Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 13.05.17 00:09 | 652x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben uložený natvrdo bez gumy.
* Tužší pružiny o cca 200% oproti sérii (119N/mm), volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje+držáky kotoučů (by Saky).
* Podložky 4mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Tužší pružiny o cca 80% oproti sérii (80N/mm), volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum.
* Nastavena geometrie do áček 2,7° a sbíhavost 3mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 12mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).

Převodovka:

* 4Q se SP 3,9 postavený z 5Q (by Vrba).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubkem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick TOYO R888R GG 195/50 R15 (8,9 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Čtyřbodové pásy OMP 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Zkrácená řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberece (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře a s elektrickým vyhříváním.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Interiér částěčně v černé alcantaře.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

3) Exteriér:
* Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry.
* Beskydky v barvě.
* Závodní chladič pod nárazníkem.
* Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm Lexanem.
* Obě kapoty v laminátu.
* Vnější potah dveří v laminátu.
* HID bixenony v hlavních světlometech.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Svody Grabiec, tlumič Demon Kolín.
* Duralová řemenice.
* Současný výkon cca 160 koní a 200 Nm.
* 10ti řádkový chladič oleje.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Zrychlení 0-100km/h nevím přesně, ale pod 7s, Vmax cca 180km/h.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,6 baru.

6) Hmotnost
* 21.8.2013 810kg - půlka nádrže, nářadí, prostě tak, jak Kóča běžně jezdí. (po instalaci lamino dveří, lexanu atd. cca 790kg)
* Rozložení 41/59%, předek 330kg, zadek 480kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2016:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to pořádně odlehčit.
* Nějakou prolejzačku dovnitř, možná ocel, možná Alu.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Úspěch v zámoří www.speedhunters.com/2010 /.../readers_rides_gt_gt_y our_classics_pt_6

Nordschleife 25.5.2014
Nejrychlejší kolo (třetí) zde:
Skoda 110R on Nordschleife 3rd stint, 25.05.2014


Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Nordschleife 12.6.2016 za 9:05
Nejrychlejší kolo zde:
12.6. 2016 Kóča na Nordschleife - time 9:05.594


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:36:31
18.07.2017
Milan 136

-> minno 17.07.17 22:18:21: prave ze dnes se zase zacina generalkovat :-D
16:36:05
18.07.2017
SO545

a to novsie TDi maju vstavanu softverovu korekciu vstrekovacov... to by ste sa divili kolko motorov je pred smrtou a idu hladko. u PD bezna prax... setri sa na vsetkom aj na TOP produktoch ci uz audi-vw alebo bmw mercedes.
Hold stare zlate casy ked auta nieco vydrzali a neboli najebabrane cidlami az po stresne okno...
16:04:11
18.07.2017
Eidy

-> minno: Do nových aut celkem jo. Vlastně všechno byly celkem moderní motory, kde se něco vysypalo. Některý jsou uvařený s prohnutou hlavou, na jiných se vymačkají dosedací plochy pro vstřikovače a když je kastle dobrá, tak má smysl to opravit než kupovat nový/jiný auto. Bazary taky opravují, když levně koupí auto s vadou a za pár tisíc mu zvednou výrazně hodnotu.
15:51:09
18.07.2017
castrol

-> minno: ale generalkuju a opravuju a ani nevies ako hufne
15:27:49
18.07.2017
Fifa

-> Čokin: Využil jsem už služeb brusírny Pokorný, nechával jsem přehonovat 4 vložky, s cenou a provedením spokojenost. Za honování 1 válce chtějí 300. Pravdou je, že jsem je zatím nemontoval.
22:18:21
17.07.2017
minno

-> Čokin: -> Eidy: hm, a to by človek povedal, že dnes sa už motory negenerálkujú/neopravujú :-)
21:00:01
17.07.2017
Eidy

-> Čokin: O těch jsem taky uvažoval. Nakonec jsem to dal sem www.brusirna-pokorny.cz/. Do konce týdne to snad budu mít, tak pak dám vědět. Po dílně se jim válelo asi 40 motorů. Taky mají kopec práce.
19:04:23
17.07.2017
Čokin

