T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:37:27
26.07.2010
-> Eidy: : to se někdo má..."nevím kdy půjdu do práce" 3

v pohodě to počká :-)

nojo do 3000 je hezký,ale to dopadnu jako ty s tim chlazenim a to já nechci zase...když mě se takhle předek líbí 8 tak jen něco malýho jako výpomoc,ale když to udělam jako říkáš, tak budu mít chladič jako ty a to bych musel něco takového jako ty udělat a to právě neci 8 no to je fuk...zatím to asi necham a když už bych to dělal, tak to natahnu jen tak a vyzkoušim a pak by se vidělo co se vzhledem 4

a hučení mě asi čeká fakt sundat ten stabík no...ale to ještě odjedu sraz v Příbrami a pak to rozhodim,že mě stejně čeká vnitřní gufero v polose 8 a silenbloky jsou nový tvrdý a opravdu jen v zatáčce a to jen ve větší rychlosti,když projedu zatáčku " lážo plážo" tak nic a kromě stabíku jsem nic nedělal....
13:08:18
26.07.2010
Eidy
-> T: Fotka vzpěry klidně bude, ale až se dostanu zase ke kompu. Teď jdu dom a v práci budu nevím kdy.

Tak můj chladič byl krapet dražší než obvykle bývají, ale taky si můžeš nechat vyrobit. Jsou takový lidi co chladiče vyrábí ze starších náklaďákových. Maximální délka je 70cm a výška bude jak si řekneš. Takovej chladič vyjde do 3000Kč. No a nebo vzít třeba 2 tělesa topení ze 120 a šoupnout je pod čelo. Chce to pohrát si se vzhledem a zakrytováním, ale bylo by to levný a asi účinný.

To hučení težko odhadovat, když jsem to neslyšel, takhle na dálku to nepoznám. Leda o zkusit vymontovat a projet bez něj. Když to zmizí, tak je to fakt jenom přenos vibrací přes držák stabíku a neřešil bych to. Nebo jsi současně dělal ještě jiný úpravy? A hučí to fakt hlavně v zatáčce? Jaký máš silentbloky na motoru a převodovce? Dobrý? Nový? Starší?
11:12:31
26.07.2010
-> Eidy: : proto jsem nepsal rovnou hučení, že mi bylo jasný, že se někdo ozve 3 ale každopádně to hučení je hlavně na jednu stranu, takže by to byl stabík se mi nezdá...no já nevím,sakra :-(

s tim chladičem...samo, že to neni ze sériovýho fáčka,ale možná ani z něho,ale já to z něj kupoval :-) a ten chladič myslíš, jako máš ty? tam je zase jiná investice 8 a co s chlazenim na místě, jak jsi psal...já to nemam jen na okruh 4 40 takže jsem myslel jen výpomoc dopředu a dozadu bych dal elektriku, která to na místě uchladí a za jízdy pomůže náporák...5
08:20:27
26.07.2010
Eidy
-> T: A je ten hukot fakt z auta a ne z něčeho jinýho? 3

Já ti nevím s tím chladičem, Fáčka měly chladič oleje? Nikdy jsem o tom neslyšel, ale to nic neznamená. Každopádně když už budeš tahat trubky dopředu, tak proč ne rovnou na velkej chladič? Je to stejná práce a lepší efekt.

No a to hučení může bejt kvůli tomu stabíku. Myslím jako, jak se kastle chvěje, tak se přes ten držák přenáší něco někam. Ložiska se neposerou z vteřiny na vteřinu.
08:12:35
26.07.2010
-> Eidy: : no thle je chladič z fáčka původně...taky zahodit daleko? 3

no je to hučení spíš a po včerejším projetí ještě s kamarádem, tak prej asi ložiska v převodovce 8 což je převodovka ven? nebo je to prostě škodovka? 3 jinak nevim co by tam hučelo 8
08:07:47
26.07.2010
Eidy
-> T: Pokud nechceš škodováckej olejovej chladič vystavit na poličku, tak ho zahoď hodně daleko. Použij nějaký těleso z topení nebo podobnou velikost.

Ten hluk můžou dělat gumy. Co si mám představit pod pojmem kravál? Rány, bouchání nebo hučení, prostě jednolitej zvuk?
11:16:24
25.07.2010
-> Eidy: : tak stabík je tam a myslim, že dobrý...nějak se ten zadek nechce hnout už vůbec40 jen to budu muset vyzkoušet někde na letičti, co to udělá,až se to uthne 4 3



jinak mi to ale dělá kravál na zadní nípravě a nejsem si jistej, jestli už to bylo nebo ne...ložiska by měla být nová,ale i tak, to do svižnějc projetý zatáčky dělá strašněj kravál a to na obě strany 131 8
10:57:35
25.07.2010
-> Karlos (WIO46): : děkuji 42 1
10:16:56
25.07.2010
Karlos (WIO46)
Kdybych měl eRko, vypadalo by totálně jinak, ale tenhle moderní nádech má taky něco do sebe. Pěkné vozidlo.4
09:17:08
25.07.2010
-> m8rinek: : no,ale ja myslel tenhle olejak predelat na vodni a pouzit ho jako vypomoc....i tak dozadu? 8



-> Robert 106: , -> HLT: . děkuji za pochvaly 40
22:12:19
24.07.2010
HLT
Od začátku jsem si myslel že černá tomuhle autu prostě nesluší.Ale po shlédnutí tvé krásné práce tvrdím že tohle je nejpěknější ero s černou barvou pod sluncem 1 4
22:06:22
24.07.2010
Robert 106
pěkná práce, hlavně oceňuji to odtunění a vrácení vozu elegance.
21:46:20
24.07.2010
m8rinek
-> T 24.07.10 20:38:02: hloupost, umisti ho nekam dozadu...
20:41:23
24.07.2010
jo a dal jsem kobereček, tak se mi válelo dobře pod autem 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.07.2010 20:41:23
20:38:02
24.07.2010
a pořád mě ještě nepustila myšlenta s tim chlazením.... 8 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.07.2010 20:38:02
20:33:56
24.07.2010
a ještě jedna...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.07.2010 20:33:56
20:32:30
24.07.2010
tady teda ještě foto na přání, dvě fotky stabíku navíc 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.07.2010 20:32:30
20:29:54
24.07.2010
jinak se tu teď chystam na tohle...předělat svody a tradá na auto 4

jinak neví někdo, jak sundat výfuk, bez rozebrání chladiče? 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.07.2010 20:29:54
20:28:32
24.07.2010
-> Eidy: : jo šel tam dobře, sice na palici se válet pod autem bez heveru,ale šlo to jinak,označil jsem to na zemi,pak nasadil na nájezdech a pak dotrahl celý bez heveru a nájezdů...uvidíme, jaký bude zítra počasí,kdyžtak vyzkoušim :-)

poslal jsem to do HP a čekam,až se mi ozvou....





-> Shader: : děkuji za pochvalu a stabík jsem nezkoušel,možná zítra 4
Extreme Tyres