T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

22:38:04
05.08.2010
-> Eidy: : jasný, jen jsem to zapoměl dát vědět a když sjem na tim přemýšlel,nevim,rpč jsem to udělal,jak jsem to udělal 3 prostě jsem dal tak,jak to má být + trubku no,jak prosté 3

a projel jsem to jen pár km a zdá se mi to dobrý,tak uvidíme,jsem domluvenej v PH,že když to budu chtít tvrdší , tak není problém,ale zatím se mi to zdá dobrý 40 jinak samo, že bylpřekvapenej z pístnic 40 3
22:29:23
05.08.2010
Eidy
-> T: hmm, panáček leští. Jen tak dál. Už jsi přehodil to uložení předních tlumičů?
22:14:56
05.08.2010
-> havlik: : no uvidíme, když ne, tak na půdě je můžu nechat vždycky 4 takže za zkoušku nic nedám 40
21:51:41
05.08.2010
havlik
-> T: já si myslim že to tomu auto rozhodně prospěje
21:47:20
05.08.2010
-> havlik: : dík 4 ikdyž si říkám, že to nidko nemá a když dam dozadu chrom příčňák 40 no ale chrom je chrom....uvidim jak dopadnou,co mam domluvený a kdyžtak hledám dál 5
21:35:05
05.08.2010
havlik
-> T: bohužel nevim kdybych věděl dam vědět4
21:12:41
05.08.2010
-> Shader: : dík 4
20:59:33
05.08.2010
Shader
-> T: Klobouk pane! 4 ... fakt hezké6
20:59:06
05.08.2010
a taky jsem tu po pár přízpěvcích dostal vítr, tak sjem posilnil hasící aparaturu 40 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.08.2010 20:59:06
20:57:58
05.08.2010
20:57:05
05.08.2010
tak zítra nestíhám a v sobotu bych se rád dostavil do Lhoty na sraz,tak jsem dneska leštil a leštil 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.08.2010 20:57:05
20:55:37
05.08.2010
-> havlik: : no pokukuju po nich a mam jedny dokonce slíbený, tak uvidíme,ale kdybys věděl,klidně dej vědět 4
15:09:44
05.08.2010
havlik
-> T: este to chce chrom nárazníky:)
20:09:41
03.08.2010
tak josu tam už i na předku...mluvil jsem s pánem od HP a nakonec se to jen repaslo a zadek je tvrdší,dneska jsem to byl projet a v případě toho lehkýho zadku se to chová dobře,což soudím z 20km, takže počkám na dalších pár km :-) ale zatím sjem s pokojen s timhle kompletem,jen ty gumy slyšim, no....ale ty až zase někdy jindy 4



jen mě pořád znervózňuje to hučení do pravé zatáčky na levém kole 10







no a na závěr dám ukázku evoluce předních tlumičů 3

od spoda první....přitvrzené série - kámen..skoro se nehnou 3

uprostřed série - bláto - ty se hejbou až moc 3

a nahoře žigul - nejsou špatný, jen škoda, že chod není plynulý,jsou prostě tvrdší pouze v jednou směru...auto je tedy tvdrdší,ale neklidný....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.08.2010 20:09:41
22:09:16
31.07.2010
-> afro100: : no tak to je no,takže originál svody neshánim 3 40
22:05:59
31.07.2010
afro100
-> T: origo je zas otočené tak, že máš ten šrób čo je tuná vzadu otočený k bloku motora, takže je to z kaluže do blata ...
22:04:49
31.07.2010
-> afro100: : no právě, že jeden šroub je pořád někde pryč schovanej 3 ale originál jsem nedělal, tak nemohu soudit, ale tohle je moc 40 3
21:57:04
31.07.2010
afro100
-> T 31.07.10 21:29:30: ono k origo chladiči sú eR zvody otočené oproti tým čo máš o 90°, ako keby na plocho, ale aj tak to je celkom blbá práca ...
21:30:51
31.07.2010
a teď sehnat někoho, kdo mi to podle toho mojeho udělá z tohodle.......

nerez o průměru 45 mm, na svody s výfukem nejni, tak zatím tak 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.07.2010 21:30:51
21:29:30
31.07.2010
pořád a pořád to hučí do zatáčky a já nevím, čím to :-(

tak jsem si pro spestreni po tom ustavičnym vyndavání a nandavání bubnu udělal radost výfukem...ikdyž rados....to je na hlavu se dostat na tu zadní matku, pokud tam je orifinál chaldič 131

ale je to hotový.....asi takhle....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.07.2010 21:29:30
Extreme Tyres