pořád a pořád to hučí do zatáčky a já nevím, čím to :-(
tak jsem si pro spestreni po tom ustavičnym vyndavání a nandavání bubnu udělal radost výfukem...ikdyž rados....to je na hlavu se dostat na tu zadní matku, pokud tam je orifinál chaldič
ale je to hotový.....asi takhle....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:37:27
26.07.2010
26.07.2010
T
-> Eidy: : to se někdo má..."nevím kdy půjdu do práce"
v pohodě to počká :-)
nojo do 3000 je hezký,ale to dopadnu jako ty s tim chlazenim a to já nechci zase...když mě se takhle předek líbí tak jen něco malýho jako výpomoc,ale když to udělam jako říkáš, tak budu mít chladič jako ty a to bych musel něco takového jako ty udělat a to právě neci no to je fuk...zatím to asi necham a když už bych to dělal, tak to natahnu jen tak a vyzkoušim a pak by se vidělo co se vzhledem
a hučení mě asi čeká fakt sundat ten stabík no...ale to ještě odjedu sraz v Příbrami a pak to rozhodim,že mě stejně čeká vnitřní gufero v polose a silenbloky jsou nový tvrdý a opravdu jen v zatáčce a to jen ve větší rychlosti,když projedu zatáčku " lážo plážo" tak nic a kromě stabíku jsem nic nedělal....
v pohodě to počká :-)
nojo do 3000 je hezký,ale to dopadnu jako ty s tim chlazenim a to já nechci zase...když mě se takhle předek líbí tak jen něco malýho jako výpomoc,ale když to udělam jako říkáš, tak budu mít chladič jako ty a to bych musel něco takového jako ty udělat a to právě neci no to je fuk...zatím to asi necham a když už bych to dělal, tak to natahnu jen tak a vyzkoušim a pak by se vidělo co se vzhledem
a hučení mě asi čeká fakt sundat ten stabík no...ale to ještě odjedu sraz v Příbrami a pak to rozhodim,že mě stejně čeká vnitřní gufero v polose a silenbloky jsou nový tvrdý a opravdu jen v zatáčce a to jen ve větší rychlosti,když projedu zatáčku " lážo plážo" tak nic a kromě stabíku jsem nic nedělal....
13:08:18
26.07.2010
26.07.2010
Eidy
-> T: Fotka vzpěry klidně bude, ale až se dostanu zase ke kompu. Teď jdu dom a v práci budu nevím kdy.
Tak můj chladič byl krapet dražší než obvykle bývají, ale taky si můžeš nechat vyrobit. Jsou takový lidi co chladiče vyrábí ze starších náklaďákových. Maximální délka je 70cm a výška bude jak si řekneš. Takovej chladič vyjde do 3000Kč. No a nebo vzít třeba 2 tělesa topení ze 120 a šoupnout je pod čelo. Chce to pohrát si se vzhledem a zakrytováním, ale bylo by to levný a asi účinný.
To hučení težko odhadovat, když jsem to neslyšel, takhle na dálku to nepoznám. Leda o zkusit vymontovat a projet bez něj. Když to zmizí, tak je to fakt jenom přenos vibrací přes držák stabíku a neřešil bych to. Nebo jsi současně dělal ještě jiný úpravy? A hučí to fakt hlavně v zatáčce? Jaký máš silentbloky na motoru a převodovce? Dobrý? Nový? Starší?
Tak můj chladič byl krapet dražší než obvykle bývají, ale taky si můžeš nechat vyrobit. Jsou takový lidi co chladiče vyrábí ze starších náklaďákových. Maximální délka je 70cm a výška bude jak si řekneš. Takovej chladič vyjde do 3000Kč. No a nebo vzít třeba 2 tělesa topení ze 120 a šoupnout je pod čelo. Chce to pohrát si se vzhledem a zakrytováním, ale bylo by to levný a asi účinný.
To hučení težko odhadovat, když jsem to neslyšel, takhle na dálku to nepoznám. Leda o zkusit vymontovat a projet bez něj. Když to zmizí, tak je to fakt jenom přenos vibrací přes držák stabíku a neřešil bych to. Nebo jsi současně dělal ještě jiný úpravy? A hučí to fakt hlavně v zatáčce? Jaký máš silentbloky na motoru a převodovce? Dobrý? Nový? Starší?
