Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 08.04.16 12:58 | 627x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben uložený natvrdo bez gumy.
* Tužší pružiny o cca 200% oproti sérii (119N/mm), volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče 250/20mm.
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje+držáky kotoučů - Saky.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Tužší pružiny o cca 80% oproti sérii (80N/mm), volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum.
* Nastavena geometrie do áček 4,4° a sbíhavost asi 0,5mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 20mm.

Rozchod vpředu/vzadu 1430/1410 mm.

Převodovka:

* 4Q se SP 3,9 postavený z 5Q (by Vrba).
* Táhlo řazení s kloubkem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* NO NAME 14";. Šířka vpředu 6,5" a vzadu 7" (hmotnost 6 a 6,5 kg).
* Rozteč 4x130.
* Pneu semi-slick Yokohamy A048 185/55 (měkká vpředu, střední vzadu, á 9 kg), tlak 2,2 vpředu a 2,4 vzadu.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Čtyřbodové pásy OMP 3".
* Racingový volant 30cm v mikroplyši.
* Zkrácená řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály.
* Červené koberece.
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře a s elektrickým vyhříváním.
* Zadní sedadla pryč.
* Spousta izolačního materiálu pryč.
* Topení pryč.
* Interiér částěčně v černé alcantaře.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

3) Exteriér:
* Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry.
* Beskydky v barvě.
* Závodní chladič pod nárazníkem.
* Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm Lexanem.
* Obě kapoty v laminátu.
* Vnější potah dveří v laminátu.
* HID bixenony v hlavních světlometech.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7320 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Svody Grabiec, tlumič Demon Kolín.
* Duralová řemenice.
* Současný výkon cca 160 koní a 200 Nm.
* 10ti řádkový chladič oleje.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Zrychlení 0-100km/h nevím přesně, ale pod 7s, Vmax cca 180km/h.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,6 baru.

6) Hmotnost
* 21.8.2013 810kg - půlka nádrže, nářadí, prostě tak, jak Kóča běžně jezdí. (po instalaci lamino dveří, lexanu atd. cca 790kg)
* Rozložení 41/59%, předek 330kg, zadek 480kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2016:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Možná samosvor.
* Ještě to pořádně odlehčit.
* Nějakou prolejzačku dovnitř, možná ocel, možná Alu.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Úspěch v zámoří www.speedhunters.com/2010 /.../readers_rides_gt_gt_y our_classics_pt_6

Nordschleife 25.5.2014
Nejrychlejší kolo (třetí) zde:
Skoda 110R on Nordschleife 3rd stint, 25.05.2014


Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:02:36
22.05.2016
vhml

-> Eidy 22.05.16 22:01:37: jo, měli jsem to na 140LS a asi to je i na 110LS.
22:01:37
22.05.2016
Eidy

-> T: To lze? že tam nemáš Asii, to je jasný, ale žádnou zemi krom ČR? To zírám.
20:58:45
22.05.2016

-> Eidy: tak to jsi na tom lépe, jak já 3 8
řeším teď aktuálně pojištění....jak jsi na tom s Kóčou, že jí zjistil, jak mám ořezaný povinko, tak neplatí pro zahraničí samozřejmě 3 8
17:18:43
22.05.2016
Eidy

Po Zácloně jsem dneska vytáhnul Kóču kvůli finální projížďce před turné po okruzích. Provedl jsem ještě nějaké úpravy a potřeboval jsem se ujistit, že moje výpočty a měření jsou správné. Všechno je v pořádku a nové tlumiče fungují parádně. Malinko jsem si skočil na okresce, kde normálně nejezdím a už jsem měl strach, že to bude doraz, odskok a doraz jako na Spaxech. Protlum to skorem ze vzduchu měkce posadil na první dobrou a jelo se dál. To mě strašně překvapilo a potěšilo. Čím víc tlačím na pilu, tím je to lepší.
Najeli jsme 67km a prohlašuju Kóču za připravenou. 5
13:07:27
11.04.2016
vhml

-> Eidy 11.04.16 13:02:29: jo, jestli nebyly ponechaný na větru a dešti, tak to nějak určitě fungovat bude :-) Já jsem na ten inzerát asi taky někde narazil, ale pak jsem se na to směle vykašlal. Ještě tu mám dva nový Regály a při těch kilometrech co se stovkou najedu je mám do skonání světa ( dokud budou vepředu 3 )
13:02:29
11.04.2016
Eidy

-> vhml: Na omak už vypadají tvrdě, ale když tam dloubneš, tak to tam zůstane. To bude v pohodě ;)
11:56:12
11.04.2016
m8rinek

-> vhml: ale kuš, ve třetí zatáčce to bude jako žvejkačka....
11:53:45
11.04.2016
vhml

-> Eidy 11.04.16 10:51:00: to už je na puky ne? Mě byla divná ta směs. Protože aktuálně už míchají K61 a v měkkých už dokonce K22.
10:51:00
11.04.2016
Eidy

-> T: Funglovky za 10000. Ale rok 2008.
19:41:51
10.04.2016

-> Eidy: vzorek mm, cena ?
15:55:19
10.04.2016
Eidy

-> T: Náhoda. Ze zoufalství hledáš všechno možný a google najde inzerát. 5
09:25:57
10.04.2016

-> Eidy: kde jsi k tomu tak najednou přišel ? 4
17:48:43
09.04.2016
Eidy

-> Alenka: Protože jsem ho neměnil.

-> m8rinek: Jop. Asi poslední semislicky v tomhle rozměru v Evropě.

-> vhml: Jojo, 185/55 R14. Směs střední k60.
16:32:05
09.04.2016
vhml

-> Eidy 09.04.16 15:48:16: směs? zůstáváš u 14" tudíž 185/55 R14?
16:28:59
09.04.2016
m8rinek

-> Eidy: Gumho?
16:13:40
09.04.2016
Alenka

-> Eidy: a změna průměru se dělat nesmí, nebo proč bychom ji měli vynechat?
15:48:16
09.04.2016
Eidy

Dnešní nákup. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.04.2016 15:48:16
15:47:15
09.04.2016
Eidy

-> Alenka: Pokud vynecháme změnu průměru, tak nenosí.
15:28:55
09.04.2016
Alenka

-> MOLSO: ale nosia.
Máš pravdu, že ta Eidyho je jenom na parádu, pokud je stejná jako sériová jen z jiného matroše, ale jinak nelze paušálně říct, že by se úpravou řemenice nedal vytřískat nějaký výkon navíc.
00:07:01
09.04.2016
Eidy

-> MOLSO: Správně :)
-> mira76: Nevím, kolik hp přidalo sání. Možná i ubralo, to nedokážu říct. Nebyl jsem zatím nikdy na brzdě.