T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:57:13
06.02.2011
a ještě detail s tlumičema, moc a moc líbí 40





jen teda už je auto na kolech a když jsem s nim tak jako pohuboval, tak tam něco vrže, můžou to být ty nové gumy v ramenech? 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 06.02.2011 18:57:13
18:54:55
06.02.2011
a tohel asi dělají ty slavné podložky pod kozlíky 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 06.02.2011 18:54:55
18:54:14
06.02.2011
a takhle to udělalo mezeru 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 06.02.2011 18:54:14
18:53:38
06.02.2011
tak nakonec teda takhle podložky....4 mm
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 06.02.2011 18:53:38
12:15:51
05.02.2011
-> m8rinek: : asi tak, jelikož tam nešel zas tak špatně, tak je mi to fuk a klidně to pak předělam 40
12:10:56
05.02.2011
m8rinek
-> T: uvidíš za provozu ;).
08:34:24
05.02.2011
-> ZdenoR: : jojo pochopil správně...jen uprostřed a rozdíl mezi tím 16 a tímhle tam ani moc neni v tom dotýkání....tak nevim 8
08:32:14
05.02.2011
ZdenoR
-> T: Jestli jsem dobře rozluštil fotku je to uprostřed kde to na funkci nemá vliv. Být to na krajích hrozí že se vyrve, ale pro klid duše to vyřeší malé podložení
08:19:25
05.02.2011
-> lukas.kolobka: : děkuji 4
08:19:09
05.02.2011
-> Eidy: : jak píše m8rinek...neni tohle přesně,ale je to prostě na závity, spoje...prostě ,aby to šlo za x let povolit a snad dobrý....zkoušel jsem to to dát jen ven na plech a na déšť na pár dní a všude rez a pod timhle ne 40
02:22:53
05.02.2011
m8rinek
-> Eidy: řekl bych, že pujde o něco takovéhleho classicandspeedparts.com/ index.php?option=com... v práci jsme s tim mazali nerezový spoje, aby i po desítkách let šly povolit (slejvárna - teplo, prach)...
21:00:34
04.02.2011
Eidy
-> T: čím jsi mazal závity. Nějaká měděná pasta?
20:30:01
04.02.2011
lukas.kolobka
nejwic strelaaaa
19:16:54
04.02.2011
-> ZdenoR: : tak tady je můj stabík u nádrže....8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 04.02.2011 19:16:54
19:08:39
04.02.2011
a je táááám komplet 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 04.02.2011 19:08:39
19:07:16
04.02.2011
-> havlik: : aha :-( ja myslel že právě 130...no tak když bych sehnal podložky někde náhodou na půjčení 40
13:25:24
03.02.2011
havlik
-> T: to asi neozkousis mam 4x100
11:57:10
03.02.2011
-> Tuner#2: : dík.....psal jsem tam 4





-> havlik: : já počkam až nazuješ ty Tvoje 15" a stavím se na zkoušku 40
11:11:17
03.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Jak jsem slíbil: skoda-virt.cz/cz/.../1431 84-to-t
10:00:33
03.02.2011
-> havlik: : to ne,ale rád bych 4 prostě 15" je moc :-( už jsem na podobné koukal a moc je chtěl,ale nevzal jen kvůli rozměru 8
Extreme Tyres