-> T: výkon též :-)
-> radekp: zkouší uhrát slevu, kde je problém? Třeba tě s tím bude srát tak dlouho až povolíš a necháš je za 1000 i s poštou :-)
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> Eidy: Téčko! chce ode mě podložky, já mu řekl že jsou ještě k mání, protože každý by to chtěl tak za 500, že jsem s tím měl dost práce a jen štěfty mě stály 600....napsal jsem 1000+pošta a on mi odpoví že mi peníze pošle na účet tak at neříkám že 1000 i s poštou nestačí, dvakrát! Tak to mě fakticky dokáže na*rat! Nějaká pošta by mi byla u řiti, ale způsob jakým ze mě dělá debila mě *ere!
T:
nazdarek, mas jeste ty podlozky? jestli jo tak bych je vzal :-) jsi ochoten je poslat za 1000 ks i s postou? zaplatim na ucet…
jinak rikal jsi , že to je i se šroubama a šířka 2.5cm?
já:
ahoj jsou ještě nqa prodej.. cen aje 1000+pošta
T:
a je to i se sroubama jo?
zaplatim predem a bude to stacit v tom pripade bez dobirky, tak nerikej, ze nestaci 1000 :-) :-P
já:
Jestli narážíš na to, že nedáš víc než 1000+pošta, tak si je radši nechám, zkus si je nakreslit, pak přemluvit někoho, kdo ti to udělá, oměří…pak si sežeň dlouhé štefty, zkrať si je, napasuj na buben…
tohle to mě fakt dokáže naštvat…
T:
prosimte se nerozcilujne :-D
hele jen koukam, ze josu nejaky dlouhy stefty, nebo se mi to zda? a kdyz jo tak je normálně upálim flexou? to je blbost ne?
jinak teda OK, ale nejdřív ještě zjistim středící kroužek těch ATS, po kterých koukam…
nebo se dají štěfty vytlouct a nechat stočit středící krouřek a znova nasadit?
po několika dnech já:
Tak co podložky, jdeš cestou samovýroby?
T:
nee, urcite ne, jen premyslim a zjistuju jestli to nebude moc lezt s tema kolama co bych rad :-( a jak to vypada, tak to asi nezjistim jinak nez to zkusit :-(
já:
Vždyť ti to celou dobu říkám…ještě jsem na škodovce nedělal věc, co by sedla jak prdel na hrnec…udělal jsem si podložky s minimální tloušťkou, nižší se udělat nedají…
T:
tak mi to komplet pošli za 1000 i s postou a zaplatim ti to hned prevodem :-D
-> T: Co to na mě zkoušíš?
T:
nazdarek, mas jeste ty podlozky? jestli jo tak bych je vzal :-) jsi ochoten je poslat za 1000 ks i s postou? zaplatim na ucet…
jinak rikal jsi , že to je i se šroubama a šířka 2.5cm?
já:
ahoj jsou ještě nqa prodej.. cen aje 1000+pošta
T:
a je to i se sroubama jo?
zaplatim predem a bude to stacit v tom pripade bez dobirky, tak nerikej, ze nestaci 1000 :-) :-P
já:
Jestli narážíš na to, že nedáš víc než 1000+pošta, tak si je radši nechám, zkus si je nakreslit, pak přemluvit někoho, kdo ti to udělá, oměří…pak si sežeň dlouhé štefty, zkrať si je, napasuj na buben…
tohle to mě fakt dokáže naštvat…
T:
prosimte se nerozcilujne :-D
hele jen koukam, ze josu nejaky dlouhy stefty, nebo se mi to zda? a kdyz jo tak je normálně upálim flexou? to je blbost ne?
jinak teda OK, ale nejdřív ještě zjistim středící kroužek těch ATS, po kterých koukam…
nebo se dají štěfty vytlouct a nechat stočit středící krouřek a znova nasadit?
po několika dnech já:
Tak co podložky, jdeš cestou samovýroby?
T:
nee, urcite ne, jen premyslim a zjistuju jestli to nebude moc lezt s tema kolama co bych rad :-( a jak to vypada, tak to asi nezjistim jinak nez to zkusit :-(
já:
Vždyť ti to celou dobu říkám…ještě jsem na škodovce nedělal věc, co by sedla jak prdel na hrnec…udělal jsem si podložky s minimální tloušťkou, nižší se udělat nedají…
T:
tak mi to komplet pošli za 1000 i s postou a zaplatim ti to hned prevodem :-D
-> T: Co to na mě zkoušíš?
-> vhml: : poptam a když se ženu, tak koupím,ale když ne, tak to dopadne na ATE, cena nesrovnatelná
-> Tuner#2: : jojo,našel sjem už i za 800 na netu, tak uvidíme kolik mi nabídnou tady u nás...
-> radekp: : kvůli tomu, že ty se mi ozveš, jestli chci Tvoje podložky a já odepíšu, že je rád zaplatím i předem,když mi je dáš za 1000kč i s poštou a Ty mě za to pošleš do zadní části těla, tak jsem hulvát?
nemam potřebu se tady o tom rozšiřovat,ale po tom kam jsi mě poslal a teď mě veřejně za tohle nazýváš hulvátem...neměl jsem na výběr

-> Tuner#2: : jojo,našel sjem už i za 800 na netu, tak uvidíme kolik mi nabídnou tady u nás...

