kdybys dělal palubku znova, mohl bys dát ty malý budíky blíž k sobě a dát tam všechny 4 vedle sebe.
19:38:19
04.04.2012
04.04.2012
T
a konečně mam všechny budíky "hezký".....měl jsem jeden pomačkanej, jak jsem to špatně skládal
jen si budu muset nějak poznačit vodu a olej
jen si budu muset nějak poznačit vodu a olej
19:36:26
04.04.2012
04.04.2012
T
a nebo takhle....jen to byl pokus, tak je to ze zbytků slátaný....tak nevim
19:35:00
04.04.2012
04.04.2012
T
tak hotovo...nakonec jsem zvolil nejmenší zlo....zachoval záruku a nemusel se patlat s předěláním
jen nevím jestli takhle...
jen nevím jestli takhle...
19:31:00
04.04.2012
04.04.2012
T
-> venni: : máš ji tam ,dík
19:09:37
04.04.2012
04.04.2012
venni
-> T: pošli mi fotku na mail a ja Ti hadici zaretušuju
14:07:15
04.04.2012
04.04.2012
T
-> Eidy: : 1.bohužel se tam někomu válela ta hadice no, ani nevim komu a kde možná ji zkusím odstranit nějak z fotky...
2. myslímš jako aby nebyl závit čidla moc dlouhý? čidlo má závit tak max 1,5 cm a policajt nevim :-/
-> Fifa: : tak snadto neudělá, co píše Eidy....
2. myslímš jako aby nebyl závit čidla moc dlouhý? čidlo má závit tak max 1,5 cm a policajt nevim :-/
-> Fifa: : tak snadto neudělá, co píše Eidy....
23:39:39
03.04.2012
03.04.2012
Eidy
-> T: Nechybí šroub na vzpěře pod altíkem? A jen bacha na to, abys čidlem neškrtil průtok oleje.
23:31:54
03.04.2012
03.04.2012
Fifa
-> T: Čidlování takhle být může. Není v tom problém. Taky mám zabraný každý volný otvor v bloku do oleje nějakým čidlem.
22:25:54
03.04.2012
03.04.2012
Eidy
-> T: Slušivá fotka od T2. Škoda tý červený hadice, hodil bych ji stranou. Ale co už. Přesto je pěkná.
21:21:56
03.04.2012
03.04.2012
T
-> Milan 136: : jasný, proto píšu zapalko...to měla být pojistka číslo 2