Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.10.16 00:31 | 639x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben uložený natvrdo bez gumy.
* Tužší pružiny o cca 200% oproti sérii (119N/mm), volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče 250/20mm.
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje+držáky kotoučů - Saky.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Tužší pružiny o cca 80% oproti sérii (80N/mm), volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum.
* Nastavena geometrie do áček 4,4° a sbíhavost asi 0,5mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 20mm.

Rozchod vpředu/vzadu 1430/1410 mm.

Převodovka:

* 4Q se SP 3,9 postavený z 5Q (by Vrba).
* Táhlo řazení s kloubkem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* JR 11, 7x15, ET30, hmotnost 6,5 kg, rozteč 4x100, středění 67.
* Pneu semi-slick TOYO R888R GG 195/50 R15 (8,9 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Čtyřbodové pásy OMP 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Zkrácená řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály.
* Červené koberece.
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře a s elektrickým vyhříváním.
* Zadní sedadla pryč.
* Spousta izolačního materiálu pryč.
* Topení pryč.
* Interiér částěčně v černé alcantaře.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

3) Exteriér:
* Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry.
* Beskydky v barvě.
* Závodní chladič pod nárazníkem.
* Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm Lexanem.
* Obě kapoty v laminátu.
* Vnější potah dveří v laminátu.
* HID bixenony v hlavních světlometech.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7320 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Svody Grabiec, tlumič Demon Kolín.
* Duralová řemenice.
* Současný výkon cca 160 koní a 200 Nm.
* 10ti řádkový chladič oleje.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Zrychlení 0-100km/h nevím přesně, ale pod 7s, Vmax cca 180km/h.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,6 baru.

6) Hmotnost
* 21.8.2013 810kg - půlka nádrže, nářadí, prostě tak, jak Kóča běžně jezdí. (po instalaci lamino dveří, lexanu atd. cca 790kg)
* Rozložení 41/59%, předek 330kg, zadek 480kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2016:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Možná samosvor.
* Ještě to pořádně odlehčit.
* Nějakou prolejzačku dovnitř, možná ocel, možná Alu.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Úspěch v zámoří www.speedhunters.com/2010 /.../readers_rides_gt_gt_y our_classics_pt_6

Nordschleife 25.5.2014
Nejrychlejší kolo (třetí) zde:
Skoda 110R on Nordschleife 3rd stint, 25.05.2014


Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Nordschleife 12.6.2016 za 9:05
Nejrychlejší kolo zde:
12.6. 2016 Kóča na Nordschleife - time 9:05.594


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

08:41:47
30.11.2016
Eidy

-> Vrba: Tak to určitě, kdyby tam byly správný vůle, tak bude v pořádku. Začalo to hučet nějak na jaře. Ono přes ten kravál motoru to není tolik slyšet, takže skutečnej začátek nejsem schopnej říct. v létě už to bylo slyšet dost.
08:24:30
30.11.2016
Luky

-> Eidy 29.11.16 21:18:30: pěkná sbírka okruhů 5 171
07:57:45
30.11.2016
vhml

-> Eidy 29.11.16 19:56:36: životnost je hodně o zacházení a stylu provozu. Okruh je přece jenom pro převodovku dost milostivej. Ale ve chvíli kdy s tím začneš třeba skákat a dobrďovat s ní co neubrzdíš brzdama.

Já měl teď například naposled loni celej ten domeček ložiska prasklej ( mám to dvojitý kuželíkový ) a středění převodovky do motoru celý ustřižený jak to někde přistálo 3 Zatímco ze 140LS jen jednou vyskočil diferák deklem, jinak se jí nikdy nic nestalo.
upraveno 1x, naposled 30.11.2016 07:58:51
07:43:03
30.11.2016
Vrba

-> Eidy: Ono by to patrně vydrželo ještě i další jezdění,kdyby se zavčasu chytlo to vysypane ložisko. Kolik jsi s tím zhruba najel od doby,co to začalo pištět a hučet?
21:59:20
29.11.2016
Eidy

