skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
01:29:56
02.04.2012
02.04.2012
yaris
-> T: Jasný zkouk sem to....a máš výbornyho komentátora a jede ti to taky dobře,teda podle videa
16:31:45
29.03.2012
29.03.2012
T
16:30:48
29.03.2012
29.03.2012
T
-> m8rinek: : OK, počkam co mi doma najde Eidy
13:54:56
29.03.2012
29.03.2012
m8rinek
-> T: to asi ne, ale je rozdíl mezi druhovýrobama...
13:17:59
29.03.2012
29.03.2012
T
-> m8rinek: : takže je rozdíl na 120 nádobu a erkový chladič?
13:16:26
29.03.2012
29.03.2012
m8rinek
-> T: Hlavně bacha na správnou délku čepu, aby se při zavření pružinka nestlačila a víčko pak neotvíralo....
13:13:53
29.03.2012
29.03.2012
T
-> Eidy: : OK, dík....
13:13:15
29.03.2012
29.03.2012
Eidy
-> T: Mrknu se ti doma po víčku.
13:03:47
29.03.2012
29.03.2012
T
-> m8rinek: : no gumu asi budu muset sehnat a tu kapotu jsem se chtěl zeptat...tak jsi mi to povrdil...přijde mi totiž, že je tam strašný horko pod kapotou no...uvidíme,,,zkusim víčko www.autokelly.cz/ novinka...asi udělam pokusnýho králíka...nebo má někdo zkušenost ?
12:27:15
29.03.2012
29.03.2012
m8rinek
-> T: samotnejch 6listů, ale nestačí...
V horku jezdim navíc otevřenou kapotu, gumu okolo větráku taky nemáš... Jsou to detaily, ale nejsou zanedbatelné...
V horku jezdim navíc otevřenou kapotu, gumu okolo větráku taky nemáš... Jsou to detaily, ale nejsou zanedbatelné...
12:22:16
29.03.2012
29.03.2012
T
-> m8rinek: : no vyměnim víčko a dam tam nádobu a uvidíme no
jinak teda ty 3 vrtule už jsi taky jel nebo to tě teprve čeká?
-> m8rinek: : jak píše m8..omezovač v podobě vrtule
jinak teda ty 3 vrtule už jsi taky jel nebo to tě teprve čeká?
-> m8rinek: : jak píše m8..omezovač v podobě vrtule
12:11:27
29.03.2012
29.03.2012
m8rinek
-> stika87: má omezovač v podobě vrtule... Už tohle je rozdíl jako prase skoda110r.eu/110r/brezen1
2140002.jpg
11:39:43
29.03.2012
29.03.2012
stika87 - Maschinenführer
-> T: kdyby sla do spalovaku tak kouris mlhu. Podotahuj vsechny hadice vymen vicko a bude to ok ;-)
Jak jako nad 100 nejelo ? Mas omezovac ? :)
Jak to vidis s tim VM dorazis ja o tom uvazuju :)
Jak jako nad 100 nejelo ? Mas omezovac ? :)
Jak to vidis s tim VM dorazis ja o tom uvazuju :)
11:29:47
29.03.2012
29.03.2012
m8rinek
-> T: já taky netvrdim, že ji máš prasklou, kdyby Ti voda mizela neznámo kam, tak by to možnost byla...
11:24:18
29.03.2012
29.03.2012
T
-> m8rinek: : to bych s tim ale snad neujel dalších 150 km
11:02:09
29.03.2012
29.03.2012
m8rinek
-> T: kdybys měl prasklou hlavu, ta se to nemusí dostávat do oleje, ale můžeš to ,,spalovat,,...
10:57:30
29.03.2012
29.03.2012
T
tak přišel jsem o 2 L vody....1L v Mostě a byla v místě pod chladičem louže a zaprskanej podběh a 1L po cestě domu a dostal jsem s tak na 95st.max, spíš míň a byla do destilka půl a půl fridex, tak to snad nemůže vařit ne a když jo, tak bych asi měl emulzi všude....a pod autem kapičky od tlakoměru krásnýho oleje a na měrce a n včku ventilů taky nc....tak snad hlav přece ne
-> stika87: : dobrý :-) jen na rovince jak píšu...od 100km/h už to moc nejelo a v zatáčkách jsem měl z motoru trošku respekt takže časy hrůza
-> stika87: : dobrý :-) jen na rovince jak píšu...od 100km/h už to moc nejelo a v zatáčkách jsem měl z motoru trošku respekt takže časy hrůza
08:37:05
29.03.2012
29.03.2012
m8rinek
Tak to snad vidí i T, jestli mu to vodu hází do motoráku nebo jinam...
Případně ať si pod trubku dá nádobku...
Případně ať si pod trubku dá nádobku...
07:38:12
29.03.2012
29.03.2012
vhml
-> Eidy: já taky. Dva kusy prasklý... :-D
07:21:53
29.03.2012
29.03.2012
Eidy
-> vhml: Přestaň strašit s tou urban legend. Já to jezdil několik let a vždycky ok. A nejen já.