T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

22:36:50
12.01.2011
Fifa
T 12.01.11 17:24:41 napsal:

proč je tam ta mezera? jsem jinašel jen na jednom spoji.....je to špatně?

má to cenu řešit nebo s tím něco dělat?8


Mezera je u ramen normální. Je to tam z výroby. Sice ne tak velká, časm to podrezne a mezera se rozjede víc do šířky..
20:32:58
12.01.2011
ZdrubT
Fá tam mam taky jekl, ale nepřeplátoval jsem to.
18:35:59
12.01.2011
Fén
-> T: Na nápravnici. Já tam navařoval jekl a nápravnici přeplátoval přes celou šířku.
18:34:01
12.01.2011
-> vhml: , -> ZdrubT: : dobrá 4



-> Fén: : jako přeplátuj v místě navaření na nápravnici? nebo se bavíme o tom rameni?
18:30:58
12.01.2011
ZdrubT
Plocháč je opravdu na nic.
18:26:52
12.01.2011
vhml
-> T: nedělej to to jako plocháč, ale dovař k němu něco do T nebo L profilu. Jinak to pevnostně nemá význam a chytni to i k těm držákům hřebenu.
18:26:34
12.01.2011
Fén
-> T: V místě navaření to ale přeplátuj.
18:24:06
12.01.2011
-> havlik: : no to nebudu,ale rozpěru v kufru nemam, tak alespoň tohle.....



a co s tim mam dělat? jiné rameno? nebo jen ovarit? 8
17:27:28
12.01.2011
havlik
-> T 12.01.11 17:24:41: jinak s tim bys něco udělat měl
17:26:33
12.01.2011
havlik
-> T 12.01.11 17:25:34: proč? budeš jezdit rally nebo co?41
17:25:34
12.01.2011
no a jinak takhle to bude :-) to železo tam prostě patří ja jsem ho našel 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.01.2011 17:25:34
17:24:41
12.01.2011
proč je tam ta mezera? jsem jinašel jen na jednom spoji.....je to špatně? má to cenu řešit nebo s tím něco dělat?8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.01.2011 17:24:41
15:25:10
06.01.2011
-> Eidy: : v pohodě....buď kuláky vyndam a nebo ne...ještě uvidim, to tělo kolem těhlice atd je OK, ělo hlavně o to nové uložení a s tím i pár věcí,ale tohle nechám jak je 4

a ty futra necham taky zinkovat teda asi?
23:04:52
05.01.2011
afro100
-> minno: je to od kusu, mal som aj ja, vydrzal 2 roky, kupil som novy a nevydrzal ani dva tyzdne
23:02:35
05.01.2011
minno
-> afro100 04.01.11 20:12:23: tomu filtru nič nechýba, mal som rovnaký asi 10tkm a v pohode....
23:01:39
05.01.2011
Eidy
-> T: Páku řízení nevyndávej. To vymlať čep podle rady a dej novej. A nazinkovat všechno co jde, kromě svisláku. Pokud budeš zinkovat a těhlice, musíš pak jemným smirkem očistit čep pro ložiska až zpátky na ocel, jinak je tam buď nedostaneš, nebo dostaneš a pak už nesundáš. A samozřejmě vyleštit plochu pro filc.
19:57:13
05.01.2011
-> afro100: : takže jako ostatní díly 3
19:56:04
05.01.2011
Minik03
-> afro100: omg pravda, nedočetl jsem to celé, omlouvám se
19:54:09
05.01.2011
afro100
-> Minik03: lenze banan chcel vyrazit, lebo nevedel zhodit gulak ...
19:51:55
05.01.2011
Minik03
-> afro100: myslel jsem, že mu nejde o vyražení kuláku, ale o vyražení páky jako takové.

Co se týče trubek, myslím že pozinem jim neublížíš, ale myslím že tam stejně dlouho nevydrží
Extreme Tyres