T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

10:04:53
20.09.2011
stika87 - Maschinenführer
hmmm takze na most v plne polni :) po tech krytkach se si podivam se toho vsude vali staci zajit na vrak a oddloubout sroubovakem :)
22:31:35
19.09.2011
Eidy
-> T: Já výmluvu nepotřebuju. Já prostě v dešti nejezdím 1 Ale na okruhu by malinko sprchnout mohlo. Jen ráno. Aspoň by se dalo pořádně driftit 40
22:16:11
19.09.2011
-> Eidy: , -> Milan 136: : no legrace 8 ale co teď? asi vážně nebudu jezdit v dešti 40 3 mam to pojištěný, že prostě nemůžu 40 a myslim, že Tobe by se to taky hodilo jako výmluva co Eidy? 40 4 3
21:39:01
19.09.2011
Radek Retro eLeSo
-> T 19.09.11 19:37:19: krytky bych měl mít nebo zkus jestli nepásnou z eMka ty na šrouby pásů

ale mít bych je měl určitě,klidně sz4
21:32:42
19.09.2011
Eidy
-> Milan 136: No jasně, červená je +10 respekt 3
21:23:10
19.09.2011
Milan 136
-> Eidy: červeným3
21:20:56
19.09.2011
Eidy
-> T: můžeš to zaplácat silikonem 3
19:40:21
19.09.2011
a okýnko i vnitřek hotov komplet....není to vidět, ale ve skutečnosti je vnitřek oproti venku tragedie 8 3 10

jen jsem asi měl dát ještě jednu vrstvu, že se mi to trošku kroutí a nedoléhá moc...jsem zvědav za jízdy,když dobrý, tak alespoň mam důvod nejezdit v dešti 3 ale radši bych to nějak vymyslel 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.09.2011 19:40:21
19:37:19
19.09.2011
a takhle plato....ty vlnky si sednou

jinak jsem hledal a nenašel takový ty krytky na ty šrouby...kdyby někdo měl...prosím prosím 5

156
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.09.2011 19:37:19
19:34:32
19.09.2011
tak jsem dneska udělal nové plato, takže pásy hotovo komplet
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.09.2011 19:34:32
19:33:11
19.09.2011
-> sikula: : dík 4
21:36:48
18.09.2011
sikula
Hezká práce
11:46:12
18.09.2011
-> vhml: : to je různý jak píše radek,ale většinou tyhle větší výrobky mam jsem teď měřil asi 2,5 mm,ale jak tu píše Eidy, tak ani nechci vědět kolik z toho je jen pryskyřice 10



-> bezmozekk: : děkuji 4
11:29:10
18.09.2011
bezmozekk - zrušená registrace
moc pěkná práce 4 viděl jsem ho naživo v Blatné a fakt nádhera 6
10:47:47
18.09.2011
radekp
-> Eidy: Nejlepší pevnosti se dosahuje při poměru 50/50.

-> vhml: jdou koupit i desky různých tlouštěk...
09:59:34
18.09.2011
vhml
-> T: a jaký tloustky standartne delas?
09:53:38
18.09.2011
-> vhml: : to ti neřeknu 8 to je tak vzít destičku toho a destičku toho, což nemam pro porovnání 10
09:48:57
18.09.2011
vhml
Jak je na tom karbon v běžných tlouštkách v porovnání s 0,8mm hliník?
09:37:31
18.09.2011
-> Josifek: : no tak to nevim jak se ti povedlo :-D



-> Eidy: : no tuhle teorii taky zvládám,ale nějak mi nejde praxe...:-/ ale verim, ze to vakuum udela svoje :-)



-> Zivosek: : neni, má mnoho chyb, to se pozná na vlastní oči až to někdo uvidí 4 8
20:00:06
17.09.2011
Zivosek
Tak to střešní okno je veelký luxus9 4
Extreme Tyres