skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
12:29:36
16.01.2011
16.01.2011
T
-> m8rinek: : co myslíš? tu vzpěru celkově nebo vaření?
12:28:35
16.01.2011
16.01.2011
T
-> Eidy: : no já nevím na co je tohle? na áčka nebo téčka?
jen mi to nedává stejné čísla na obou stranách...to je asi blbost dávat je, když mam milimetr rozdíl, co?
jen mi to nedává stejné čísla na obou stranách...to je asi blbost dávat je, když mam milimetr rozdíl, co?
19:28:08
15.01.2011
15.01.2011
m8rinek
-> T: no přiberuškoval jsi to hrozně :(.
19:25:13
15.01.2011
15.01.2011
Eidy
-> vhml: Tak mu to neříkej, třeba je to lepší, akorát s tím neumíš jezdit
19:21:12
15.01.2011
15.01.2011
vhml
-> Eidy: Kola to T jsem měl, když jsem o obrubník zlomil rameno. A moc hezky to nefungovalo :-D
19:15:53
15.01.2011
15.01.2011
Eidy
-> T: No dobrý. Výztuhy stačí takhle. K řízení už podle mě netřeba, pokud jsi držáky heftnul k jeklu. Tak skládej. Budeš dělat i nějaký áčka? Nebo chceš kola do T?
15:51:13
15.01.2011
15.01.2011
T
jo a spodní ramena taky hotovo, asi taky stačí jen nabodovaný, ne?
15:49:48
15.01.2011
15.01.2011
T
a v pátek vyzvedl první várku zinku
horní ramena, jen jsem prohodil kozlíky
horní ramena, jen jsem prohodil kozlíky
15:48:10
15.01.2011
15.01.2011
T
a co tohle? ta výztuha asi bude stašit takhle, nebo ji mam ovařit?
15:47:16
15.01.2011
15.01.2011
T
jinak teda nápravnice snad hotová...jen přemýšlím, jestli mají cenu výztuhy řízení vařit....
10:22:46
15.01.2011
15.01.2011
T
-> Eidy: : no dobře no...ale to se budu muset přejmenovat na " jekl " tak dneska se na to vrhnu, tak dam výsledky....
-> matoo: : to je přesně ono, s tim by se dalo už něco dělat
-> matoo: : to je přesně ono, s tim by se dalo už něco dělat
02:57:08
15.01.2011
15.01.2011
matoo
-> T: co hovoris na toto?
img.photobucket.com/album s/.../Ramtube-Making-merge .jpg
img.photobucket.com/album s/.../Ram-Tubes-2.jpg
img.photobucket.com/album s/.../Ramtube-Making-merge .jpg
img.photobucket.com/album s/.../Ram-Tubes-2.jpg
20:03:21
13.01.2011
13.01.2011
Eidy
-> T: Říkám uzavřenej profil a ty tady navrhuješ Téčko čeče. Nebo to chceš abys měl svůj nick na autě? Stačí jekl 25x25x1,5mm. Tloušťka 1,5 bohatě postačí a přeplátovat tak jak jsi nakreslil. To co tam vidím na fotce je 25x25x3. To je sice zbytečný, ale pokud nechceš dát za jekl 50Kč, tak tam dej tohle, ať z toho nemáš ruskej tank.
16:42:41
13.01.2011
13.01.2011
T
a taky spodní ramena ještě něco chystají
16:41:27
13.01.2011
13.01.2011
T
a nebo 5 x 3 cm a nebo 4 x 2 cm a mě se zatím líbí ta poslední možnost.....co ostatní?
16:39:39
13.01.2011
13.01.2011
T
jinak teda kromě plocháče mam ještě tady to Téčko 2,5 x 2,5 cm a nebo čverec 2,5 x 2,5 cm....
16:38:31
13.01.2011
13.01.2011
T
-> Fifa: : a to vadí nebo ne když se rozjede víc?