-> radekp: : kvůli tomu, že ty se mi ozveš, jestli chci Tvoje podložky a já odepíšu, že je rád zaplatím i předem,když mi je dáš za 1000kč i s poštou a Ty mě za to pošleš do zadní části těla, tak jsem hulvát?

nemam potřebu se tady o tom rozšiřovat,ale po tom kam jsi mě poslal a teď mě veřejně za tohle nazýváš hulvátem...neměl jsem na výběr

-> T 19.05.11 20:29:08: Jasný, jinak ATE jsem naposled kupoval za 600,- DSka jsou na 4P drahá.
radekp 20.05.11 06:58:57 napsal: Tvoje auto se mi vždycky líbilo, ale jednáš jako hulvát!
radekp 20.05.11 06:58:57 napsal: Tvoje auto se mi vždycky líbilo, ale jednáš jako hulvát!

-> radekp: Kdo?
Tvoje auto se mi vždycky líbilo, ale jednáš jako hulvát!
-> T: FCP461 je 4píst.
FCP96 žigul
V renovaku 2200 bez DPH oproti 3400 za 4 pístovou desku, plus žigulí je asi ještě o 1,5mm silněší, takže životnost navíc Stálý zákazníci mají slevy, optej se v okolí, jestli od nich někdo nebere díly na kamiony atd, že bys to zkusil přes ně...
FCP96 žigul
V renovaku 2200 bez DPH oproti 3400 za 4 pístovou desku, plus žigulí je asi ještě o 1,5mm silněší, takže životnost navíc Stálý zákazníci mají slevy, optej se v okolí, jestli od nich někdo nebere díly na kamiony atd, že bys to zkusil přes ně...
no tak hledam a hledam a ATE nacházim do litru,ale DS jsou úplně jinde s cenou
-> vhml: : a na žigula nenacházim...ty už jsi je někde našel?

-> vhml: : a na žigula nenacházim...ty už jsi je někde našel?

-> Tuner#2: : hele co se týká kotoučů, tak souhlas s Eidym...je to asi jako všude kus od kusu...Tobě se povedlo nějaký zkroutit a vhml píše bez chlaďáků a myslím,že se nabrdil už víc než dost,kamarád jezdí rapidy celý život...(a věkově by to mohl být spíš můj táta než kamarád) a taky říkal, že v životě nikdy žádnej nezkroutil, Eidy je další případ...tak jsi měl asi smůlu a nebo je ta muzika v autě moc těžká
ale asi půjdu cestou si to zkusit sám a začnu taky na klasice...
jinak na destičky kouknu pro porovnání na ceny a pak se uvidí,ale zatím je tu víc lidí se zkušenostma s DS, tak uvidíme, každopádně jako vždy díky za vyjádření Tvého názoru
cením si toho
stejně tak to platí pro Eidyho a vhml


jinak na destičky kouknu pro porovnání na ceny a pak se uvidí,ale zatím je tu víc lidí se zkušenostma s DS, tak uvidíme, každopádně jako vždy díky za vyjádření Tvého názoru


