skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
22:39:35
05.08.2010
05.08.2010
T
-> Eidy: : jinak všechno předvedu, až dáš vědět, kdy bude ta garden párty
22:38:04
05.08.2010
05.08.2010
T
-> Eidy: : jasný, jen jsem to zapoměl dát vědět a když sjem na tim přemýšlel,nevim,rpč jsem to udělal,jak jsem to udělal prostě jsem dal tak,jak to má být + trubku no,jak prosté
a projel jsem to jen pár km a zdá se mi to dobrý,tak uvidíme,jsem domluvenej v PH,že když to budu chtít tvrdší , tak není problém,ale zatím se mi to zdá dobrý jinak samo, že bylpřekvapenej z pístnic
a projel jsem to jen pár km a zdá se mi to dobrý,tak uvidíme,jsem domluvenej v PH,že když to budu chtít tvrdší , tak není problém,ale zatím se mi to zdá dobrý jinak samo, že bylpřekvapenej z pístnic
22:29:23
05.08.2010
05.08.2010
Eidy
-> T: hmm, panáček leští. Jen tak dál. Už jsi přehodil to uložení předních tlumičů?
22:14:56
05.08.2010
05.08.2010
T
-> havlik: : no uvidíme, když ne, tak na půdě je můžu nechat vždycky takže za zkoušku nic nedám
21:51:41
05.08.2010
05.08.2010
havlik
-> T: já si myslim že to tomu auto rozhodně prospěje
21:47:20
05.08.2010
05.08.2010
T
-> havlik: : dík ikdyž si říkám, že to nidko nemá a když dam dozadu chrom příčňák no ale chrom je chrom....uvidim jak dopadnou,co mam domluvený a kdyžtak hledám dál
21:35:05
05.08.2010
05.08.2010
havlik
-> T: bohužel nevim kdybych věděl dam vědět
21:12:41
05.08.2010
05.08.2010
T
-> Shader: : dík
20:59:33
05.08.2010
05.08.2010
Shader
-> T: Klobouk pane! ... fakt hezké
20:59:06
05.08.2010
05.08.2010
T
a taky jsem tu po pár přízpěvcích dostal vítr, tak sjem posilnil hasící aparaturu
20:57:05
05.08.2010
05.08.2010
T
tak zítra nestíhám a v sobotu bych se rád dostavil do Lhoty na sraz,tak jsem dneska leštil a leštil
20:55:37
05.08.2010
05.08.2010
T
-> havlik: : no pokukuju po nich a mam jedny dokonce slíbený, tak uvidíme,ale kdybys věděl,klidně dej vědět
15:09:44
05.08.2010
05.08.2010
havlik
-> T: este to chce chrom nárazníky:)
20:09:41
03.08.2010
03.08.2010
T
tak josu tam už i na předku...mluvil jsem s pánem od HP a nakonec se to jen repaslo a zadek je tvrdší,dneska jsem to byl projet a v případě toho lehkýho zadku se to chová dobře,což soudím z 20km, takže počkám na dalších pár km :-) ale zatím sjem s pokojen s timhle kompletem,jen ty gumy slyšim, no....ale ty až zase někdy jindy
jen mě pořád znervózňuje to hučení do pravé zatáčky na levém kole
no a na závěr dám ukázku evoluce předních tlumičů
od spoda první....přitvrzené série - kámen..skoro se nehnou
uprostřed série - bláto - ty se hejbou až moc
a nahoře žigul - nejsou špatný, jen škoda, že chod není plynulý,jsou prostě tvrdší pouze v jednou směru...auto je tedy tvdrdší,ale neklidný....
jen mě pořád znervózňuje to hučení do pravé zatáčky na levém kole
no a na závěr dám ukázku evoluce předních tlumičů
od spoda první....přitvrzené série - kámen..skoro se nehnou
uprostřed série - bláto - ty se hejbou až moc
a nahoře žigul - nejsou špatný, jen škoda, že chod není plynulý,jsou prostě tvrdší pouze v jednou směru...auto je tedy tvdrdší,ale neklidný....
22:09:16
31.07.2010
31.07.2010
T
-> afro100: : no tak to je no,takže originál svody neshánim
22:05:59
31.07.2010
31.07.2010
afro100
-> T: origo je zas otočené tak, že máš ten šrób čo je tuná vzadu otočený k bloku motora, takže je to z kaluže do blata ...
22:04:49
31.07.2010
31.07.2010
T
-> afro100: : no právě, že jeden šroub je pořád někde pryč schovanej ale originál jsem nedělal, tak nemohu soudit, ale tohle je moc
21:57:04
31.07.2010
31.07.2010
afro100
-> T 31.07.10 21:29:30: ono k origo chladiči sú eR zvody otočené oproti tým čo máš o 90°, ako keby na plocho, ale aj tak to je celkom blbá práca ...