skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:00:33
03.02.2011
03.02.2011
T
-> havlik: : to ne,ale rád bych prostě 15" je moc :-( už jsem na podobné koukal a moc je chtěl,ale nevzal jen kvůli rozměru
09:12:45
03.02.2011
03.02.2011
havlik
-> T: na to srát:) zase tak moc s tim nejezdiš
09:06:56
03.02.2011
03.02.2011
T
-> havlik: : nebojim se rozměrů ,ale policie
08:48:34
03.02.2011
03.02.2011
havlik
-> T: 15tky jsou dobrý si vezmi co tam bylo origo za balony ja bych se toho nebal mrkni sem skoda-virt.cz/cz/.../3592
-ruzenka-110l
08:06:38
03.02.2011
03.02.2011
T
-> havlik: : vim o nich a už jsem je tu viděl jednou v inzerci a i se na ně ptal, ale 15"
-> Eidy: : no moje vypadá bez pružin jako Tvoje s pružinama
-> Eidy: : no moje vypadá bez pružin jako Tvoje s pružinama
22:39:33
02.02.2011
02.02.2011
Eidy
-> T: Tys to tam dal bez pružin? Vypadá to super.
22:32:04
02.02.2011
02.02.2011
havlik
-> T: hele pepiku koukej to koupit skoda-virt.cz/cz/.../1431
56-empi-15-4-130 nezli ty hruzy co jsi mi posilal na maila
20:09:25
02.02.2011
02.02.2011
T
-> afro100: : jasný no....já též,ale když je to cizí, tak je to na prd, to chápu....proto is nerad půjčuju věci a taky je nerad půjčuju někomu
19:48:50
02.02.2011
02.02.2011
afro100
-> T: njn, keby bol moj tak sa tez na to vyprdnem, to je cele o co tu bezi ... ked si znicim svoje veci, tak si za to v 95% mozem sam ...
19:47:21
02.02.2011
02.02.2011
T
-> afro100: : no tak ten foťák by mi vadil nejmíň ne že bych byl milionář,ale mam ho už asi 6 let....a mam ho jen do garáže...ale to auto
19:45:41
02.02.2011
02.02.2011
afro100
-> T: ne.e img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/7_1_100963__2011-02-
02_16-58-52_51.jpg ... o to viac ma to sere, ze nebol moj ...
19:41:21
02.02.2011
02.02.2011
T
-> afro100: . vůbec ne :-( ty taky ne?
19:38:08
02.02.2011
02.02.2011
afro100
-> T: sa divam ze ty dneska tiez nemas den ..
19:36:03
02.02.2011
02.02.2011
T
a debilita číslo 3.....uloupl jsem si kousek kitu na prahu když jsem zvedal auto za originál hever....debilita číslo 4, která předcházela 3 že jsem se na to dneska nevys...
19:34:23
02.02.2011
02.02.2011
T
na první fotce je vidět, že to je focený mobilem...takže první kravina :-( odešel asi foTák...
tady je náprava na autě a vidět druhá kravina....nevim proč jsem předělával dorazy.....takhle na dorazech a zatočení nikde
tady je náprava na autě a vidět druhá kravina....nevim proč jsem předělával dorazy.....takhle na dorazech a zatočení nikde
17:46:16
01.02.2011
01.02.2011
T
-> ZdenoR: : no to mi nepřišlo,ale uvidíme, až to nasadim...pak dam foto
20:55:44
31.01.2011
31.01.2011
ZdenoR
-> T: U eRka opírání o nádrž nehrozí místa tam je dost, alespoň podle mého.
19:51:14
31.01.2011
31.01.2011
T
-> Fifa: , -> m8rinek: : no nějak si poradim,ale spíš se mi nelíbí, že bude asi tenhle stabík opřenej o nádrž víc, než ta 16
18:50:55
31.01.2011
31.01.2011
m8rinek
-> T: hlavně to chce na ramena montovat na zatížený nápravě, respektive tak, aby ramena byly rovně, na vyvěšený to jde zle...