Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 19.08.16 10:50 | 635x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben uložený natvrdo bez gumy.
* Tužší pružiny o cca 200% oproti sérii (119N/mm), volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče 250/20mm.
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje+držáky kotoučů - Saky.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Tužší pružiny o cca 80% oproti sérii (80N/mm), volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum.
* Nastavena geometrie do áček 4,4° a sbíhavost asi 0,5mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 20mm.

Rozchod vpředu/vzadu 1430/1410 mm.

Převodovka:

* 4Q se SP 3,9 postavený z 5Q (by Vrba).
* Táhlo řazení s kloubkem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* JR 11, 7x15, ET30, hmotnost 6,5 kg, rozteč 4x100, středění 67.
* Pneu semi-slick TOYO R888R GG 195/50 R15 (8,9 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Čtyřbodové pásy OMP 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Zkrácená řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály.
* Červené koberece.
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře a s elektrickým vyhříváním.
* Zadní sedadla pryč.
* Spousta izolačního materiálu pryč.
* Topení pryč.
* Interiér částěčně v černé alcantaře.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

3) Exteriér:
* Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry.
* Beskydky v barvě.
* Závodní chladič pod nárazníkem.
* Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm Lexanem.
* Obě kapoty v laminátu.
* Vnější potah dveří v laminátu.
* HID bixenony v hlavních světlometech.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7320 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Svody Grabiec, tlumič Demon Kolín.
* Duralová řemenice.
* Současný výkon cca 160 koní a 200 Nm.
* 10ti řádkový chladič oleje.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Zrychlení 0-100km/h nevím přesně, ale pod 7s, Vmax cca 180km/h.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,6 baru.

6) Hmotnost
* 21.8.2013 810kg - půlka nádrže, nářadí, prostě tak, jak Kóča běžně jezdí. (po instalaci lamino dveří, lexanu atd. cca 790kg)
* Rozložení 41/59%, předek 330kg, zadek 480kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2016:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Možná samosvor.
* Ještě to pořádně odlehčit.
* Nějakou prolejzačku dovnitř, možná ocel, možná Alu.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Úspěch v zámoří www.speedhunters.com/2010 /.../readers_rides_gt_gt_y our_classics_pt_6

Nordschleife 25.5.2014
Nejrychlejší kolo (třetí) zde:
Skoda 110R on Nordschleife 3rd stint, 25.05.2014


Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Nordschleife 12.6.2016 za 9:05
Nejrychlejší kolo zde:
12.6. 2016 Kóča na Nordschleife - time 9:05.594


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:17:33
25.08.2016
Tuner#2

-> Eidy 25.08.16 08:03:49: Jak psal a zrejme i poslal MATTESS ;-)
12:21:27
25.08.2016
Eidy

-> MATTESS: Asi máš pravdu. A díky.
11:46:26
25.08.2016
MATTESS

-> Eidy: přeposláno. Už si Tě nafotili, tak s Tebou nepočítají :-)
upraveno 1x, naposled 25.08.2016 11:46:58
10:21:10
25.08.2016
Eidy

-> Luky: Nedával jsem pozor, kecal jsem s eRmanem :) Tak aspoň to bylo čerstvě navoskovaný. Potom jsem přeleštit otisky :)
Přepošle mi to někdo? Pořád nic ani ve spam boxu.
10:11:38
25.08.2016
MATTESS

09:46:58
25.08.2016
Luky

-> havlik: no jo, já to měl taky ve spamu
-> Eidy: ale to je stejně fotomontáž, ne? Nebo ty jsi fakt souhlasil aby se dotkla laku na střeše? 9 3
08:45:31
25.08.2016
havlik

-> Eidy: mě to spadlo do spamu, tak možná to tam taky najdeš
08:27:38
25.08.2016
Eidy

-> MATTESS: A já nic nedostal. To jsou mi věci.
08:23:20
25.08.2016
MATTESS

-> Eidy: Roman sám ve zvacím mailu 1
08:03:49
25.08.2016
Eidy

-> Tuner#2: Kdopak bonzoval? Já to neřekl vůbec nikomu. 1 Čekám na fotky od eRmana.
23:54:09
24.08.2016
Tuner#2

-> Eidy: Předpokládám, že letos bude v Běšinech koupě kalendáře povinná? Ses ani nepochlubil 2
07:42:25
22.08.2016
Star LC20

Též se přimlouvám za 258 :)
15:57:25
11.08.2016
Tuner#2

-> Eidy 11.08.16 00:14:16: To sice je vic z boku, ale z hlediska kompozice je to uz spatne.
12:41:05
11.08.2016
Tomáššš

-> Eidy: ja by som každú vytlačil1 ale tak horúci kandidát 258 alebo 2674
00:14:16
11.08.2016
Eidy

-> Tuner#2: No jasně. 259 je víc zboku. Proto se mi líbí. Já vím, je to už dost u kraje, ale je víc zboku. Tak proto.
00:10:19
11.08.2016
Tuner#2

-> Eidy 10.08.16 23:50:41: Víc z boku je 259 ne? Jinak 258 naklonit a oříznout tak, aby v horním rohu nebylo to svodidlo, ale silnice.
23:50:41
10.08.2016
Eidy

-> Tuner#2: Jak upravil? 258 je víc zboku, proto mě láká.
-> Tomáššš: 267 taky není špatná. Ale jinak seš moc hodnej. 1
23:45:53
10.08.2016
Tomáššš

-> Eidy: 258,260,267 a 274 . Pomohol som ti že ? 1
23:41:00
10.08.2016
Tuner#2

-> Eidy 10.08.16 23:33:42: Jednoznačně 258. Ta 259tka je už moc u kraje a 267 je taková nijaká. Ale i 258čku bych lehce upravil 4
upraveno 1x, naposled 10.08.2016 23:41:17
23:33:42
10.08.2016
Eidy

Přemýšlím, kterou fotku si nechám vytisknout jako plakát. 258 nebo 259? Nebo snad 267?
upraveno 1x, naposled 10.08.2016 23:35:02
Extreme Tyres