T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

08:47:14
10.02.2011
minno
-> T: si robil aj niečo s radením? Jednička tam ide vždy ťahšie. Ale skús to prebehnúť na dlhšej trase, keď je olej v prevodovke ohriaty na prevádzkovú teplotu, tak jednička tam už obvykle ide sama. Ináč autíčko vyzerá krásne.
21:21:20
09.02.2011
-> Pavel P..: : já bych toho chtěl 40 3
21:09:38
09.02.2011
Pavel P..
-> T: nemám ale chtěl bych1
21:08:09
09.02.2011
-> havlik: : OK, ještě počkám,ale i tak to asi bude muset níž 40



-> Pavel P..: . loukotě nechci,ale jitrnice beru, máš? 40 ale radši bych nějaký 14" 40
18:47:17
09.02.2011
Pavel P..
-> T: chtělo by to jiný kola...2 takový loukotě nebo jitrnice by tomu jistě sekli1
17:11:42
09.02.2011
havlik
-> T: jo eště sedno trošku
17:10:20
09.02.2011
tak po ujetí asi tak 4 km si to sedlo o 1,3 cm, sehne ještě? 4



jinak je to o poznání tvrdší a nebo možná jsem změknul přes zimu v osobáku 40



řazení super, jen mi tam nejde moc jednička :-/ asi ještě to budu muset doladit, nebo nevim...ale ostaní kvalty je to super 4



no a už jsem skoro zapomněl jak je to příjemný, když každej okolo kouká 40 131 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 09.02.2011 17:10:20
17:03:01
09.02.2011
-> sm: : dík :-) kdyby byly, tak je tam dam 4
08:44:24
09.02.2011
Parádní eRko, jen tomu dát původní chromový nárazníky, tak je to dokonalý! :) (to je ale jen můj vkus:) )
08:44:45
08.02.2011
Norton
-> T: jj mas pravdu presne thak :o)
20:08:22
07.02.2011
-> 105: : neni za co 4
20:07:55
07.02.2011
m8rinek
-> T: hele mam na autě fůru věcí, který se mi nelíběj a dnes už bych je dělal jinak, jestli to drží tak ok, jen to prostě kazí první dojem ;).
20:04:44
07.02.2011
105
-> T: aj.. 1 ale dekuju za odpoved .)
18:59:20
07.02.2011
m8rinek 06.02.11 22:55:08 napsal:

→ Vojťas: někdo je jezdí ještě podložený ;).
: to jsem taky viděl a jaký je důvod?



-> m8rinek: : od Tebe poklona, to děkuji 40 jinak tohle je moje první smrkání COčkem a něco povolilo a to jsem přesmrkal elektrikou a to už nepustí 40



-> 105: : no nechtěl sjem to psát, že to mam v popisu 4 jinak nic jsem neupravoval no 4



-> Norton: : no asi takhle....co chceš za ty peníze 4
10:17:22
07.02.2011
Norton
-> T: mno tak na nove kola dam asi ine hehe :oD
07:56:40
07.02.2011
105
-> T: dekuju 6mm sem si myslel .. to je max co bez upravy kozliku narves ze
23:00:00
06.02.2011
Vojťas
-> m8rinek: to jo, ale stejne :)
22:56:13
06.02.2011
m8rinek
-> T: máš to moc hezký, jen ta přismrkaná výztuha na spodnim rameni to je děs :(. Drží vůbec?
22:55:08
06.02.2011
m8rinek
-> Vojťas: někdo je jezdí ještě podložený ;).
22:53:35
06.02.2011
Vojťas
nebojite se ze ty imbusy nekde utrhnete? preci jen srouby se sestihranou hlavou sou nizsi :)
Extreme Tyres