skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
22:55:08
06.02.2011
06.02.2011

m8rinek
-> Vojťas: někdo je jezdí ještě podložený ;).
22:53:35
06.02.2011
06.02.2011

Vojťas
nebojite se ze ty imbusy nekde utrhnete? preci jen srouby se sestihranou hlavou sou nizsi :)
22:08:24
06.02.2011
06.02.2011

T
-> 105: : 6 mm
-> Norton: : no spokojený nevim, takový normální žvejky
ne vážně...nevím,ale co bys chtěl za takové peníze
-> Eidy: : díky
postupem času prostě člověk změní názory a změní se mu přístup...dneska už to dělaám zase trošku jinak aj sme rád, že se to líbí
a na světla teda čekam na nějaké foto
-> Norton: : no spokojený nevim, takový normální žvejky


-> Eidy: : díky


a na světla teda čekam na nějaké foto

21:22:06
06.02.2011
06.02.2011

Eidy
-> T: Gumy vrzat teoreticky můžou, i když mě to chodilo vždycky potichu. Sežeň někoho na houpání a lehni si pod to.
Jinak to máš pěkný.
Dneska jsem to nevydržel a začal si hrát znovu se světlama. Zjistil jsem, kde světlo zalepit a bude to ok.
Jinak to máš pěkný.
Dneska jsem to nevydržel a začal si hrát znovu se světlama. Zjistil jsem, kde světlo zalepit a bude to ok.

19:38:00
06.02.2011
06.02.2011

Norton
-> T: máš to moc pekné... ide medzi obľúbené... ináč, ako si spokojný s pneumatikami? Lebo ja mám také isté a ešte som ich nemal možnosť vyskúšať :o)
19:17:51
06.02.2011
06.02.2011

105
-> T: o kolik mas podlozeno na kozlikach?
19:08:14
06.02.2011
06.02.2011

T
-> TTomas: : děkuji
jinak jsem předělal konečně popis přední nápravy...

jinak jsem předělal konečně popis přední nápravy...

19:03:48
06.02.2011
06.02.2011

TTomas
-> T: Mas to pekny

18:57:13
06.02.2011
06.02.2011

T
a ještě detail s tlumičema, moc a moc líbí
jen teda už je auto na kolech a když jsem s nim tak jako pohuboval, tak tam něco vrže, můžou to být ty nové gumy v ramenech?

jen teda už je auto na kolech a když jsem s nim tak jako pohuboval, tak tam něco vrže, můžou to být ty nové gumy v ramenech?

18:54:55
06.02.2011
06.02.2011

T
a tohel asi dělají ty slavné podložky pod kozlíky 

18:54:14
06.02.2011
06.02.2011

T
a takhle to udělalo mezeru 

18:53:38
06.02.2011
06.02.2011

T
tak nakonec teda takhle podložky....4 mm
12:15:51
05.02.2011
05.02.2011

T
-> m8rinek: : asi tak, jelikož tam nešel zas tak špatně, tak je mi to fuk a klidně to pak předělam 

12:10:56
05.02.2011
05.02.2011

m8rinek
-> T: uvidíš za provozu ;).
08:34:24
05.02.2011
05.02.2011

T
-> ZdenoR: : jojo pochopil správně...jen uprostřed a rozdíl mezi tím 16 a tímhle tam ani moc neni v tom dotýkání....tak nevim 

08:32:14
05.02.2011
05.02.2011

ZdenoR
-> T: Jestli jsem dobře rozluštil fotku je to uprostřed kde to na funkci nemá vliv. Být to na krajích hrozí že se vyrve, ale pro klid duše to vyřeší malé podložení
08:19:25
05.02.2011
05.02.2011

T
-> lukas.kolobka: : děkuji 

08:19:09
05.02.2011
05.02.2011

T
-> Eidy: : jak píše m8rinek...neni tohle přesně,ale je to prostě na závity, spoje...prostě ,aby to šlo za x let povolit a snad dobrý....zkoušel jsem to to dát jen ven na plech a na déšť na pár dní a všude rez a pod timhle ne 

02:22:53
05.02.2011
05.02.2011

m8rinek
-> Eidy: řekl bych, že pujde o něco takovéhleho classicandspeedparts.com/
index.php?option=com... v práci jsme s tim mazali nerezový spoje, aby i po desítkách let šly povolit (slejvárna - teplo, prach)...
21:00:34
04.02.2011
04.02.2011

Eidy
-> T: čím jsi mazal závity. Nějaká měděná pasta?