Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:24:09
15.11.2011
Péďa17
-> Eidy 15.11.11 09:57:25: 1
09:57:25
15.11.2011
Eidy
-> Zazaa: No. Nejlíp i s převodovkou. 1
09:48:59
15.11.2011
Zazaa
-> Eidy: no nebo bys to moh dat doprostred :)
08:54:36
15.11.2011
Eidy
-> U-Geen: No fuj. To bych si tam teda nedal. Tím bych zavraždil i zbytek jízdních vlastností, co mám.
01:28:54
15.11.2011
U-Geen
-> Rapid05: no ted na to koukam, a napad blbej... uvadej 350lbs a vic :-O
00:30:03
15.11.2011
Rapid05
-> U-Geen 14.11.11 23:04:37: Nápad dobrej, jen jestli by se pak Kóča nestavěla na zadní, EJ20 je těžkej jako hovado... ale jede pěkně 3
00:28:57
15.11.2011
Eidy
-> U-Geen: No uvidíme. Tohle bych rád, aby mi vydrželo dlouho.
00:19:50
15.11.2011
U-Geen
-> Eidy: jo, ale tam by to asi chtelo foukat, placata alfa je vykonnejsi :) No uvidis, menit muzes dycky az se ti zachce nizsiho teziste.
23:36:14
14.11.2011
Eidy
-> U-Geen: Jo tys myslel japonskej. No to mě samozřejmě napadlo taky, ale takový se moc neprodávají, rozhodně ne v mých možnostech.



Tohle mělo prostě nejlepší poměr cena/výkon/hmotnost.
23:24:29
14.11.2011
Zazaa
-> Nwkt: jenze ty to nas 16ventila kterej ma jen hlavy asi 2x vetsi nez 8ventil + zeleza tam je taky kolem povicero a to da myslim kolem 20kg rozdilu



coz me napada ze ten vykon mel podobnej 1.7 16V boxer a 2.0TS, ten muj "lehkej" 8ventil ma asi -25koniku
23:12:54
14.11.2011
Nwkt
-> Zazaa: O něco těžší bude, škodováckej jsem přenášel sám, boxera nezvednu. Ale žádnej extrémní rozdíl to nebude
23:09:30
14.11.2011
Zazaa
blok sice z litiny, ale daleko mensi stejne jako celej motor a i klika je polovicni, hlavy atd atd :)

ve finale ten motor (8ventil) vazi podobne jak skodovka, ja jezdil vzadu seriove gardovacke pruziny s 1cm podlzokou pod hrncem kterou sem pak stejne vyndal :)



s tim vykonem to je horsi vsak sme se o tom bavili, i kdyz v seriove podobe maj ty motory oba vykony myslim podobne tak u boxera by te to dolovani teprve cekalo
23:04:37
14.11.2011
U-Geen
-> Eidy: jj jako Zazaa :) pripadne ohrivac jidla. Ja mel teda na mysli neco blizsiho ty moji uchylce - Subaru :)
22:57:49
14.11.2011
Eidy
-> U-Geen: Jako abych měl ještě kufr i vzadu? 1 Tak to byla samozřejmě první myšlenka, ale to má zase blok z litiny. On teda není moc velkej, ale litina to je. Bude to plus mínus stejný. Ale kvůli těžišti jednoznačně plus. Na druhou stranu vydloubat z "placatýho" motoru tenhle výkon, To by byla šichta.
22:54:45
14.11.2011
U-Geen
-> Eidy: skoda zes nezvolil neco placatejsiho.. ale to bude takova moje aktualni uchylka, to prejde :)
22:45:54
14.11.2011
Péďa17
-> Eidy: Tak to jsem čekal že to bude vážit víc.Jinak dneska jsem se díval na video z Běšin Podzim 2002 a je znát že od té doby Kóča ušla hodně velký kus cesty
22:34:30
14.11.2011
Eidy
-> Péďa17: Zatím bez sání, altíku, elektriky a nějakýho uchycení 114kg. Dohromady to bude mít odhadem nějakých 130kg. Bohužel. Ale už přesouvám baterku a nářadí do kufru, čili vyvážení zůstane velmi podobný a celková hmotnost auta taky. Takže to nebude takový zlo.4
21:54:14
14.11.2011
Péďa17
-> Eidy: Kolik váží nový motor?
07:05:04
14.11.2011
TUNER
-> Milan 136: tak nějak přežívam.
18:31:59
12.11.2011
Eidy
-> Péďa17: Visí na ní špajzka. 4
Extreme Tyres