skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: zabrousit kohout, nebo dát jiný no... Taky jsem tenhle problém řešil...
-> Eidy: : solil,ale nepustil topení, takže se šance přehoupla na tuhle pravděpodobnost...musim sledovat
jinak výfuk zůstává
jen mi trošku fouká ve spoji 

jinak výfuk zůstává


-> T: Možná ti teče kohout na chladiči, možná ti to teče i někde v hadicích k topení. Nemůže? Je totiž divný, že to teče někdy. Jestli jsi ten motor solil 15km a všechno bylo dobrý, tak tím to asi nebude.
tak jsem dneska provedl testovací jízdu...
když jsem přijel z Mostu, tak jsem chtěl vyměnit ten altík za Eidyho opět(že má komponenty v bílém komaxitu
) a opět se rozsvítila kontrolka a nezhasla...tak jsem to vrátil zpět a opět nezhasla...tak jsem dal ještě druhé mechanické relé...nastartuju a pořád svítila kontrolka...až po přidání plynu zhasínala...to mi dělalo ještě tak při 60st. bez sytiče...po vrácení se z projížďky už nesvítila ani při volnoběhu....tak už fakt nevim

a teď voda :-)
zahřál jsem doma na 80st. a vyrazil...dal tak 15 km ostřejší jízdy a teplota se ani nehla a v nádobce(co sjem přidělal na odfuk od víčka ) ani kapka...ale zjistil jsem vlhký hadr, co se mi válí u kohoutu topení...takže to musim sledovat...jestli to nemizí tam(dneska jsem neměl puštěné topení, tak nevim)...jinak voda v chladiči nezmizela ani prd
když jsem přijel z Mostu, tak jsem chtěl vyměnit ten altík za Eidyho opět(že má komponenty v bílém komaxitu



a teď voda :-)
zahřál jsem doma na 80st. a vyrazil...dal tak 15 km ostřejší jízdy a teplota se ani nehla a v nádobce(co sjem přidělal na odfuk od víčka ) ani kapka...ale zjistil jsem vlhký hadr, co se mi válí u kohoutu topení...takže to musim sledovat...jestli to nemizí tam(dneska jsem neměl puštěné topení, tak nevim)...jinak voda v chladiči nezmizela ani prd
-> yaris: : no to děkuji,ale ještě není všechno ono 

-> T: Jasný zkouk sem to....a máš výbornyho komentátora
a jede ti to taky dobře,teda podle videa


-> m8rinek: : OK, počkam co mi doma najde Eidy 

-> T: to asi ne, ale je rozdíl mezi druhovýrobama...
-> m8rinek: : takže je rozdíl na 120 nádobu a erkový chladič?
-> T: Hlavně bacha na správnou délku čepu, aby se při zavření pružinka nestlačila a víčko pak neotvíralo....
-> Eidy: : OK, dík....
-> T: Mrknu se ti doma po víčku.
-> m8rinek: : no gumu asi budu muset sehnat a tu kapotu jsem se chtěl zeptat...tak jsi mi to povrdil...přijde mi totiž, že je tam strašný horko pod kapotou no...uvidíme,,,zkusim víčko www.autokelly.cz/ novinka...asi udělam pokusnýho králíka...nebo má někdo zkušenost ?
-> T: samotnejch 6listů, ale nestačí...
V horku jezdim navíc otevřenou kapotu, gumu okolo větráku taky nemáš... Jsou to detaily, ale nejsou zanedbatelné...
V horku jezdim navíc otevřenou kapotu, gumu okolo větráku taky nemáš... Jsou to detaily, ale nejsou zanedbatelné...
-> m8rinek: : no vyměnim víčko a dam tam nádobu a uvidíme no
jinak teda ty 3 vrtule už jsi taky jel nebo to tě teprve čeká?
-> m8rinek: : jak píše m8..omezovač v podobě vrtule


jinak teda ty 3 vrtule už jsi taky jel nebo to tě teprve čeká?
-> m8rinek: : jak píše m8..omezovač v podobě vrtule


-> stika87: má omezovač v podobě vrtule... Už tohle je rozdíl jako prase skoda110r.eu/110r/brezen1
2140002.jpg
-> T: kdyby sla do spalovaku tak kouris mlhu. Podotahuj vsechny hadice vymen vicko a bude to ok ;-)
Jak jako nad 100 nejelo ? Mas omezovac ? :)
Jak to vidis s tim VM dorazis ja o tom uvazuju :)
Jak jako nad 100 nejelo ? Mas omezovac ? :)
Jak to vidis s tim VM dorazis ja o tom uvazuju :)
-> T: já taky netvrdim, že ji máš prasklou, kdyby Ti voda mizela neznámo kam, tak by to možnost byla...
-> m8rinek: : to bych s tim ale snad neujel dalších 150 km 
