Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 17.01.17 20:51 | 638x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben uložený natvrdo bez gumy.
* Tužší pružiny o cca 200% oproti sérii (119N/mm), volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče 250/20mm.
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje+držáky kotoučů - Saky.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Tužší pružiny o cca 80% oproti sérii (80N/mm), volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum.
* Nastavena geometrie do áček 4,4° a sbíhavost asi 0,5mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 20mm.

Rozchod vpředu/vzadu 1430/1410 mm.

Převodovka:

* 4Q se SP 3,9 postavený z 5Q (by Vrba).
* Táhlo řazení s kloubkem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* JR 11, 7x15, ET30, hmotnost 6,5 kg, rozteč 4x100, středění 67.
* Pneu semi-slick TOYO R888R GG 195/50 R15 (8,9 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Čtyřbodové pásy OMP 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Zkrácená řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály.
* Červené koberece.
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře a s elektrickým vyhříváním.
* Zadní sedadla pryč.
* Spousta izolačního materiálu pryč.
* Topení pryč.
* Interiér částěčně v černé alcantaře.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

3) Exteriér:
* Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry.
* Beskydky v barvě.
* Závodní chladič pod nárazníkem.
* Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm Lexanem.
* Obě kapoty v laminátu.
* Vnější potah dveří v laminátu.
* HID bixenony v hlavních světlometech.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7320 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Svody Grabiec, tlumič Demon Kolín.
* Duralová řemenice.
* Současný výkon cca 160 koní a 200 Nm.
* 10ti řádkový chladič oleje.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Zrychlení 0-100km/h nevím přesně, ale pod 7s, Vmax cca 180km/h.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,6 baru.

6) Hmotnost
* 21.8.2013 810kg - půlka nádrže, nářadí, prostě tak, jak Kóča běžně jezdí. (po instalaci lamino dveří, lexanu atd. cca 790kg)
* Rozložení 41/59%, předek 330kg, zadek 480kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2016:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Možná samosvor.
* Ještě to pořádně odlehčit.
* Nějakou prolejzačku dovnitř, možná ocel, možná Alu.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Úspěch v zámoří www.speedhunters.com/2010 /.../readers_rides_gt_gt_y our_classics_pt_6

Nordschleife 25.5.2014
Nejrychlejší kolo (třetí) zde:
Skoda 110R on Nordschleife 3rd stint, 25.05.2014


Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Nordschleife 12.6.2016 za 9:05
Nejrychlejší kolo zde:
12.6. 2016 Kóča na Nordschleife - time 9:05.594


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

13:18:20
05.02.2017
Bedřich

-> m8rinek: Poradit si neuměl jenom s LHM.Ale nakonec jsme to dohromady dali.
00:54:11
05.02.2017
m8rinek

-> Eidy: Tak hlavně jsou pro něj veteráni velice dobrej trh a byla by hloupost zaspat dobu. Takže jestli si třeba nenechal gumičky navyrábět...
23:35:05
04.02.2017
Eidy

-> m8rinek: Jak jsem koupil, tak prodávám. Ale třeba našel z něčeho jinýho, co je větší a pasuje. Jemu toho musí projít rukama dost.
23:01:53
04.02.2017
m8rinek

By me zajimalo co je to za atyp gumicky. Co jsem s Fiegrem mluvil naposled tak prave rikal, ze jede ze starych zasob a muze max zvetsit pistek, ale jen do urcite miry. Tak leda by nechal neco vyrobit...
22:43:07
04.02.2017
Thomas

-> Eidy: však jo,já se jen ptal jestli je po republice ještě nějakej jinej Fiegr co dělá brzdy
22:30:43
04.02.2017
Eidy

-> Thomas: Jo. Však ono to stojí stejně do vedlejší vesnice jako přes celou republiku. 4
21:43:38
04.02.2017
Thomas

-> Eidy: to jsi to posílal Fiegrovi až k nám do Jablonce?
18:35:51
04.02.2017
SO545

Vdaka za info. Ja som strojarensky uchylak. Viem si to premerat.
Ci uz ovalitu alebo priemer v celej dlzke valca.
Strasne nerad by som dal niekomu valec co by ho len prelestil /to zvladam aj ja.

Ceny su viac ako za ludovku.
14:08:08
04.02.2017
Eidy

-> SO545: Vyrezlý místa nijak nedoplní, to nejde. Přestruží to, dokud to není čistý. Pokud to vezmou třeba jen o 2 desetiny, tak tam dají normální gumičky a pístky. Pokud to vezmou třebas o 1mm, tak dávají nějaký atypický gumičky a vytočí i větší pístky, aby to všechno dobře sedělo. To mi řekl do telefonu.
Mě repasoval tyhle 3, všechny na přestružení (nevím o kolik) a do jednoho mi chyběly komplet střeva. S poštovným 2800Kč.
upraveno 1x, naposled 04.02.2017 14:08:38
09:00:52
04.02.2017
SO545

-> Eidy: Ako pan Fiegr renovuje vypadanu vrstvu liatiny vyvrtu valca ?

Mam tiez nieco na repas. Ale rad by som vedel co ma caka naozaj.
13:00:43
03.02.2017
Eidy

Časy jsou zlé, musíme syslit. 1 Práce pana Fiegra. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.02.2017 13:00:43
upraveno 1x, naposled 03.02.2017 13:01:14
00:16:20
03.02.2017
Eidy

Převodovka je na místě. Pravá poloosa se sice dost bránila a musel jsem jí flexou líznout náběh do pojistného kroužku v difu, ale je tam taky. Stejně jako startér, spojkovej váleček, váha vzduchu, sací potrubí atd. (musí se sklopit motor a něco překáží). 5
V mezičase pokračuju v interiéru na úpravách a čekám na další díly.
15:56:11
25.01.2017
Tuner#2

-> Eidy 24.01.17 19:55:16: Parada, taky me bude zajimat co to bude delat v Tvych rukou. 4
14:53:00
25.01.2017
Eidy

-> T: Čoveče nezjišťoval. Ani mě to nenapadlo. Zkusím takhle a uvidím.
14:46:59
25.01.2017

-> Eidy: a co nějaká změna geometrie, nezjišťoval jsi ? 4
13:22:32
25.01.2017
Eidy

-> radekp: Přisraně možná taky. 3
12:43:37
25.01.2017
Luky

-> radekp: no vždyť to je vlastně totéž 3
06:07:53
25.01.2017
radekp

-> Luky: jsem četl přisraně3
-> Eidy: paráda, těším se na reference
22:32:57
24.01.2017
Eidy

-> Bery: Standardní nižší nastavení od Kalmara. Po sednutí nějakých 35-40Nm v základu a čep je nastaven do díry s prudším náběhem, tedy nižší svorností.
Jinak by bylo fajn se s tím svézt na mokru i na suchu, abych viděl rozdíl. Přepdokládám, že budou situace, kdy se to zlepší (náhodné prohrábnutí jednoho kola) a pak asi i kdy se to zhorší. Třebas místo jednoho kola se protočí obě a poletím ven. Ale to si všechno povíme potom. 4
-> Luky: Ano, mami. 1
21:26:39
24.01.2017
Bery

-> MVM: Na širokým kusu asi jo. :-) A doporucuju i v zatáčce v lehkém driftu
Extreme Tyres