skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: JJ hezký prostory. Byl jsi nahoře podívat se na stolek z motoru Jaguar?
-> afro100: ,-> minno: : to nepochopim...když by to udělal párkrát a dal na to bacha, tak má přivejdělek čistej...nepochopim, už i za peníze jsou lidi lenochové
-> Tuner#2: : děkuji
jsem tam byl konečně a mají to tam pěkný a kluci jsou v pohodě, asi mě to donutí se tam ještě někdy stavit


-> Tuner#2: : děkuji



afro100 21.07.10 21:21:42 napsal:
→ T: kua mi povedzte kam vsetci chodite na ten zinok, mi to
tu nikde nechcu nazinkovat, taketo drobnosti … :(
vitaj na slovensku, ja s takýmito prácami mám tiež problém, či už zinkovanie, pieskovanie, všetko je tu naprd.
→ T: kua mi povedzte kam vsetci chodite na ten zinok, mi to
tu nikde nechcu nazinkovat, taketo drobnosti … :(
vitaj na slovensku, ja s takýmito prácami mám tiež problém, či už zinkovanie, pieskovanie, všetko je tu naprd.
-> T 21.07.10 21:04:24: Paráda...
-> T: njn, mi tojeden vysvetloval, ze by to aj spravili ale nikomu sa to nechce strazit kolko tam toho dal a kolko z toho vybral a teda ze by sa to mohlo lahko potratit ...
-> Placko: :
děkuji
-> afro100: : u nás no...jsem dostal doporučení a už mě tam znají
pani dopstane pár drobných bez papíru a vsichni josu spokojený 


-> afro100: : u nás no...jsem dostal doporučení a už mě tam znají


-> T: kua mi povedzte kam vsetci chodite na ten zinok, mi to tu nikde nechcu nazinkovat, taketo drobnosti ... :(
veľmi pekné eRko
pekná práca fakt ! ..a ten volant mi tam veľmi pristane
...ide k obľúbeným ..






tak jsem se do ted pral s nabou,ale povedlo se a pasovala mi tam jedna,co byla doma:-)
jinak vypada velkej,ale je jen o 3 cm vetsi, nez predeslej a bál jsm se toho ale je to dobry,paradne prez nej vidim pristroje a dobre se drzi,jen to zkusit za jizdy no :-)
jinak vypada velkej,ale je jen o 3 cm vetsi, nez predeslej a bál jsm se toho ale je to dobry,paradne prez nej vidim pristroje a dobre se drzi,jen to zkusit za jizdy no :-)

tak jsem tam byla sam v tom Speedpru a nakoupil :-) ještě matky n kola,ale ty mam dole a jsem linej pr ne jit
tak jen tohle....

-> Tuner#2: : jasný, jen jsem se zeptal :-) pojedu i tak



-> T: Byl jsem tam asi 3 neděle zpět podívat Žlutkou na kluky do nového, ale jinak to je pro mě docela z ruky, domů jezdím jiným směrem.
-> Tuner#2: : to je odbrá informace...takže přitvrdit na max a nějakou životností slušnou :-) dík :-)
jinak nepohybujes se obcas ve Speedpru v Losiný? se tam chystam pro volant
ze bych se stavil :-)
jinak nepohybujes se obcas ve Speedpru v Losiný? se tam chystam pro volant

ze bych se stavil :-)
-> T: V tlumičích ne, ale i když to našponuje na max. tak to pořád bude měkčí jako Spaxy a nebo Gazy, takže se není čeho bát.
-> Tuner#2: : no a dneska máš, tak bys to dělal jak?
no já reknu asi tak,jak je ten dobrej tlumic, co netece a uvidime co mi zavolaji :-)

no já reknu asi tak,jak je ten dobrej tlumic, co netece a uvidime co mi zavolaji :-)
-> T: Tehdy jsem o tom neměl ani tušení, prostě přitvrdit údajně na max. co jde s ohledem na životnost.
-> Eidy: : no já jim napíšu, že bych rád ten,c o teče a je měkej, tak aby byl, jako ten dobrej....to už je na nich jak to udělají
oni mi stejně budou volat, až uviděj ty pístnice
jinak nevim jestli jsi tak zkušenej,ale víc jak já určitě
-> Tuner#2: : a ty když si si je nechával přitvrzovat, tak jsi to specifikoval nějakýma číslama?


jinak nevim jestli jsi tak zkušenej,ale víc jak já určitě


-> Tuner#2: : a ty když si si je nechával přitvrzovat, tak jsi to specifikoval nějakýma číslama?
-> Eidy 20.07.10 07:04:55: JJ předky určitě upavit průtoky/přitvrdit.