Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 05.07.16 23:51 | 630x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben uložený natvrdo bez gumy.
* Tužší pružiny o cca 200% oproti sérii (119N/mm), volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče 250/20mm.
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje+držáky kotoučů - Saky.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Tužší pružiny o cca 80% oproti sérii (80N/mm), volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum.
* Nastavena geometrie do áček 4,4° a sbíhavost asi 0,5mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 20mm.

Rozchod vpředu/vzadu 1430/1410 mm.

Převodovka:

* 4Q se SP 3,9 postavený z 5Q (by Vrba).
* Táhlo řazení s kloubkem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* JR 11, 7x15, ET30, hmotnost 6,5 kg, rozteč 4x100, středění 67.
* Pneu semi-slick TOYO R888R GG 195/50 R15 (8,9 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Čtyřbodové pásy OMP 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Zkrácená řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály.
* Červené koberece.
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře a s elektrickým vyhříváním.
* Zadní sedadla pryč.
* Spousta izolačního materiálu pryč.
* Topení pryč.
* Interiér částěčně v černé alcantaře.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

3) Exteriér:
* Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry.
* Beskydky v barvě.
* Závodní chladič pod nárazníkem.
* Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm Lexanem.
* Obě kapoty v laminátu.
* Vnější potah dveří v laminátu.
* HID bixenony v hlavních světlometech.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7320 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Svody Grabiec, tlumič Demon Kolín.
* Duralová řemenice.
* Současný výkon cca 160 koní a 200 Nm.
* 10ti řádkový chladič oleje.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Zrychlení 0-100km/h nevím přesně, ale pod 7s, Vmax cca 180km/h.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,6 baru.

6) Hmotnost
* 21.8.2013 810kg - půlka nádrže, nářadí, prostě tak, jak Kóča běžně jezdí. (po instalaci lamino dveří, lexanu atd. cca 790kg)
* Rozložení 41/59%, předek 330kg, zadek 480kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2016:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Možná samosvor.
* Ještě to pořádně odlehčit.
* Nějakou prolejzačku dovnitř, možná ocel, možná Alu.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Úspěch v zámoří www.speedhunters.com/2010 /.../readers_rides_gt_gt_y our_classics_pt_6

Nordschleife 25.5.2014
Nejrychlejší kolo (třetí) zde:
Skoda 110R on Nordschleife 3rd stint, 25.05.2014


Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Nordschleife 12.6.2016 za 9:05
Nejrychlejší kolo zde:
12.6. 2016 Kóča na Nordschleife - time 9:05.594


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:03:37
13.07.2016
Eidy

Normální objímka hír.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.07.2016 00:03:37
00:03:02
13.07.2016
Eidy

Hrdlo až nahoře.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.07.2016 00:03:02
18:59:27
11.07.2016
A.J.Michal

-> Eidy: Mám to v plánu se s ní někde ukázat. Je na ní ještě hromadu práce, ale potřebuji vyzkoušet na okruhu hlavně brzdy. Něco mi říká, že je budu muset posilňovat No prostě postupně vychytávat mouchy.
21:43:01
09.07.2016
Eidy

-> A.J.Michal: No pecka :) Já tu stavbu sleduju na alfisti.cz a moc se těším, až tu tvojí černou vdovu uvidím. Bohužel sraz v Hoškovicích se kryl se škodováckým srazem, jinak bych dorazil.
Plánuješ na podzim Brno nebo tak něco?
20:33:02
09.07.2016
A.J.Michal

Super Super :))) Jo to já jsem dneska po půl roce dostavěl zase svou Alfu romeo 3.0 V6 QV, doufám že se brzo někde na okruhu potkáme :-))

www.squadramoravia.com/di skuze/.../file.php?id=1329 1&mode=view
upraveno 2x, naposled 09.07.2016 20:33:42
21:16:36
07.07.2016
Eidy

-> Tuner#2: 5q nevím, ale zbytek souhlasí. 1
21:05:47
07.07.2016
Eidy

-> Vojťas: Jo tak. Je to normální 5Q bez pětky.
20:59:59
07.07.2016
Vojťas

-> Eidy: myslim jestli mas ctyrku jako ctyrku z petikvaltu, paty kolecko, nebo dlouhou ctyrku z 4Q, nebo co to je tedy :)
20:56:58
07.07.2016
Eidy

-> Vojťas: Všecky jsou sériový. O kvalty ani tak nejde, ale o ten přenos na asfalt. 40
20:55:22
07.07.2016
Vojťas

-> Eidy: tak me napada mas v prevodovce seriovy kolecka? a ktery? 1
20:53:46
07.07.2016
Eidy

-> ochoda: To není, no. Chtělo by to SP nějakých 3,5.
-> castrol: Jenomže datlovat do klávesnice je mnohem snazší :)
-> Tuner#2: Rád bych jim tam napsal, ale kvůli pár pitomcům si nebudu zakládat účet.
Jinak jsem si to užil, to jo. A mám další položku na seznam úprav. Prej to potřebuju. Říkal Honza. 1
20:41:43
07.07.2016
Tuner#2

-> Eidy 07.07.16 20:25:11: NJ bavím se 5

Každopádně jsem rád, že to vyšlo a že jsi si to náležitě užil. 4
20:40:00
07.07.2016
castrol

-> Eidy 07.07.16 20:25:11: sak nech si to idu vzyskusat
20:38:53
07.07.2016
ochoda

-> Eidy: Tak ono ta převodovka není vyloženě sprintová bych tak řekl. 1
20:25:11
07.07.2016
Eidy

-> Eidy 07.07.16 14:19:13: Některý lidi na FB jsou prostě divný. Že prej časy na sprintu jsou hanba. 3
14:19:13
07.07.2016
Eidy

-> T: Neboj 4
-> MOLSO: www.facebook.com/jcervenk a76?fref=ts
Řeší tam mimo jiné fejkový kola a legalitu. 1
14:15:39
07.07.2016
MOLSO

-> T: bol by link ?
14:11:07
07.07.2016

-> Eidy: hezky, těšim se na vyprávění 5
jinak sleduju komentáře na facebooku....koukni...tak y nemam facebook, je to dostupný 4
13:59:08
07.07.2016
Eidy

-> Milan 136: To právě vůbec netuším. Aplikace v telefonu opět nefungovala a jak jsem byl nervózní, zapomněl jsem zapnout kameru. 10
Jinak stopa co jsem jezdil doteď, je prej dobrá pro slabý auta, ale já musím jezdit jinak.
Extreme Tyres