stejně tak to platí pro Eidyho a vhml

-> Tuner#2: Já myslím, že dost záleží na kusu kotouče. Pokud to bude dobrá litina se správnou následnou tepelnou úpravou, tak to snese. Já měl na passatu kotouče ATE a bez nějakýho velkýho brzdění se zkroutily. Koupil jsem Ferodo a i když jsem je pral do fialova, tak drží. A to nemám chlaďáky.
Pokud se kotouč nezkroutí, tak je to hlavně o destičce.
Jo a co se týká žravosti destiček DS, tak já mám po asi 6000km destičky skoro jako nový a na kotoučích mám hranku pár desetinek, odhadem tak 3-4.
Pokud se kotouč nezkroutí, tak je to hlavně o destičce.
Jo a co se týká žravosti destiček DS, tak já mám po asi 6000km destičky skoro jako nový a na kotoučích mám hranku pár desetinek, odhadem tak 3-4.
-> Tuner#2: fakt si myslíš že to tomu kusu litiny nějak moc vadí?
vhml 19.05.11 18:31:11 napsal: → Tuner#2: usetris za chladak kdyz to snese desticka ROFL a co kotouč? Ten sériový 9 - 9,5mm se přehřeje po druhém ostrém brždění z větší rychlosti... To je pořád dokola...
-> Tuner#2: usetris za chladak kdyz to snese desticka :-)
A zkousel jsem to na stejnejch gumach... Jak seriovejch, tak zavodnich. Jenom to auto bylo jiny...
A zkousel jsem to na stejnejch gumach... Jak seriovejch, tak zavodnich. Jenom to auto bylo jiny...
-> T 19.05.11 17:38:40: NZ jen nechci aby to zas vyznělo, že DSka nejsou rozdíl. Jsou a to hlavně ve své odolnosti na vyšší teploty aneb tam kde sériová deska končí, tam DS začíná... Když jsem o tom kdysi četl článek, tak DS 2000 právě chválil pro stejný účinek za studena, ale vyšší tepelnou odolnost než sériová deska. DS 2500 už řadili do segmentu rallye a DS 3000 vyloženěn na okruh a nebo asfalt rallye, kde je na brzdy asi největší nápor. Pak jsem za čas četl, že u DS 2500 se povedlo zlepšit chování za studena a tím řadu 2000 údajně odbourali.
Takže ještě jednou uznávám DSka jsou na závodní použití rozhodně lepší desky, ale na druhou stranu kde brzdíš tak často, že by jsi uvařil desku a ta by nestíhala? Mě se to teda nikdy nestalo a v Mostě mě to čím víc kol jedu, tím to líp brzdí a jak už jsem psal není problém brzdit na hranici smyku i se sériovou deskou. Jak by jsi chtěl zpomalit rychleji a nebo účiněji jak píše Václav, když to nepřenese guma?
Takže ještě jednou uznávám DSka jsou na závodní použití rozhodně lepší desky, ale na druhou stranu kde brzdíš tak často, že by jsi uvařil desku a ta by nestíhala? Mě se to teda nikdy nestalo a v Mostě mě to čím víc kol jedu, tím to líp brzdí a jak už jsem psal není problém brzdit na hranici smyku i se sériovou deskou. Jak by jsi chtěl zpomalit rychleji a nebo účiněji jak píše Václav, když to nepřenese guma?
-> Tuner#2: : hezký vysvětlění a závěr si z toho dělám, že opravdu budu koukat po ATE a DS 2500 a podle ceny se rozhodnu, že mi to přijde podle vyprávění tady na stejné úrovni....škoda těch 2000 no
jinak na můj motor nekoukej, stavím napřed brzdy, nechat původní motor, tak jiné brzdy neřeším, protože na mojí maximálku 120 km/h stačí stávající

jinak na můj motor nekoukej, stavím napřed brzdy, nechat původní motor, tak jiné brzdy neřeším, protože na mojí maximálku 120 km/h stačí stávající

-> Tuner#2: Nenazval bych to zavádějící. Je to o tom, že za studena musíš šlapat víc na pedál. Spolujezdec to nepozná, ale řidičova pravá noha ano.
-> T 19.05.11 15:45:19: To zas netvrdím... Už jsem to tady psal na 4P je řada sériových desek. Od origo Osinku azbestových, přes obyč Ferodo Premier (stojí za prd, dost často se drolí), přes Lucas (ten nebyl špatnej, jen občas pískal) až po Textar a nebo ATE. Mě se nejvíc ze sériových desek líbí ATE (mimochodem taky to chce min. 2 x zabrzdit aby to fungovalo jak má).
Pak je tady řada DS od Feroda což jsou prostě závodní desky (čím vyšší číslo tím více odolné teplu, ale horší za studena (např. 2000, 2500, 3000 ale 2000 směs se už ani nedělá, ta byla nejvhodnější do provozu), které vydrží mnohem vyšší teploty než sériová deska, jsou z tvrdší směsi, proto víc žerou kotouče, ale na oplátku víc vydrží desky a víc vydrží teplo, tzn. že neuvadnou ani po x bržděních. Je otázka zda ale takovou desku využiješ s motorem jaký máš, když já nemám problém ani v Mostě a nějakého koně tam navíc taky mám... Takže asi tak. Vašek tady míchá jabka s hruškama, porovnává tady úplně jiná auta s úplně jiným obutím a nápravama a dělá z toho závěry dle mě zavádějící...
Pak je tady řada DS od Feroda což jsou prostě závodní desky (čím vyšší číslo tím více odolné teplu, ale horší za studena (např. 2000, 2500, 3000 ale 2000 směs se už ani nedělá, ta byla nejvhodnější do provozu), které vydrží mnohem vyšší teploty než sériová deska, jsou z tvrdší směsi, proto víc žerou kotouče, ale na oplátku víc vydrží desky a víc vydrží teplo, tzn. že neuvadnou ani po x bržděních. Je otázka zda ale takovou desku využiješ s motorem jaký máš, když já nemám problém ani v Mostě a nějakého koně tam navíc taky mám... Takže asi tak. Vašek tady míchá jabka s hruškama, porovnává tady úplně jiná auta s úplně jiným obutím a nápravama a dělá z toho závěry dle mě zavádějící...
-> Tuner#2: : to vůbec ne
jen se tak ptám jaký je rozdíl mezi nima kromě ceny
v podstatě asi skoro žádny teda koukám 




-> T 19.05.11 14:57:39: S ATE na 4P jsem Tě svezl, měl jsi pocit, že by to brzdilo málo?
-> vhml 19.05.11 14:36:31: Už poněkolikátý konstuju tím, že se 4P se brzdy dají dávkovat na hranici smyku semislicku. Co chceš víc?
-> vhml 19.05.11 14:36:31: Už poněkolikátý konstuju tím, že se 4P se brzdy dají dávkovat na hranici smyku semislicku. Co chceš víc?
