-> Eidy: : jasný, jen jsem to zapoměl dát vědět a když sjem na tim přemýšlel,nevim,rpč jsem to udělal,jak jsem to udělal prostě jsem dal tak,jak to má být + trubku no,jak prosté
a projel jsem to jen pár km a zdá se mi to dobrý,tak uvidíme,jsem domluvenej v PH,že když to budu chtít tvrdší , tak není problém,ale zatím se mi to zdá dobrý jinak samo, že bylpřekvapenej z pístnic
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
22:38:04
05.08.2010
05.08.2010
T
22:29:23
05.08.2010
05.08.2010
Eidy
-> T: hmm, panáček leští. Jen tak dál. Už jsi přehodil to uložení předních tlumičů?
22:14:56
05.08.2010
05.08.2010
T
-> havlik: : no uvidíme, když ne, tak na půdě je můžu nechat vždycky takže za zkoušku nic nedám
21:51:41
05.08.2010
05.08.2010
havlik
-> T: já si myslim že to tomu auto rozhodně prospěje
21:47:20
05.08.2010
05.08.2010
T
-> havlik: : dík ikdyž si říkám, že to nidko nemá a když dam dozadu chrom příčňák no ale chrom je chrom....uvidim jak dopadnou,co mam domluvený a kdyžtak hledám dál
21:35:05
05.08.2010
05.08.2010
havlik
-> T: bohužel nevim kdybych věděl dam vědět
21:12:41
05.08.2010
05.08.2010
T
-> Shader: : dík
20:59:33
05.08.2010
05.08.2010
Shader
-> T: Klobouk pane! ... fakt hezké
20:59:06
05.08.2010
05.08.2010
T
a taky jsem tu po pár přízpěvcích dostal vítr, tak sjem posilnil hasící aparaturu
20:57:05
05.08.2010
05.08.2010
T
tak zítra nestíhám a v sobotu bych se rád dostavil do Lhoty na sraz,tak jsem dneska leštil a leštil
20:55:37
05.08.2010
05.08.2010
T
-> havlik: : no pokukuju po nich a mam jedny dokonce slíbený, tak uvidíme,ale kdybys věděl,klidně dej vědět
15:09:44
05.08.2010
05.08.2010
havlik
-> T: este to chce chrom nárazníky:)
20:09:41
03.08.2010
03.08.2010
T
tak josu tam už i na předku...mluvil jsem s pánem od HP a nakonec se to jen repaslo a zadek je tvrdší,dneska jsem to byl projet a v případě toho lehkýho zadku se to chová dobře,což soudím z 20km, takže počkám na dalších pár km :-) ale zatím sjem s pokojen s timhle kompletem,jen ty gumy slyšim, no....ale ty až zase někdy jindy
jen mě pořád znervózňuje to hučení do pravé zatáčky na levém kole
no a na závěr dám ukázku evoluce předních tlumičů
od spoda první....přitvrzené série - kámen..skoro se nehnou
uprostřed série - bláto - ty se hejbou až moc
a nahoře žigul - nejsou špatný, jen škoda, že chod není plynulý,jsou prostě tvrdší pouze v jednou směru...auto je tedy tvdrdší,ale neklidný....
jen mě pořád znervózňuje to hučení do pravé zatáčky na levém kole
no a na závěr dám ukázku evoluce předních tlumičů
od spoda první....přitvrzené série - kámen..skoro se nehnou
uprostřed série - bláto - ty se hejbou až moc
a nahoře žigul - nejsou špatný, jen škoda, že chod není plynulý,jsou prostě tvrdší pouze v jednou směru...auto je tedy tvdrdší,ale neklidný....
22:09:16
31.07.2010
31.07.2010
T
-> afro100: : no tak to je no,takže originál svody neshánim
22:05:59
31.07.2010
31.07.2010
afro100
-> T: origo je zas otočené tak, že máš ten šrób čo je tuná vzadu otočený k bloku motora, takže je to z kaluže do blata ...
22:04:49
31.07.2010
31.07.2010
T
-> afro100: : no právě, že jeden šroub je pořád někde pryč schovanej ale originál jsem nedělal, tak nemohu soudit, ale tohle je moc
21:57:04
31.07.2010
31.07.2010
afro100
-> T 31.07.10 21:29:30: ono k origo chladiči sú eR zvody otočené oproti tým čo máš o 90°, ako keby na plocho, ale aj tak to je celkom blbá práca ...
21:30:51
31.07.2010
31.07.2010
T
a teď sehnat někoho, kdo mi to podle toho mojeho udělá z tohodle.......
nerez o průměru 45 mm, na svody s výfukem nejni, tak zatím tak
nerez o průměru 45 mm, na svody s výfukem nejni, tak zatím tak
21:29:30
31.07.2010
31.07.2010
T
pořád a pořád to hučí do zatáčky a já nevím, čím to :-(
tak jsem si pro spestreni po tom ustavičnym vyndavání a nandavání bubnu udělal radost výfukem...ikdyž rados....to je na hlavu se dostat na tu zadní matku, pokud tam je orifinál chaldič
ale je to hotový.....asi takhle....
tak jsem si pro spestreni po tom ustavičnym vyndavání a nandavání bubnu udělal radost výfukem...ikdyž rados....to je na hlavu se dostat na tu zadní matku, pokud tam je orifinál chaldič
ale je to hotový.....asi takhle....