T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

09:12:45
03.02.2011
havlik
-> T: na to srát:) zase tak moc s tim nejezdiš
09:06:56
03.02.2011
-> havlik: : nebojim se rozměrů ,ale policie 3
08:48:34
03.02.2011
havlik
-> T: 15tky jsou dobrý si vezmi co tam bylo origo za balony4 ja bych se toho nebal mrkni sem skoda-virt.cz/cz/.../3592 -ruzenka-110l
08:06:38
03.02.2011
-> havlik: : vim o nich a už jsem je tu viděl jednou v inzerci a i se na ně ptal, ale 15" 8



-> Eidy: : no moje vypadá bez pružin jako Tvoje s pružinama 40
22:39:33
02.02.2011
Eidy
-> T: Tys to tam dal bez pružin? Vypadá to super. 1
22:32:04
02.02.2011
havlik
-> T: hele pepiku koukej to koupit skoda-virt.cz/cz/.../1431 56-empi-15-4-130 nezli ty hruzy co jsi mi posilal na maila
20:09:25
02.02.2011
-> afro100: : jasný no....já též,ale když je to cizí, tak je to na prd, to chápu....proto is nerad půjčuju věci a taky je nerad půjčuju někomu 8 4
19:48:50
02.02.2011
afro100
-> T: njn, keby bol moj tak sa tez na to vyprdnem, to je cele o co tu bezi ... ked si znicim svoje veci, tak si za to v 95% mozem sam ...
19:47:21
02.02.2011
-> afro100: : no tak ten foťák by mi vadil nejmíň 10 ne že bych byl milionář,ale mam ho už asi 6 let....a mam ho jen do garáže...ale to auto 8 8 8 8
19:45:41
02.02.2011
afro100
-> T: ne.e img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_1_100963__2011-02- 02_16-58-52_51.jpg ... o to viac ma to sere, ze nebol moj ...
19:41:21
02.02.2011
-> afro100: . vůbec ne :-( ty taky ne?
19:38:08
02.02.2011
afro100
-> T: sa divam ze ty dneska tiez nemas den ..
19:36:03
02.02.2011
a debilita číslo 3.....uloupl jsem si kousek kitu na prahu 12 12 když jsem zvedal auto za originál hever....debilita číslo 4, která předcházela 3 12 12 že jsem se na to dneska nevys...11
19:34:23
02.02.2011
na první fotce je vidět, že to je focený mobilem...takže první kravina :-( odešel asi foTák...



tady je náprava na autě a vidět druhá kravina....nevim proč jsem předělával dorazy.....takhle na dorazech a zatočení nikde 10
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.02.2011 19:34:23
19:32:40
02.02.2011
tak je tam....asi takhle před :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.02.2011 19:32:40
17:46:16
01.02.2011
-> ZdenoR: : no to mi nepřišlo,ale uvidíme, až to nasadim...pak dam foto 4
20:55:44
31.01.2011
ZdenoR
-> T: U eRka opírání o nádrž nehrozí místa tam je dost, alespoň podle mého.
19:51:14
31.01.2011
-> Fifa: , -> m8rinek: : no nějak si poradim,ale spíš se mi nelíbí, že bude asi tenhle stabík opřenej o nádrž víc, než ta 16 8
18:50:55
31.01.2011
m8rinek
-> T: hlavně to chce na ramena montovat na zatížený nápravě, respektive tak, aby ramena byly rovně, na vyvěšený to jde zle...
18:35:47
31.01.2011
Fifa
-> T: na plech pod nádrží to šlo dobře, tam jsem stabík montoval nejdřív. K ramenům to bylo peklo. Speciální zapůjčená páka mi moc nepomohla,se seriovejma gumama to prej jde jak pomásle.. Holt ty tvrdý silenty mají daň v obtížné motáži..
Extreme Tyres