T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:11:44
24.01.2011
-> Hurdis: : to zní jako klasický postup a to mi právě nějak nee s timhle tvrdym uložení 8



-> Fifa: : pokud to nepůjde jinak, tak asi budu muset něco takového spáchat 8



-> m8rinek: :OK, jen mam doma tolik lisů, že teď nevím který použít 8 3
18:48:37
24.01.2011
m8rinek
-> T: nacvaknout jednu stranu, položit na lis a z vrchu zatlačit na čep...
18:37:19
24.01.2011
Fifa
-> T: Máš tvrdý silentbloky v ramenech? Jestli jo tak tam ty pojistky jen tak ve svěráku nedostaneš. Já si na takovej praso-samo domo dvouramenný stahovák, udělal specální ramena(tyčka s pásovinou na konci). V pásovině jsem měl díry v rozteči jako jsou kozlíky spodních remen.Těma jsem prostrčil šrouby a kozlík "natáhl" k rameni a zajistil. To už šlo snadno. Možná to bude těžko k pochopení, ale je to zcela jednoduché.Když nebude jasno udělám obrázek..
upraveno 1x, naposled 24.01.2011 18:41:38
18:30:50
24.01.2011
Hurdis
-> T: Jen stáhnout část čepu mezi kozlíkem a podložkou na vnější straně ramene ve svěráku a nacvaknout kroužek.
18:29:46
24.01.2011
a včerejší návštěva Plzně 40 ty vpravo 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.01.2011 18:29:46
18:27:29
24.01.2011
a je toooo :-)

teda skoro :-( nejdou mi tam druhé pojistné kroužky.....2 hodiny ve svěráku a nemám ani jedno rameno 8 nějaký jiný nápad?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.01.2011 18:27:29
18:25:05
24.01.2011
poslední várka číbra 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.01.2011 18:25:05
18:24:06
24.01.2011
-> Karel.: : v podstatě odpověděl m8rinek....jinak když jsem ji kupoval poprvé, tak mi byla doporučena místo alkytonu, že zrovna nebyl,ale poslední plechovku sjem už kupoval přímo pod názvem alkyton.....jen proti ostatním je matná a hrubší ta barva.....já jsem spokojen....i jsem po ní šlapal při strojení interiéru a v pohodě :-)
16:34:00
24.01.2011
Karel.
-> m8rinek: ajo, jsem myslel, že je to nějaká speciální barva, ale díky4
16:21:35
24.01.2011
m8rinek
-> Karel.: Alkyton, odstín černá - kovářská pokud se nepletu...
11:41:15
24.01.2011
Karel.
-> T: můžu se zeptat přesně na název té barvy?jak jsi s ní spokojenej?máš na ní už něco najeto?díky
16:39:10
21.01.2011
-> minno: : tak tak :-)
09:05:48
21.01.2011
minno
-> T: to je tá kovárska farba?
17:16:48
20.01.2011
tak a je natřeno a nápravnice + horní ramena i s rezistinem uvnitř......a barva stejná...nechtěl jsem, že se ta barva hůř očišťuje od nečistot,ale když sjem se ji pokoušel sundat, tak sjem měl co dělat, tak proto jsem zvolil tu samou.....drží jak prase :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.01.2011 17:16:48
18:57:43
19.01.2011
-> vhml: : no s tim bych souhlasil....přijde mi to nějak opravdu málo být na 0 s 6 mm 8
18:09:24
19.01.2011
vhml
-> afro100: já mám s 9mm odklon 1,5 stupne. 1mm je třetina stupně, takže se 6mm by tam měl mít kolem půl stupně.
18:07:12
19.01.2011
afro100
-> vhml: ale Fifa ma eM napravy ...
18:06:03
19.01.2011
vhml
-> T: na úzký nápravě se negativy dělají hůř
18:03:39
19.01.2011
-> Fifa: : taky jsem myslel, že udělam dorazy jak říkáš, ale nakonec to dopadlo takhle :-)

a ty podložky....to jsi skodo na nule se 6 mm? 131
23:41:48
18.01.2011
Fifa
-> T: Ta mezera jak jsme řešili ničemu nevadí, měl jsem to taknějak na všech ramanech a jezdil jsem a jezdím s tím doteď.I naši otcové a dědové s tím něco nadrandili..

Doraz na spodním rameni mám jen zapuštěný níž(žádný rovný plech, to se mi nelíbí) a pod kozlíkama hor. ramen mám podloženo 6mm. Nechal jsem si vypálit nerez podložky z 1 a 2mm plechu, jiná volba tlouštky zrovna nebyla. No a negativy(áčka) prakticky nemám. na jedno kole je myslim +5 min a na druhým +20.. Vidím to na instalaci excentrů z MB.Teď tam mám 120 a to nejde moc donastavit..
Extreme Tyres