skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: kdybys měl prasklou hlavu, ta se to nemusí dostávat do oleje, ale můžeš to ,,spalovat,,...
tak přišel jsem o 2 L vody....1L v Mostě a byla v místě pod chladičem louže a zaprskanej podběh a 1L po cestě domu a dostal jsem s tak na 95st.max, spíš míň a byla do destilka půl a půl fridex, tak to snad nemůže vařit ne a když jo, tak bych asi měl emulzi všude....a pod autem kapičky od tlakoměru krásnýho oleje a na měrce a n včku ventilů taky nc....tak snad hlav přece ne
-> stika87: : dobrý :-) jen na rovince jak píšu...od 100km/h už to moc nejelo a v zatáčkách jsem měl z motoru trošku respekt
takže časy hrůza


-> stika87: : dobrý :-) jen na rovince jak píšu...od 100km/h už to moc nejelo a v zatáčkách jsem měl z motoru trošku respekt



Tak to snad vidí i T, jestli mu to vodu hází do motoráku nebo jinam...
Případně ať si pod trubku dá nádobku...
Případně ať si pod trubku dá nádobku...
-> Eidy: já taky. Dva kusy prasklý... :-D
-> vhml: Přestaň strašit s tou urban legend. Já to jezdil několik let a vždycky ok. A nejen já.
tak povidej co jizda po okruhu s motorem ? :)
-> T: hlava 130? :-D
-> vhml: : no já taky ne, ale jaké jiné vysvětlení, když mi to vyházelo kolem 1L vody a největší bordel byl od té trubky , co vede z hrdla chladiče a na víčku víka ventilů a na měrce oleje není emulze...
-> T: 1075.
S víčkem jsem nikdy neměl problém ani nevidím důvod co by mělo mít víčko společného s vyházením vody... Leda by to s nízkým přetlakem už vařilo...
S víčkem jsem nikdy neměl problém ani nevidím důvod co by mělo mít víčko společného s vyházením vody... Leda by to s nízkým přetlakem už vařilo...
-> m8rinek: : já vím,ale sleduju už konečně tvoje stránky pořádně
tak jsem se ptal na ten el....pokud máš opravený chladič...já mám nový autopol
a dokud jsem jel normálně, tak OK....pak v Mostě to vyprskalo a po cestě domu už mi přišlo, že to má za sebou...že to vyházelo i při normální jízdě...


-> vhml: : no já měl na prd starý víčko, tak jsem koupil nové a teď mi to při 90st. vyprskalo cca 1L vody :-( takže to asi jedno není
musim koupit nějaké jiné...
jinak si mlysim, že by to bylo na okruhu OK...o cestě nemluvě...cesta do Kladna na sluníčka bez problému a pak dál do Mostu ráno taky...
jinak jezdim 120 řemenici na pumpě a na vrtuli jak jsi říkal 1170 řemen ( jestli to číslo nekecam
)

jinak si mlysim, že by to bylo na okruhu OK...o cestě nemluvě...cesta do Kladna na sluníčka bez problému a pak dál do Mostu ráno taky...
jinak jezdim 120 řemenici na pumpě a na vrtuli jak jsi říkal 1170 řemen ( jestli to číslo nekecam

-> T: el ventilátor jsem nikdy dříve nejezdil... víčko mam autopola funguje...
-> T: vičko chladiče dej jakýkoliv obyčejný klidně 0,04, nemá důvod nefungovat. Na litru jsme za chladna jezdili i tri listy, ale nevim s jakym remenem. S remenem 1150 a 5 listama jsem to uvaril az po 9km v kuse bez ubrani. Ale prisuzuju to i praskly remenici, dle me to prokluzovalo.
-> vhml: : tak na vodní pumpu připraven jsem kdyžtak
ale to je pro zatím vše 


-> Eidy: : no pokud možno, tak se snažim v zatáčkách neřadit, takže bylo podřazeno...ale nevim čim to...jestli se jen utrhla prdel nebo brzdy :-/ koukám na to pořád dokola....každopádně jsem dal kontra a snažil se přidat a jak se to vracelo a viděl jsem, že nedávám...tak spojka kupodivu nechcíplo no
ale nic moc...prdel jsem měl na trávě...jsem čekal, že si škrtnu prahama o ten "obrubník", ale na štěstí OK

ale nic moc...prdel jsem měl na trávě...jsem čekal, že si škrtnu prahama o ten "obrubník", ale na štěstí OK

-> m8rinek: : řemenice větráku? já říkal, že nejdřív zajedu to co mam a pak budu něco řešit...teď mě čeká sehnat nějaký to víčko chladiče...co ty jezdíš?
jinak těch 6 lopatek už jsi jezdil s tím el. ventilátorem?
jinak těch 6 lopatek už jsi jezdil s tím el. ventilátorem?
-> T: remenice na vodni pumpe ze 120 se hodi taky leda na zahození, o remenici altiku je skoda se vubec zminovat...
-> T: Koukal jsem na to už odpoledne. Pěkná otočka. Nejdřív jsem myslel, že se to stalo při řazení, ale bylo to asi trochu později, nebo ne? Ani to nezdechlo, to je dobrý. Nakvaltovat a vesele dál
.
A Blažej by měl mít one man show, skvěle hlásí
.

A Blažej by měl mít one man show, skvěle hlásí

-> T: to co ti píšem od začátku...
-> m8rinek: , -> vhml: : na větráku nebo vodní pumpě ?
jinak klídek...teď jsem s tim najel prvních asi 400 km s termostatem a chladil jsem,to bylo důležitý
teď bude teda vývoj pokračovat 
jinak klídek...teď jsem s tim najel prvních asi 400 km s termostatem a chladil jsem,to bylo důležitý

