T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:21:42
21.07.2010
afro100
-> T: kua mi povedzte kam vsetci chodite na ten zinok, mi to tu nikde nechcu nazinkovat, taketo drobnosti ... :(
21:12:28
21.07.2010
Placko
veľmi pekné eRko 2 4 pekná práca fakt ! ..a ten volant mi tam veľmi pristane 1 4 4...ide k obľúbeným .. 5
upraveno 1x, naposled 24.07.2010 19:18:59
21:09:46
21.07.2010
no a pomalu se chystam na ten karbec....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.07.2010 21:09:46
21:04:24
21.07.2010
tak jsem se do ted pral s nabou,ale povedlo se a pasovala mi tam jedna,co byla doma:-)

jinak vypada velkej,ale je jen o 3 cm vetsi, nez predeslej a bál jsm se toho ale je to dobry,paradne prez nej vidim pristroje a dobre se drzi,jen to zkusit za jizdy no :-)40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.07.2010 21:04:24
21:00:59
21.07.2010
tak matičky....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.07.2010 21:00:59
18:23:23
21.07.2010
tak jsem tam byla sam v tom Speedpru a nakoupil :-) ještě matky n kola,ale ty mam dole a jsem linej pr ne jit 40 tak jen tohle....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.07.2010 18:23:23
12:00:58
21.07.2010
-> Tuner#2: : jasný, jen jsem se zeptal :-) pojedu i tak 4 3
16:24:08
20.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Byl jsem tam asi 3 neděle zpět podívat Žlutkou na kluky do nového, ale jinak to je pro mě docela z ruky, domů jezdím jiným směrem.
16:03:22
20.07.2010
-> Tuner#2: : to je odbrá informace...takže přitvrdit na max a nějakou životností slušnou :-) dík :-)

jinak nepohybujes se obcas ve Speedpru v Losiný? se tam chystam pro volant 40

ze bych se stavil :-)
16:00:43
20.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: V tlumičích ne, ale i když to našponuje na max. tak to pořád bude měkčí jako Spaxy a nebo Gazy, takže se není čeho bát.
15:57:51
20.07.2010
-> Tuner#2: : no a dneska máš, tak bys to dělal jak? 3

no já reknu asi tak,jak je ten dobrej tlumic, co netece a uvidime co mi zavolaji :-)
13:43:59
20.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tehdy jsem o tom neměl ani tušení, prostě přitvrdit údajně na max. co jde s ohledem na životnost.
13:23:20
20.07.2010
-> Eidy: : no já jim napíšu, že bych rád ten,c o teče a je měkej, tak aby byl, jako ten dobrej....to už je na nich jak to udělají 3 oni mi stejně budou volat, až uviděj ty pístnice 3

jinak nevim jestli jsi tak zkušenej,ale víc jak já určitě 4 5



-> Tuner#2: : a ty když si si je nechával přitvrzovat, tak jsi to specifikoval nějakýma číslama?
10:41:42
20.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 20.07.10 07:04:55: JJ předky určitě upavit průtoky/přitvrdit.
07:04:55
20.07.2010
Eidy
-> T: Prej sulc 3

Hlavně až ti je budou repasovat, tak ti tam nalejou standardní olej a bude to to samý jako ty tlumiče ze žigula. Tak se s nima domluv, ať tam dají něco hustšího nebo ať přeštelujou ventilky.

No a tom, jestli jsem tak moc zkušenej, by se dalo polemizovat.

Jo a samozřejmě jsem rád, že tlumiče fungujou a že jsi spokojen.
upraveno 1x, naposled 20.07.2010 07:08:14
21:08:51
19.07.2010
-> Eidy: : tak jsem to dneska projel a zadek se o moc sklidnil...sice vlivem nezvyku sjem se v tom třepal jak sulc 3 ale drželo to a bylo znát, že ten předek ze žigula, je na to moc měkej,takže zítra posílám tlumiče na repas a těšim se,až je nasadim...no a o víkendu už bych rád zkusil nasadit stabík,tak taky můžu porovnat...
20:24:04
19.07.2010
-> Eidy: : netřeba,všichni víme, že chybama se člověk učí 4 a zrvoná já se smát nemůžu...do takových poučených jako ty mam ještě daleko 4 a to hóóóóóódně 4
16:39:37
19.07.2010
Eidy
-> T: klidně prezentuj, ať se ostatní doví, jaký jsem byl prasátko 1
16:37:35
19.07.2010
-> havlik: : no asi chápeš správně, popřípadě tady můžu Eidyho dílo prezentovat, ale je to opravdu osobitý způsopb, jak píše sám úpravce 3 40



-> Eidy: : OK,pošlu to tam a řeknu si jen o repas a ne o pístnice,když budou OK :-) uvidíme, až mi budou volat,co se dozvim 40
16:34:10
19.07.2010
Eidy
-> havlik: Jo zkrátil. Sice dost osobitým a ne úplně čistým způsobem, ale zkrátil.

-> T: Tam se nemá co stát. Když pominu ohnutý ramneo, rozjetou geošku nebo tak. Ale ten tlumič ti nic nezpůsobí. Neboj.
Extreme Tyres