skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:35:47
31.01.2011
31.01.2011
Fifa
-> T: na plech pod nádrží to šlo dobře, tam jsem stabík montoval nejdřív. K ramenům to bylo peklo. Speciální zapůjčená páka mi moc nepomohla,se seriovejma gumama to prej jde jak pomásle.. Holt ty tvrdý silenty mají daň v obtížné motáži..
07:45:58
31.01.2011
31.01.2011
T
-> m8rinek: : no moc mi nešel, tak uvidíme
-> Eidy: : ty jsi blázen tak už se těšim
-> Eidy: : ty jsi blázen tak už se těšim
23:59:27
30.01.2011
30.01.2011
Eidy
-> T: No jasně. Jen čekám na vyrobený díly a budu montovat.
17:20:34
30.01.2011
30.01.2011
m8rinek
-> T: střed jde přidělat dobře ;).
09:53:34
30.01.2011
30.01.2011
T
-> Eidy: : takže bude přeci?
08:58:34
30.01.2011
30.01.2011
havlik
-> Eidy: no mě když sem to měl už přidělaný na ramenou to šlo pěkně blbě
00:18:05
30.01.2011
30.01.2011
Eidy
-> havlik: čoveče tak k podlaze mi šel stabík vždycky v pohodě. Naopak jsem měl vždycky problémy s ramenama. Ale unibaly vše pořeší.
19:51:43
29.01.2011
29.01.2011
T
-> havlik: : vim...když jsem poprvé dával nápravu, tak stabík k tý nádrži jsem přidělal asi až po půl roce....šetřil jsem si na to nervy
19:49:14
29.01.2011
29.01.2011
havlik
-> T: to jo sranda prijde to pak uchytit na auto:) na ty dalsi dva uchyty
18:13:19
29.01.2011
29.01.2011
T
tak i stabík je tam, jen čekám na vyzvednutí toho náhradního kozlíku ze zinkovny a pak už hurá na auto......tam šel stabík snáž, než jsem čekal
10:19:28
26.01.2011
26.01.2011
T
-> Eidy: :
23:28:26
25.01.2011
25.01.2011
Eidy
-> T: Měl jsi tam už nacpaný všechny matku zvenku co?
20:21:56
25.01.2011
25.01.2011
T
-> m8rinek: : no skoro ale né úplně
19:40:30
25.01.2011
25.01.2011
m8rinek
-> T: svíral jsi nějaký pevný bod? :P
19:08:26
25.01.2011
25.01.2011
T
tak josu tam a šlo to jako po másle i s pomocí svěráku.......a kdo přijde na to, co jsem dělal špatně?
19:11:44
24.01.2011
24.01.2011
T
-> Hurdis: : to zní jako klasický postup a to mi právě nějak nee s timhle tvrdym uložení
-> Fifa: : pokud to nepůjde jinak, tak asi budu muset něco takového spáchat
-> m8rinek: :OK, jen mam doma tolik lisů, že teď nevím který použít
-> Fifa: : pokud to nepůjde jinak, tak asi budu muset něco takového spáchat
-> m8rinek: :OK, jen mam doma tolik lisů, že teď nevím který použít
18:48:37
24.01.2011
24.01.2011
m8rinek
-> T: nacvaknout jednu stranu, položit na lis a z vrchu zatlačit na čep...
18:37:19
24.01.2011
24.01.2011
Fifa
-> T: Máš tvrdý silentbloky v ramenech? Jestli jo tak tam ty pojistky jen tak ve svěráku nedostaneš. Já si na takovej praso-samo domo dvouramenný stahovák, udělal specální ramena(tyčka s pásovinou na konci). V pásovině jsem měl díry v rozteči jako jsou kozlíky spodních remen.Těma jsem prostrčil šrouby a kozlík "natáhl" k rameni a zajistil. To už šlo snadno. Možná to bude těžko k pochopení, ale je to zcela jednoduché.Když nebude jasno udělám obrázek..
18:30:50
24.01.2011
24.01.2011
Hurdis
-> T: Jen stáhnout část čepu mezi kozlíkem a podložkou na vnější straně ramene ve svěráku a nacvaknout kroužek.