a je toooo :-)
teda skoro :-( nejdou mi tam druhé pojistné kroužky.....2 hodiny ve svěráku a nemám ani jedno rameno nějaký jiný nápad?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:24:06
24.01.2011
24.01.2011
T
-> Karel.: : v podstatě odpověděl m8rinek....jinak když jsem ji kupoval poprvé, tak mi byla doporučena místo alkytonu, že zrovna nebyl,ale poslední plechovku sjem už kupoval přímo pod názvem alkyton.....jen proti ostatním je matná a hrubší ta barva.....já jsem spokojen....i jsem po ní šlapal při strojení interiéru a v pohodě :-)
16:34:00
24.01.2011
24.01.2011
Karel.
-> m8rinek: ajo, jsem myslel, že je to nějaká speciální barva, ale díky
16:21:35
24.01.2011
24.01.2011
m8rinek
-> Karel.: Alkyton, odstín černá - kovářská pokud se nepletu...
11:41:15
24.01.2011
24.01.2011
Karel.
-> T: můžu se zeptat přesně na název té barvy?jak jsi s ní spokojenej?máš na ní už něco najeto?díky
16:39:10
21.01.2011
21.01.2011
T
-> minno: : tak tak :-)
09:05:48
21.01.2011
21.01.2011
minno
-> T: to je tá kovárska farba?
17:16:48
20.01.2011
20.01.2011
T
tak a je natřeno a nápravnice + horní ramena i s rezistinem uvnitř......a barva stejná...nechtěl jsem, že se ta barva hůř očišťuje od nečistot,ale když sjem se ji pokoušel sundat, tak sjem měl co dělat, tak proto jsem zvolil tu samou.....drží jak prase :-)
18:57:43
19.01.2011
19.01.2011
T
-> vhml: : no s tim bych souhlasil....přijde mi to nějak opravdu málo být na 0 s 6 mm
18:09:24
19.01.2011
19.01.2011
vhml
-> afro100: já mám s 9mm odklon 1,5 stupne. 1mm je třetina stupně, takže se 6mm by tam měl mít kolem půl stupně.
18:07:12
19.01.2011
19.01.2011
afro100
-> vhml: ale Fifa ma eM napravy ...
18:06:03
19.01.2011
19.01.2011
vhml
-> T: na úzký nápravě se negativy dělají hůř
18:03:39
19.01.2011
19.01.2011
T
-> Fifa: : taky jsem myslel, že udělam dorazy jak říkáš, ale nakonec to dopadlo takhle :-)
a ty podložky....to jsi skodo na nule se 6 mm?
a ty podložky....to jsi skodo na nule se 6 mm?
23:41:48
18.01.2011
18.01.2011
Fifa
-> T: Ta mezera jak jsme řešili ničemu nevadí, měl jsem to taknějak na všech ramanech a jezdil jsem a jezdím s tím doteď.I naši otcové a dědové s tím něco nadrandili..
Doraz na spodním rameni mám jen zapuštěný níž(žádný rovný plech, to se mi nelíbí) a pod kozlíkama hor. ramen mám podloženo 6mm. Nechal jsem si vypálit nerez podložky z 1 a 2mm plechu, jiná volba tlouštky zrovna nebyla. No a negativy(áčka) prakticky nemám. na jedno kole je myslim +5 min a na druhým +20.. Vidím to na instalaci excentrů z MB.Teď tam mám 120 a to nejde moc donastavit..
Doraz na spodním rameni mám jen zapuštěný níž(žádný rovný plech, to se mi nelíbí) a pod kozlíkama hor. ramen mám podloženo 6mm. Nechal jsem si vypálit nerez podložky z 1 a 2mm plechu, jiná volba tlouštky zrovna nebyla. No a negativy(áčka) prakticky nemám. na jedno kole je myslim +5 min a na druhým +20.. Vidím to na instalaci excentrů z MB.Teď tam mám 120 a to nejde moc donastavit..
20:34:04
18.01.2011
18.01.2011
T
-> Eidy: : jak jsi mocný to mi nějak nedošlo
22:47:12
16.01.2011
16.01.2011
Eidy
-> T: Můžeš tam nastrkat jakýkoliv podložky na 8 šroub, přeci
17:19:29
16.01.2011
16.01.2011
T
-> 105: : no je to bez papíru, takže vždycky něco plácne a většinou se vejdu do pár korum, jen ta poslední foto ze zinkovny a jěště 3 ks spodních tyček a to jsem ještě neplatil :-D ale bavili jsme se kolem 100,-
-> Eidy: : no jako že teď jsem sundal z auta 4 ks 3mm, takže na každym kozlíku stejně,ale teď tu ještě k tomu mam 2 ks cca 2,5 mm a 4 kusy 1mm, takže když to poskládam, tak mam 2 ks těch 2,5-3 mm a 2 ks 2mm , teda tohle všechno k těm původním 3 mm
-> Eidy: : no jako že teď jsem sundal z auta 4 ks 3mm, takže na každym kozlíku stejně,ale teď tu ještě k tomu mam 2 ks cca 2,5 mm a 4 kusy 1mm, takže když to poskládam, tak mam 2 ks těch 2,5-3 mm a 2 ks 2mm , teda tohle všechno k těm původním 3 mm
15:24:12
16.01.2011
16.01.2011
Eidy
-> T: Je jedno, jakou geometrii chceš, ale musíš si podložkama srovnat odklony na obou stranách nastejno.
Jak ti to nedává stejná čísla?
Jak ti to nedává stejná čísla?
14:29:21
16.01.2011
16.01.2011
105
-> T: muzu se zeptat co stoji u vas zinkovaní takovydlech pikačovinek ? nikdy sem to nenecahval nikde delat tak nevim taky skladam napravu .. kujuu