T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:59:14
09.04.2012
-> Eidy: , -> vhml: : aha, no mě to přišlo nějak "málo", když jsem dojel domu...ale to spíš vypadá, že starý mechanický ukazoval víc, než měl....
19:00:02
09.04.2012
vhml
V otáčkách mažeme 4,5atm. Na volnoběh ( 1400ot. ) 1,5-2,5 dle ohřátí
upraveno 1x, naposled 09.04.2012 19:00:17
18:58:02
09.04.2012
Eidy
-> T: Když je opravdu prohřátej olej, maže volnoběh kolem 1 baru, s chladnějším olejem kolem 2. V otáčkách to maže cca 4 bary, zbytek jde obtokem zpět do vany.
18:53:23
09.04.2012
tak jsem se dneska projel s novým tlakoměrem a vzhledem k tomu, že jsem ho moc nesledoval před tím,tak ani nevím co tam má být za hodnoty :-/ napoví někdo?

jinak jsem měl zase chladič bez vody a louži pod autem, tak jsem se tam matlal nějak s kohoutem topení a sucho....ale to byla jízda bez topení, tak uvidíme příště...
17:51:07
05.04.2012
šrek
newman
17:40:57
05.04.2012
sakra hledám po netu někoho, kdo tu byl na virtu už několikrát zmíněn ohledně koberečků do auta,ale nemůžu najít, že si ani nevzpomenu na jméno 8 poradí někdo?
14:38:51
05.04.2012
-> Eidy: : no jedna stačila asi radši...40



-> venni: : díky moc, jdu ji sem dát 4
21:30:51
04.04.2012
venni
-> T: už...
20:58:12
04.04.2012
Eidy
-> T: Pěkný. Kdybys dělal palubku znova, mohl bys dát ty malý budíky blíž k sobě a dát tam všechny 4 vedle sebe.4
19:38:19
04.04.2012
a konečně mam všechny budíky "hezký".....měl jsem jeden pomačkanej, jak jsem to špatně skládal 8

jen si budu muset nějak poznačit vodu a olej 8 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 04.04.2012 19:38:19
19:36:26
04.04.2012
a nebo takhle....jen to byl pokus, tak je to ze zbytků slátaný....tak nevim 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 04.04.2012 19:36:26
19:35:00
04.04.2012
tak hotovo...nakonec jsem zvolil nejmenší zlo....zachoval záruku a nemusel se patlat s předěláním 40

jen nevím jestli takhle...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 04.04.2012 19:35:00
19:31:00
04.04.2012
-> venni: : máš ji tam ,dík 4
19:09:37
04.04.2012
venni
-> T: pošli mi fotku na mail a ja Ti hadici zaretušuju 4
14:07:15
04.04.2012
-> Eidy: : 1.bohužel se tam někomu válela ta hadice no, ani nevim komu a kde 40 možná ji zkusím odstranit nějak z fotky...

2. myslímš jako aby nebyl závit čidla moc dlouhý? čidlo má závit tak max 1,5 cm a policajt nevim :-/



-> Fifa: : tak snadto neudělá, co píše Eidy....4
23:39:39
03.04.2012
Eidy
-> T: Nechybí šroub na vzpěře pod altíkem? A jen bacha na to, abys čidlem neškrtil průtok oleje.4
upraveno 1x, naposled 03.04.2012 23:39:49
23:31:54
03.04.2012
Fifa
-> T: Čidlování takhle být může. Není v tom problém. Taky mám zabraný každý volný otvor v bloku do oleje nějakým čidlem.
22:25:54
03.04.2012
Eidy
-> T: Slušivá fotka od T2. Škoda tý červený hadice, hodil bych ji stranou. Ale co už. Přesto je pěkná.
21:21:56
03.04.2012
-> Milan 136: : jasný, proto píšu zapalko...to měla být pojistka číslo 2 4 40
21:19:44
03.04.2012
Milan 136
-> T: 30 je stálej, ale nevím, radši bych to dal na 15(po klíčku).

Když motor stojí, tak není střeba sledovat tlak
Extreme Tyres