-> Eidy: : no já nevím na co je tohle? na áčka nebo téčka?
jen mi to nedává stejné čísla na obou stranách...to je asi blbost dávat je, když mam milimetr rozdíl, co?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:28:08
15.01.2011
15.01.2011
m8rinek
-> T: no přiberuškoval jsi to hrozně :(.
19:25:13
15.01.2011
15.01.2011
Eidy
-> vhml: Tak mu to neříkej, třeba je to lepší, akorát s tím neumíš jezdit
19:21:12
15.01.2011
15.01.2011
vhml
-> Eidy: Kola to T jsem měl, když jsem o obrubník zlomil rameno. A moc hezky to nefungovalo :-D
19:15:53
15.01.2011
15.01.2011
Eidy
-> T: No dobrý. Výztuhy stačí takhle. K řízení už podle mě netřeba, pokud jsi držáky heftnul k jeklu. Tak skládej. Budeš dělat i nějaký áčka? Nebo chceš kola do T?
15:51:13
15.01.2011
15.01.2011
T
jo a spodní ramena taky hotovo, asi taky stačí jen nabodovaný, ne?
15:49:48
15.01.2011
15.01.2011
T
a v pátek vyzvedl první várku zinku
horní ramena, jen jsem prohodil kozlíky
horní ramena, jen jsem prohodil kozlíky
15:48:10
15.01.2011
15.01.2011
T
a co tohle? ta výztuha asi bude stašit takhle, nebo ji mam ovařit?
15:47:16
15.01.2011
15.01.2011
T
jinak teda nápravnice snad hotová...jen přemýšlím, jestli mají cenu výztuhy řízení vařit....
10:22:46
15.01.2011
15.01.2011
T
-> Eidy: : no dobře no...ale to se budu muset přejmenovat na " jekl " tak dneska se na to vrhnu, tak dam výsledky....
-> matoo: : to je přesně ono, s tim by se dalo už něco dělat
-> matoo: : to je přesně ono, s tim by se dalo už něco dělat
02:57:08
15.01.2011
15.01.2011
matoo
-> T: co hovoris na toto?
img.photobucket.com/album s/.../Ramtube-Making-merge .jpg
img.photobucket.com/album s/.../Ram-Tubes-2.jpg
img.photobucket.com/album s/.../Ramtube-Making-merge .jpg
img.photobucket.com/album s/.../Ram-Tubes-2.jpg
20:03:21
13.01.2011
13.01.2011
Eidy
-> T: Říkám uzavřenej profil a ty tady navrhuješ Téčko čeče. Nebo to chceš abys měl svůj nick na autě? Stačí jekl 25x25x1,5mm. Tloušťka 1,5 bohatě postačí a přeplátovat tak jak jsi nakreslil. To co tam vidím na fotce je 25x25x3. To je sice zbytečný, ale pokud nechceš dát za jekl 50Kč, tak tam dej tohle, ať z toho nemáš ruskej tank.
16:42:41
13.01.2011
13.01.2011
T
a taky spodní ramena ještě něco chystají
16:41:27
13.01.2011
13.01.2011
T
a nebo 5 x 3 cm a nebo 4 x 2 cm a mě se zatím líbí ta poslední možnost.....co ostatní?
16:39:39
13.01.2011
13.01.2011
T
jinak teda kromě plocháče mam ještě tady to Téčko 2,5 x 2,5 cm a nebo čverec 2,5 x 2,5 cm....
16:38:31
13.01.2011
13.01.2011
T
-> Fifa: : a to vadí nebo ne když se rozjede víc?
16:37:16
13.01.2011
13.01.2011
T
-> Fén: ,-> Eidy: : takhle myslíte přeplátovat? jen tam navařit ještě kus třeba 2mm plechu? nebo jak?
23:17:51
12.01.2011
12.01.2011
Eidy
-> T: Mezeru neřeš, to je normálka. Ten prstýnek je rozpěra uvnitř ramene.
Plocháč je fakt na nic. Ten nemá na vzpěr žádnou odolnost. Stačí tenkostěnej profil, ale uzavřenej. A přeplátování není od věci. Stačí 7x7cm nebo tak něco. A chytit to na držáky hřebenu je dobrej nápad.
Plocháč je fakt na nic. Ten nemá na vzpěr žádnou odolnost. Stačí tenkostěnej profil, ale uzavřenej. A přeplátování není od věci. Stačí 7x7cm nebo tak něco. A chytit to na držáky hřebenu je dobrej nápad.