T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:16:45
28.03.2012
T
-> m8rinek: : řemenice větráku? já říkal, že nejdřív zajedu to co mam a pak budu něco řešit...teď mě čeká sehnat nějaký to víčko chladiče...co ty jezdíš?
jinak těch 6 lopatek už jsi jezdil s tím el. ventilátorem?
21:15:58
28.03.2012
vhml
-> T: remenice na vodni pumpe ze 120 se hodi taky leda na zahození, o remenici altiku je skoda se vubec zminovat...
21:13:52
28.03.2012
Eidy
-> T: Koukal jsem na to už odpoledne. Pěkná otočka. Nejdřív jsem myslel, že se to stalo při řazení, ale bylo to asi trochu později, nebo ne? Ani to nezdechlo, to je dobrý. Nakvaltovat a vesele dál 4.
A Blažej by měl mít one man show, skvěle hlásí 3.
21:08:23
28.03.2012
m8rinek
-> T: to co ti píšem od začátku...
21:07:57
28.03.2012
T
-> m8rinek: , -> vhml: : na větráku nebo vodní pumpě ?
jinak klídek...teď jsem s tim najel prvních asi 400 km s termostatem a chladil jsem,to bylo důležitý 3 teď bude teda vývoj pokračovat 4
21:06:37
28.03.2012
T
tak tady teda taky jedno to vijdeou 40 není o co stát,ale po páté minutě je tam jeden zajímavej záběr 40 8
114_9744.MOV
21:03:17
28.03.2012
m8rinek
-> vhml: asi tak...
21:02:30
28.03.2012
vhml
-> m8rinek: je to marný, je to marný, je to marný :-D
21:00:16
28.03.2012
m8rinek
-> T: Pořád jezdíš malou řemenici.
20:59:28
28.03.2012
T
-> m8rinek: , -> Eidy: : takže náporák...tohle fakt stojí z prd 10 ani ten výfuk mě tak nesere, že ho přez ten větrák stejně neslyším 3 8
20:45:27
28.03.2012
Eidy
-> T: Jak říká m8rinek, je to o větráku. Ta volnoběžná tryska už je houby platná.
20:38:41
28.03.2012
m8rinek
-> T: větrák... Dnes jsem nasadil 6listou vrtuli a až nečekaně to pomohlo...
20:35:41
28.03.2012
T
-> Eidy: : no zvuk je trošku jinčí a o zvyku můžu mluvit po projetí a výkon to samé,ale vzhled...nevím jestli tam sedí nebo ne 8
divný, že 350 km nic a pak jen na minutu přehodim altík a špatně...měl jsem to zkusit přr výměnou sakra :-( nakonec to dopadne na novou elektriku :-/ ono ani baterka asi nebude v nejlepší kondici,ale tu se mi nechce kupovat novou,dokud nebude elektrika OK....

jinak když jsi se zmínil o výkonu...ten motor jede krásně...tak do 100-110 km/h, pak už je zrychlování počítaný na dny 131 to tak je nebo mi to tak brzdí větrák nebo by pomohla ta výměna trysek :-/
20:27:11
28.03.2012
Eidy
T 28.03.12 19:43:55 napsal:
po…tak já nevím…snad si na to zvyknu…to je lepší 8
Co je lepší? Zvuk, vzhled nebo výkon?
Ty máš tu elektriku asi zakletou. Ale párkrát se mi už stalo (je to teda už dýl) že mi občas kontrolka lehce žhnula. Bylo to vidět v noci, ale nikdy jsem neměl zjevný problém. Neřešil jsem to. Jedině zkusit natahat nový káble dobíjení a dát nový relé.
20:02:28
28.03.2012
T
no a aby toho nebylo najednou moc pozitivního...tak jsem zkusil přehodit zpět Eidyho altík a zkusil nastartovat...žárovka byla nějak slabě svítila a nezhasla....tak jsem zase vrátil svůj a stav trvá.....kontrolka slabě svítí a nezhasne....zítra zkusím ještě jedno mechanické náhradní relé....ale cesta do Msotu a zpět bez problému....já už nevim 8
19:43:55
28.03.2012
T
po...tak já nevím...snad si na to zvyknu....to je lepší 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.03.2012 19:43:55
19:38:24
28.03.2012
T
tak jsem se v tom zase vrtal 40 no tady je před...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.03.2012 19:38:24
14:49:32
27.03.2012
T
-> radekp: : no píšu, že jsem rád, že ujedu 150 a pojedu 200 3 8 ikdyž bych se rád svezl 5
13:28:21
27.03.2012
radekp
-> T: a do Vysokého Mýta to máš 200, tak přijeď 9. na Velikonočn pondělí potrénovat, co?
13:20:19
27.03.2012
T
-> Eidy: : zeptám se dneska na víčko a na to co snesou vlastně moje hadice :-)
jinak jezdil bych a víc a rád,ale po pravdě...bojim se za prvé o auto a za druhé mám to domu 150 km 10 ale už jsem si začal na podzim pokoukávat po podválu 167
člověk se totiž sveze ty 2 kola a pak si říká, jak je to paráda a že to doveze i domu,ale jezdit tam bez hlavě celý den...to bojim no 8

-> m8rinek: : jojo nalejvám, jak píšeš...
Extreme Tyres