Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:48:54
12.10.2011
Eidy
Přešteloval jsem vpředu sbíhavost. Měl jsem skoro 4mm a teď mám 0,5mm. Tak pak poreferuju.
23:27:05
04.10.2011
Eidy
20:04:13
01.10.2011
Eidy
Zkoušel tu aplikaci. Když ji vynuluju na ležícím telefonu a pak ho zvedni, ukazuje 1G. Zkoušel jsem to i ve spotřebáku na pneu 205/55 R16 a v zatáčkách jsem kousek od maxima vydyndal 0,8G, což se mi zdá moc. Nebo jsem si už zvyknul?
20:02:00
01.10.2011
Eidy
-> MATTESS: Děkuji za upřesnění, máš pravdu s tím "metr krát sekunda na mínus druhou".1
20:35:21
30.09.2011
MATTESS
-> m8rinek: jj, liší se podle polohy
20:25:42
30.09.2011
m8rinek
-> MATTESS: Když už si hrajeme na tisícíny, tak takováhle tíhová konstanta platí možná někde u rovníku, u nás se používá zhruba 9,81ms-2
17:29:29
30.09.2011
MATTESS
Eidy 30.09.11 14:53:24 napsal:

→ minno: 1G je síla, tedy pardón, zrychlení, kterou na

tebe působí Země. Tedy 10m/s.


takhle to máš jako rychlost. Zrychlení je v m.s-2 Jen pro úplnost tedy g=9,823 m.s-2
upraveno 2x, naposled 30.09.2011 17:30:27
16:02:17
30.09.2011
Zazaa
ale ted premejslim a mam pocit ze sem kdysi nekomu objednaval ze ebay G-tech ...jen nevim komu ... to by bylo zajimavy si to pujcit pripadne se s tim projet treba na horske draze a porovnat s tim telefonem :)
15:19:07
30.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 30.09.11 14:35:37: Neviděl jsi kultovní film TOP GUN? Tam ty Géčka taky probírali jak tam ukazoval tu fotku letadla nad kterým letěli vzhůru nohama. Stíhačky umí víc než 1G 4
15:19:01
30.09.2011
Nwkt
-> Zazaa: Ono taky otázka jak to aj telefon dokáže přesně změřit
15:14:42
30.09.2011
Zazaa
no sem zvedavej ... co si pamatuju tak v Exige na okruhu na semislikach A048 ukazovala telemetrie v zatackach max trochu prez 1g a to me neprislo ze bysme se loudali :)
15:00:19
30.09.2011
minno
Toľko z vysvetlenia mi už stačí3
14:58:16
30.09.2011
Luky
-> minno: pokud jezdíš autem rychleji než pár km/h, tak to v zatáčkáš taky cítíš
14:55:37
30.09.2011
palinator
-> Eidy:

Nebo-li jako by minník ležel na boku.4
14:53:24
30.09.2011
Eidy
-> minno: 1G je síla, tedy pardón, zrychlení, kterou na tebe působí Země. Tedy 10m/s. To tu bude vždycky. Ale navíc si můžeš "vyrobit" i další v různých směrech. Třeba při průjezdu zatáčkou. Když bude třeba levá a dosáhneš jednoho G, tak 10kg závaží budeš díky Zemi zvedat silou 100N, stejně jako v kuchyni, ale taky na pohyb zprava doleva budeš muset vyvinout 100N. Vlastně je to jako kdyby ti někdo natočil svět.

Je to jasnější?
14:44:28
30.09.2011
U-Geen
-> minno: proste sila, ktera na tebe pusobi kdyz jedes do zatacky a vysunuje te ze sedacky doleva nebo doprava :)
14:35:37
30.09.2011
minno
-> Eidy: nie, chcel som počuť to čo napísal Luky., ale aj tak z toho nie som 2x múdrejší.
14:34:17
30.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 30.09.11 11:51:07: Otázka jak ten phone bude měřit, ale vycházím z toho, že 911tka na sérových gumách má kolem 1G a když vezmu, že tyhle sériovky mnohdy zmítající se na limitu (viz. to vypochodované Porsche před Mustafovou Fabií 1,8T) v Mostě tlačíš tak prostě na semi slickách věřím, že to 1G tam je...
14:30:44
30.09.2011
Eidy
-> minno: Jo, je to skvělý. To jsi chtěl slyšet?
14:11:15
30.09.2011
Luky
-> minno: přetížení, které to auto zvládne vyvolat v zatáčce - tedy jak moc tě to namáčkne na okýnko
Extreme Tyres