T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

12:28:35
16.01.2011
-> Eidy: : no já nevím na co je tohle? na áčka nebo téčka? 40

jen mi to nedává stejné čísla na obou stranách...to je asi blbost dávat je, když mam milimetr rozdíl, co? 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.01.2011 12:28:35
19:28:08
15.01.2011
m8rinek
-> T: no přiberuškoval jsi to hrozně :(.
19:25:13
15.01.2011
Eidy
-> vhml: Tak mu to neříkej, třeba je to lepší, akorát s tím neumíš jezdit 1
19:21:12
15.01.2011
vhml
-> Eidy: Kola to T jsem měl, když jsem o obrubník zlomil rameno. A moc hezky to nefungovalo :-D
19:15:53
15.01.2011
Eidy
-> T: No dobrý. Výztuhy stačí takhle. K řízení už podle mě netřeba, pokud jsi držáky heftnul k jeklu. Tak skládej. Budeš dělat i nějaký áčka? Nebo chceš kola do T?3
15:51:13
15.01.2011
jo a spodní ramena taky hotovo, asi taky stačí jen nabodovaný, ne? 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 15.01.2011 15:51:13
15:49:48
15.01.2011
a v pátek vyzvedl první várku zinku 40

horní ramena, jen jsem prohodil kozlíky 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 15.01.2011 15:49:48
15:48:10
15.01.2011
a co tohle? ta výztuha asi bude stašit takhle, nebo ji mam ovařit? 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 15.01.2011 15:48:10
15:47:16
15.01.2011
jinak teda nápravnice snad hotová...jen přemýšlím, jestli mají cenu výztuhy řízení vařit....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 15.01.2011 15:47:16
15:45:10
15.01.2011
jen tak ze zajímavosti jsem to vážil a je to na chlup stejný 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 15.01.2011 15:45:10
10:22:46
15.01.2011
-> Eidy: : no dobře no...ale to se budu muset přejmenovat na " jekl " 10 3 tak dneska se na to vrhnu, tak dam výsledky....



-> matoo: : to je přesně ono, s tim by se dalo už něco dělat 4
20:03:21
13.01.2011
Eidy
-> T: Říkám uzavřenej profil a ty tady navrhuješ Téčko čeče. Nebo to chceš abys měl svůj nick na autě? 1 Stačí jekl 25x25x1,5mm. Tloušťka 1,5 bohatě postačí a přeplátovat tak jak jsi nakreslil. To co tam vidím na fotce je 25x25x3. To je sice zbytečný, ale pokud nechceš dát za jekl 50Kč, tak tam dej tohle, ať z toho nemáš ruskej tank.4
16:43:22
13.01.2011
foto...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.01.2011 16:43:22
16:42:41
13.01.2011
a taky spodní ramena ještě něco chystají 40 4
16:41:27
13.01.2011
a nebo 5 x 3 cm a nebo 4 x 2 cm a mě se zatím líbí ta poslední možnost.....co ostatní? 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.01.2011 16:41:27
16:39:39
13.01.2011
jinak teda kromě plocháče mam ještě tady to Téčko 2,5 x 2,5 cm a nebo čverec 2,5 x 2,5 cm....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.01.2011 16:39:39
16:38:31
13.01.2011
-> Fifa: : a to vadí nebo ne když se rozjede víc? 40 3
16:37:16
13.01.2011
-> Fén: ,-> Eidy: : takhle myslíte přeplátovat? jen tam navařit ještě kus třeba 2mm plechu? nebo jak?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.01.2011 16:37:16
23:17:51
12.01.2011
Eidy
-> T: Mezeru neřeš, to je normálka. Ten prstýnek je rozpěra uvnitř ramene.

Plocháč je fakt na nic. Ten nemá na vzpěr žádnou odolnost. Stačí tenkostěnej profil, ale uzavřenej. A přeplátování není od věci. Stačí 7x7cm nebo tak něco. A chytit to na držáky hřebenu je dobrej nápad.
Extreme Tyres