skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: si robil aj niečo s radením? Jednička tam ide vždy ťahšie. Ale skús to prebehnúť na dlhšej trase, keď je olej v prevodovke ohriaty na prevádzkovú teplotu, tak jednička tam už obvykle ide sama. Ináč autíčko vyzerá krásne.
-> Pavel P..: : já bych toho chtěl



-> T: nemám ale chtěl bych

-> havlik: : OK, ještě počkám,ale i tak to asi bude muset níž
-> Pavel P..: . loukotě nechci,ale jitrnice beru, máš?
ale radši bych nějaký 14" 

-> Pavel P..: . loukotě nechci,ale jitrnice beru, máš?


-> T: chtělo by to jiný kola...
takový loukotě nebo jitrnice by tomu jistě sekli


-> T: jo eště sedno trošku
tak po ujetí asi tak 4 km si to sedlo o 1,3 cm, sehne ještě?
jinak je to o poznání tvrdší a nebo možná jsem změknul přes zimu v osobáku
řazení super, jen mi tam nejde moc jednička :-/ asi ještě to budu muset doladit, nebo nevim...ale ostaní kvalty je to super
no a už jsem skoro zapomněl jak je to příjemný, když každej okolo kouká


jinak je to o poznání tvrdší a nebo možná jsem změknul přes zimu v osobáku

řazení super, jen mi tam nejde moc jednička :-/ asi ještě to budu muset doladit, nebo nevim...ale ostaní kvalty je to super

no a už jsem skoro zapomněl jak je to příjemný, když každej okolo kouká



-> sm: : dík :-) kdyby byly, tak je tam dam 

Parádní eRko, jen tomu dát původní chromový nárazníky, tak je to dokonalý! :) (to je ale jen můj vkus:) )
-> T: jj mas pravdu presne thak :o)
-> 105: : neni za co 

-> T: hele mam na autě fůru věcí, který se mi nelíběj a dnes už bych je dělal jinak, jestli to drží tak ok, jen to prostě kazí první dojem ;).
-> T: aj..
ale dekuju za odpoved .)

m8rinek 06.02.11 22:55:08 napsal:
→ Vojťas: někdo je jezdí ještě podložený ;). : to jsem taky viděl a jaký je důvod?
-> m8rinek: : od Tebe poklona, to děkuji
jinak tohle je moje první smrkání COčkem a něco povolilo a to jsem přesmrkal elektrikou a to už nepustí
-> 105: : no nechtěl sjem to psát, že to mam v popisu
jinak nic jsem neupravoval no
-> Norton: : no asi takhle....co chceš za ty peníze
→ Vojťas: někdo je jezdí ještě podložený ;). : to jsem taky viděl a jaký je důvod?
-> m8rinek: : od Tebe poklona, to děkuji


-> 105: : no nechtěl sjem to psát, že to mam v popisu


-> Norton: : no asi takhle....co chceš za ty peníze

-> T: mno tak na nove kola dam asi ine hehe :oD
-> T: dekuju 6mm sem si myslel .. to je max co bez upravy kozliku narves ze
-> m8rinek: to jo, ale stejne :)
-> T: máš to moc hezký, jen ta přismrkaná výztuha na spodnim rameni to je děs :(. Drží vůbec?
-> Vojťas: někdo je jezdí ještě podložený ;).
nebojite se ze ty imbusy nekde utrhnete? preci jen srouby se sestihranou hlavou sou nizsi :)