T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

12:22:16
29.03.2012
T
-> m8rinek: : no vyměnim víčko a dam tam nádobu a uvidíme no 8
jinak teda ty 3 vrtule už jsi taky jel nebo to tě teprve čeká?

-> m8rinek: : jak píše m8..omezovač v podobě vrtule 8 3
12:11:27
29.03.2012
m8rinek
-> stika87: má omezovač v podobě vrtule... Už tohle je rozdíl jako prase skoda110r.eu/110r/brezen1 2140002.jpg
11:39:43
29.03.2012
stika87 - Maschinenführer
-> T: kdyby sla do spalovaku tak kouris mlhu. Podotahuj vsechny hadice vymen vicko a bude to ok ;-)

Jak jako nad 100 nejelo ? Mas omezovac ? :)

Jak to vidis s tim VM dorazis ja o tom uvazuju :)
11:29:47
29.03.2012
m8rinek
-> T: já taky netvrdim, že ji máš prasklou, kdyby Ti voda mizela neznámo kam, tak by to možnost byla...
11:24:18
29.03.2012
T
-> m8rinek: : to bych s tim ale snad neujel dalších 150 km 131
11:02:09
29.03.2012
m8rinek
-> T: kdybys měl prasklou hlavu, ta se to nemusí dostávat do oleje, ale můžeš to ,,spalovat,,...
10:57:30
29.03.2012
T
tak přišel jsem o 2 L vody....1L v Mostě a byla v místě pod chladičem louže a zaprskanej podběh a 1L po cestě domu a dostal jsem s tak na 95st.max, spíš míň a byla do destilka půl a půl fridex, tak to snad nemůže vařit ne a když jo, tak bych asi měl emulzi všude....a pod autem kapičky od tlakoměru krásnýho oleje a na měrce a n včku ventilů taky nc....tak snad hlav přece ne 131

-> stika87: : dobrý :-) jen na rovince jak píšu...od 100km/h už to moc nejelo a v zatáčkách jsem měl z motoru trošku respekt 40 takže časy hrůza 3 8
08:37:05
29.03.2012
m8rinek
Tak to snad vidí i T, jestli mu to vodu hází do motoráku nebo jinam...

Případně ať si pod trubku dá nádobku...
07:38:12
29.03.2012
vhml
-> Eidy: já taky. Dva kusy prasklý... :-D
07:21:53
29.03.2012
Eidy
-> vhml: Přestaň strašit s tou urban legend. Já to jezdil několik let a vždycky ok. A nejen já.
23:06:26
28.03.2012
stika87 - Maschinenführer
tak povidej co jizda po okruhu s motorem ? :)
21:54:13
28.03.2012
vhml
-> T: hlava 130? :-D
21:53:00
28.03.2012
T
-> vhml: : no já taky ne, ale jaké jiné vysvětlení, když mi to vyházelo kolem 1L vody a největší bordel byl od té trubky , co vede z hrdla chladiče a na víčku víka ventilů a na měrce oleje není emulze...
21:35:16
28.03.2012
vhml
-> T: 1075.

S víčkem jsem nikdy neměl problém ani nevidím důvod co by mělo mít víčko společného s vyházením vody... Leda by to s nízkým přetlakem už vařilo...
21:33:13
28.03.2012
T
-> m8rinek: : já vím,ale sleduju už konečně tvoje stránky pořádně 40 tak jsem se ptal na ten el....pokud máš opravený chladič...já mám nový autopol 8 a dokud jsem jel normálně, tak OK....pak v Mostě to vyprskalo a po cestě domu už mi přišlo, že to má za sebou...že to vyházelo i při normální jízdě...
21:31:16
28.03.2012
T
-> vhml: : no já měl na prd starý víčko, tak jsem koupil nové a teď mi to při 90st. vyprskalo cca 1L vody :-( takže to asi jedno není 8 musim koupit nějaké jiné...
jinak si mlysim, že by to bylo na okruhu OK...o cestě nemluvě...cesta do Kladna na sluníčka bez problému a pak dál do Mostu ráno taky...
jinak jezdim 120 řemenici na pumpě a na vrtuli jak jsi říkal 1170 řemen ( jestli to číslo nekecam 40 )
21:28:14
28.03.2012
m8rinek
-> T: el ventilátor jsem nikdy dříve nejezdil... víčko mam autopola funguje...
21:23:11
28.03.2012
vhml
-> T: vičko chladiče dej jakýkoliv obyčejný klidně 0,04, nemá důvod nefungovat. Na litru jsme za chladna jezdili i tri listy, ale nevim s jakym remenem. S remenem 1150 a 5 listama jsem to uvaril az po 9km v kuse bez ubrani. Ale prisuzuju to i praskly remenici, dle me to prokluzovalo.
21:21:43
28.03.2012
T
-> vhml: : tak na vodní pumpu připraven jsem kdyžtak 4 ale to je pro zatím vše 8
21:21:08
28.03.2012
T
-> Eidy: : no pokud možno, tak se snažim v zatáčkách neřadit, takže bylo podřazeno...ale nevim čim to...jestli se jen utrhla prdel nebo brzdy :-/ koukám na to pořád dokola....každopádně jsem dal kontra a snažil se přidat a jak se to vracelo a viděl jsem, že nedávám...tak spojka kupodivu nechcíplo no 40
ale nic moc...prdel jsem měl na trávě...jsem čekal, že si škrtnu prahama o ten "obrubník", ale na štěstí OK 5
Extreme Tyres