11:12:31
26.07.2010
26.07.2010
T
-> Eidy: : proto jsem nepsal rovnou hučení, že mi bylo jasný, že se někdo ozve ale každopádně to hučení je hlavně na jednu stranu, takže by to byl stabík se mi nezdá...no já nevím,sakra :-(
s tim chladičem...samo, že to neni ze sériovýho fáčka,ale možná ani z něho,ale já to z něj kupoval :-) a ten chladič myslíš, jako máš ty? tam je zase jiná investice a co s chlazenim na místě, jak jsi psal...já to nemam jen na okruh takže jsem myslel jen výpomoc dopředu a dozadu bych dal elektriku, která to na místě uchladí a za jízdy pomůže náporák...
s tim chladičem...samo, že to neni ze sériovýho fáčka,ale možná ani z něho,ale já to z něj kupoval :-) a ten chladič myslíš, jako máš ty? tam je zase jiná investice a co s chlazenim na místě, jak jsi psal...já to nemam jen na okruh takže jsem myslel jen výpomoc dopředu a dozadu bych dal elektriku, která to na místě uchladí a za jízdy pomůže náporák...
08:20:27
26.07.2010
26.07.2010
Eidy
-> T: A je ten hukot fakt z auta a ne z něčeho jinýho?
Já ti nevím s tím chladičem, Fáčka měly chladič oleje? Nikdy jsem o tom neslyšel, ale to nic neznamená. Každopádně když už budeš tahat trubky dopředu, tak proč ne rovnou na velkej chladič? Je to stejná práce a lepší efekt.
No a to hučení může bejt kvůli tomu stabíku. Myslím jako, jak se kastle chvěje, tak se přes ten držák přenáší něco někam. Ložiska se neposerou z vteřiny na vteřinu.
Já ti nevím s tím chladičem, Fáčka měly chladič oleje? Nikdy jsem o tom neslyšel, ale to nic neznamená. Každopádně když už budeš tahat trubky dopředu, tak proč ne rovnou na velkej chladič? Je to stejná práce a lepší efekt.
No a to hučení může bejt kvůli tomu stabíku. Myslím jako, jak se kastle chvěje, tak se přes ten držák přenáší něco někam. Ložiska se neposerou z vteřiny na vteřinu.
08:12:35
26.07.2010
26.07.2010
T
-> Eidy: : no thle je chladič z fáčka původně...taky zahodit daleko?
no je to hučení spíš a po včerejším projetí ještě s kamarádem, tak prej asi ložiska v převodovce což je převodovka ven? nebo je to prostě škodovka? jinak nevim co by tam hučelo
no je to hučení spíš a po včerejším projetí ještě s kamarádem, tak prej asi ložiska v převodovce což je převodovka ven? nebo je to prostě škodovka? jinak nevim co by tam hučelo
08:07:47
26.07.2010
26.07.2010
Eidy
-> T: Pokud nechceš škodováckej olejovej chladič vystavit na poličku, tak ho zahoď hodně daleko. Použij nějaký těleso z topení nebo podobnou velikost.
Ten hluk můžou dělat gumy. Co si mám představit pod pojmem kravál? Rány, bouchání nebo hučení, prostě jednolitej zvuk?
Ten hluk můžou dělat gumy. Co si mám představit pod pojmem kravál? Rány, bouchání nebo hučení, prostě jednolitej zvuk?
11:16:24
25.07.2010
25.07.2010
T
-> Eidy: : tak stabík je tam a myslim, že dobrý...nějak se ten zadek nechce hnout už vůbec jen to budu muset vyzkoušet někde na letičti, co to udělá,až se to uthne
jinak mi to ale dělá kravál na zadní nípravě a nejsem si jistej, jestli už to bylo nebo ne...ložiska by měla být nová,ale i tak, to do svižnějc projetý zatáčky dělá strašněj kravál a to na obě strany
jinak mi to ale dělá kravál na zadní nípravě a nejsem si jistej, jestli už to bylo nebo ne...ložiska by měla být nová,ale i tak, to do svižnějc projetý zatáčky dělá strašněj kravál a to na obě strany
10:57:35
25.07.2010
25.07.2010
T
-> Karlos (WIO46): : děkuji
10:16:56
25.07.2010
25.07.2010
Karlos (WIO46)
Kdybych měl eRko, vypadalo by totálně jinak, ale tenhle moderní nádech má taky něco do sebe. Pěkné vozidlo.
09:17:08
25.07.2010
25.07.2010
T
-> m8rinek: : no,ale ja myslel tenhle olejak predelat na vodni a pouzit ho jako vypomoc....i tak dozadu?
-> Robert 106: , -> HLT: . děkuji za pochvaly
-> Robert 106: , -> HLT: . děkuji za pochvaly
22:12:19
24.07.2010
24.07.2010
HLT
Od začátku jsem si myslel že černá tomuhle autu prostě nesluší.Ale po shlédnutí tvé krásné práce tvrdím že tohle je nejpěknější ero s černou barvou pod sluncem
22:06:22
24.07.2010
24.07.2010
Robert 106
pěkná práce, hlavně oceňuji to odtunění a vrácení vozu elegance.
21:46:20
24.07.2010
24.07.2010
m8rinek
-> T 24.07.10 20:38:02: hloupost, umisti ho nekam dozadu...