T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

07:45:58
31.01.2011
-> m8rinek: : no moc mi nešel, tak uvidíme 4



-> Eidy: : ty jsi blázen 40 tak už se těšim 4
23:59:27
30.01.2011
Eidy
-> T: No jasně. Jen čekám na vyrobený díly a budu montovat.
17:20:34
30.01.2011
m8rinek
-> T: střed jde přidělat dobře ;).
09:53:34
30.01.2011
-> Eidy: : takže bude přeci? 40
08:58:34
30.01.2011
havlik
-> Eidy: no mě když sem to měl už přidělaný na ramenou to šlo pěkně blbě
00:18:05
30.01.2011
Eidy
-> havlik: čoveče tak k podlaze mi šel stabík vždycky v pohodě. Naopak jsem měl vždycky problémy s ramenama. Ale unibaly vše pořeší.1
19:51:43
29.01.2011
-> havlik: : vim...když jsem poprvé dával nápravu, tak stabík k tý nádrži jsem přidělal asi až po půl roce....šetřil jsem si na to nervy 3
19:49:14
29.01.2011
havlik
-> T: to jo sranda prijde to pak uchytit na auto:) na ty dalsi dva uchyty
18:13:19
29.01.2011
tak i stabík je tam, jen čekám na vyzvednutí toho náhradního kozlíku ze zinkovny a pak už hurá na auto......tam šel stabík snáž, než jsem čekal 131 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.01.2011 18:13:19
10:19:28
26.01.2011
-> Eidy: : 85 47 3
23:28:26
25.01.2011
Eidy
-> T: Měl jsi tam už nacpaný všechny matku zvenku co?1
20:21:56
25.01.2011
-> m8rinek: : no skoro 40 3 ale né úplně 4
19:40:30
25.01.2011
m8rinek
-> T: svíral jsi nějaký pevný bod? :P
19:08:26
25.01.2011
tak josu tam a šlo to jako po másle i s pomocí svěráku.......a kdo přijde na to, co jsem dělal špatně? 8 3
19:11:44
24.01.2011
-> Hurdis: : to zní jako klasický postup a to mi právě nějak nee s timhle tvrdym uložení 8



-> Fifa: : pokud to nepůjde jinak, tak asi budu muset něco takového spáchat 8



-> m8rinek: :OK, jen mam doma tolik lisů, že teď nevím který použít 8 3
18:48:37
24.01.2011
m8rinek
-> T: nacvaknout jednu stranu, položit na lis a z vrchu zatlačit na čep...
18:37:19
24.01.2011
Fifa
-> T: Máš tvrdý silentbloky v ramenech? Jestli jo tak tam ty pojistky jen tak ve svěráku nedostaneš. Já si na takovej praso-samo domo dvouramenný stahovák, udělal specální ramena(tyčka s pásovinou na konci). V pásovině jsem měl díry v rozteči jako jsou kozlíky spodních remen.Těma jsem prostrčil šrouby a kozlík "natáhl" k rameni a zajistil. To už šlo snadno. Možná to bude těžko k pochopení, ale je to zcela jednoduché.Když nebude jasno udělám obrázek..
upraveno 1x, naposled 24.01.2011 18:41:38
18:30:50
24.01.2011
Hurdis
-> T: Jen stáhnout část čepu mezi kozlíkem a podložkou na vnější straně ramene ve svěráku a nacvaknout kroužek.
18:29:46
24.01.2011
a včerejší návštěva Plzně 40 ty vpravo 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.01.2011 18:29:46
18:27:29
24.01.2011
a je toooo :-)

teda skoro :-( nejdou mi tam druhé pojistné kroužky.....2 hodiny ve svěráku a nemám ani jedno rameno 8 nějaký jiný nápad?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.01.2011 18:27:29
Extreme Tyres