-> Eidy: Kam jsi to dával jestli to neni tajné? Já byl dneska zde:

www.vybrusy.cz/index.php/ kontakt-vybrusy-motoru

Vezl jsem tam hlavu na přerovnání, moc pěkná dilnička i přístup, vyloženě nestíhají, by jeden nevěřil jaký byznys jsou HTPčka a 2,5 Transportéry3
19:59:11
14.07.2017
Eidy

Dneska se v motorárně vrhli na moje věci, do týdne bude hotovo. Bohužel klikovka je na přebrus. Jednak kvůli průměru některých čepů tešně pod tolerancí ale hlavně háže o 5 stovek.
Mezitím si tu vylepšuju přípravek na stlačení ventilových pružin.
00:01:23
02.07.2017
Tuxik

Diky za pokec a podnetne pripominky, priste snad budu mit auto odladene vic :) Pohofest jako vzdy na pohodu, skodovka dojela bez problemu :)
23:54:04
01.07.2017
Eidy

-> Antony: Neee, dojel jsem až teď.
-> MVM: Navíc dostali komplet tabulku se všemi rozměry.
22:57:33
01.07.2017
minno

-> MVM 01.07.17 18:01:02: Ja som dával takto robiť ojnice na môj 136 motor. V podstate to spravili dobre, ale v každej ojnici šlo piestnym čapom v púzdre otáčať inou silou (niektoré čapy šli stuha, iné voľnejšie). Našťastie stačilo niektoré púzdra doladiť jemne šmirglom a bolo to OK.
22:44:01
01.07.2017
Antony

-> Eidy: to už jsi doma? Tos pěkně zácloně protáhl perka.
22:12:07
01.07.2017
MVM

-> Eidy 01.07.17 22:09:20: 3 No taky mě napadlo že jich máš víc .. ale vidim je na fotce u pístů , tak proto.4
22:09:20
01.07.2017
Eidy

-> MVM: Dobrá připomínka. Ale neboj, čepy dostali. Mám jich hodně ;)
18:01:02
01.07.2017
MVM

-> Eidy: Nechci Tě popichovat záludnýma připomínkama abys nemyslel že mám něco "proti" To víš že nemám.3 Ale pokud by mi měl někdo dělat ojnice na ne uplně běžný motor, tak bych jim přibalil i pístní čepy aby se nestala chybka s vůlí pístního čepu. Ano,oni zcela nepochybně mají tabulkový rozměry čímž vůli bezpochyby udělají správnou. Ale jistota je kulomet 4
00:28:29
30.06.2017
Eidy

Zatímco některý díly jsou v motorservisu, myju a připravuju zbytek, aby to byla hezká a čistá práce :) Už chybí jen prsa, olejové čerpadlo a vana.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.06.2017 00:28:29
23:39:39
27.06.2017
Fifa

-> Eidy: Má pravdu -> MVM: předsedo4
22:15:27
27.06.2017
MVM

-> Eidy: Rozhodně bych se nepouštěl do přehnaného obohacování aniž by k tomu byl důvod,tj nenaměřené hodnoty lambda v plným zatížení. Teď jsou ty spalováky od volnoběhu,možná jak jsi zajížděl do garáže ... Ta bohatost potřebuje správný průběh od spodu až navrch,což samozřejmě předpokládám víš . Ladil bych to být Tebou až případně v autěnejlíp na lambda sondu při jízdě do kopce,nebo na brzdě. A třeba zjistíš že to chce ten tlak ubrat 6
21:42:49
27.06.2017
Eidy

-> MVM: Však v pohodě. Jen sdílím zkušenost ;)
Do jednotky už mám špatný přístup. Jak se v práci obnovuje vybavení, tak čtečka a zapisovačka už jsou někde zašantročený. Ale můžu prostě zvednout tlak paliva :)
Extreme Tyres
pá 21. - ne 23.07. Hundertgang 2017 | pá 28. - ne 30.07. Celorepublikový sraz favorit.. | další akce...