T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:32:40
02.02.2011
tak je tam....asi takhle před :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.02.2011 19:32:40
17:46:16
01.02.2011
-> ZdenoR: : no to mi nepřišlo,ale uvidíme, až to nasadim...pak dam foto 4
20:55:44
31.01.2011
ZdenoR
-> T: U eRka opírání o nádrž nehrozí místa tam je dost, alespoň podle mého.
19:51:14
31.01.2011
-> Fifa: , -> m8rinek: : no nějak si poradim,ale spíš se mi nelíbí, že bude asi tenhle stabík opřenej o nádrž víc, než ta 16 8
18:50:55
31.01.2011
m8rinek
-> T: hlavně to chce na ramena montovat na zatížený nápravě, respektive tak, aby ramena byly rovně, na vyvěšený to jde zle...
18:35:47
31.01.2011
Fifa
-> T: na plech pod nádrží to šlo dobře, tam jsem stabík montoval nejdřív. K ramenům to bylo peklo. Speciální zapůjčená páka mi moc nepomohla,se seriovejma gumama to prej jde jak pomásle.. Holt ty tvrdý silenty mají daň v obtížné motáži..
07:45:58
31.01.2011
-> m8rinek: : no moc mi nešel, tak uvidíme 4



-> Eidy: : ty jsi blázen 40 tak už se těšim 4
23:59:27
30.01.2011
Eidy
-> T: No jasně. Jen čekám na vyrobený díly a budu montovat.
17:20:34
30.01.2011
m8rinek
-> T: střed jde přidělat dobře ;).
09:53:34
30.01.2011
-> Eidy: : takže bude přeci? 40
08:58:34
30.01.2011
havlik
-> Eidy: no mě když sem to měl už přidělaný na ramenou to šlo pěkně blbě
00:18:05
30.01.2011
Eidy
-> havlik: čoveče tak k podlaze mi šel stabík vždycky v pohodě. Naopak jsem měl vždycky problémy s ramenama. Ale unibaly vše pořeší.1
19:51:43
29.01.2011
-> havlik: : vim...když jsem poprvé dával nápravu, tak stabík k tý nádrži jsem přidělal asi až po půl roce....šetřil jsem si na to nervy 3
19:49:14
29.01.2011
havlik
-> T: to jo sranda prijde to pak uchytit na auto:) na ty dalsi dva uchyty
18:13:19
29.01.2011
tak i stabík je tam, jen čekám na vyzvednutí toho náhradního kozlíku ze zinkovny a pak už hurá na auto......tam šel stabík snáž, než jsem čekal 131 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.01.2011 18:13:19
10:19:28
26.01.2011
-> Eidy: : 85 47 3
23:28:26
25.01.2011
Eidy
-> T: Měl jsi tam už nacpaný všechny matku zvenku co?1
20:21:56
25.01.2011
-> m8rinek: : no skoro 40 3 ale né úplně 4
19:40:30
25.01.2011
m8rinek
-> T: svíral jsi nějaký pevný bod? :P
19:08:26
25.01.2011
tak josu tam a šlo to jako po másle i s pomocí svěráku.......a kdo přijde na to, co jsem dělal špatně? 8 3
Extreme Tyres