-> Čokin: Nee, mám jen informace od Vrby. Ale včera jsem jezdil po nákupech. Byly předvánoční slevy 5 Až přijedeš se šteftama, dostaneš něco z toho nákupu pro Vrbu, aby mohl pokračovat. Dej vědět, jak Ti to bude vyhovovat. Nebo se domluvíme a přijedu do Prahy. 4
21:48:51
29.11.2016
Čokin

-> Eidy: Počkej to už ji máš zase zpět doma? Nějak se nechytám 1 Nebo jsi byl pro nového dárce orgánu někde? Štefty vidím na čtvrtek případně další týden.
21:32:21
29.11.2016
Eidy

-> MVM: Jasný, aspoň si lidi můžou udělat představu. I když jak jsem říkal, je to hodně i o zacházení.
Jak se to vezme. Předchozí převodovka se vysypala tak nějak celkově a nedávám to do spojitosti s motorem. Vysypal se synchron na trojce, bronz se oddělil od objímky, takže to řadilo opravdu blbě a povolily se šrouby na talíři SP. Teď je opravená jako záložní. Takže tohle je tak nějak první převodovka vysypaná opravdu únavou od ježdění.
21:25:52
29.11.2016
MVM

-> Eidy: Mě to zajimalo když se prezentují fotky tak i nějaký info o km. A celkově Ti Alfa už spotřebovala kolik převodovek .. nebo toto je první?
21:18:30
29.11.2016
Eidy

-> MVM: No hele, nějaký 3 roky, něco přes 6000km. Z toho cca 150 kol v Mostě, něco v Brně, cca 20 kol v Zandvoortu a 10 kol na Ringu. A aby toho nebylo málo, tak odhadem 40 sprintů. Já myslím, že toho holka vydržela fakt požehnaně.
20:48:32
29.11.2016
MVM

-> Eidy 29.11.16 20:22:42: Tak jakmile povolí zachycení axialní síly jde to rychle do kopru.. Kolik toho měla chudák s těma cca 200Nm za sebou v km? (Výkon tím jen protíka) To už musel být celkem zvukově masakr.
20:22:42
29.11.2016
Eidy

-> MVM: V pohodě ;)
Teď jsem viděl fotku hrušky a je to mazec.
20:11:19
29.11.2016
MVM

-> Eidy: Však mě zaujala jen ta věta,kterou jsem citoval a nad níž jsem se pousmál ,nic víc v tom nehledej. 4
19:56:36
29.11.2016
Eidy

-> MVM: Jako jo a trochu ne. Kdyby to ložisko vydrželo, tak by tomu nic nebylo. Myslel jsem to tak, že tam nejsou vylámaný zuby atd. Není prostě vyloženej průser. To ložisko by původních 60 koní ustálo asi líp než současných cca 150, to je pravda.
Ale pořád je to super výsledek. Když si vezmu, kolikrát jsem už slyšel lidi si stěžovat, že jim pořád praskají převodovky a že s původním motorem oddělal 2 převodovky za rok, mrkev trhal ob týden atd.
17:47:47
29.11.2016
MVM

-> Eidy: Jseš si 100% jistý : "Motor tomu až tak nenaložil, ono odešlo ložisko a tím odešel i SP" Když tu větu poskládáš s použitím stejných slovíček trochu jinak.. věřit by se tomu dalo 1
17:32:13
29.11.2016
Tuner#2

-> radekp 29.11.16 07:57:36: Fotku má na veřejné stránce, tak to snad bude vidět i pro nefejsbukaře: www.facebook.com/vrbaupra vy/.../1347903328576938?ty pe=3&theater
08:19:45
29.11.2016
Eidy

-> radekp: Já fotky nemám, to má Vrba někde na FB. Ale tady aspoň video od Vrby
Převodovka Eidy - ložisko PLC
Motor tomu až tak nenaložil, ono odešlo ložisko a tím odešel i SP.
07:57:36
29.11.2016
radekp

-> Eidy: hodíš fotku SP i sem? Dal mu motor zabrat?
06:10:52
29.11.2016
Tuner#2

-> Eidy 29.11.16 00:46:37: Pekny, kdyz jsem videl ten SP na facebooku, tak dily budou potreba.

BTW kde vidis hadku v dnesnim nakupu? To uz nemuzu napsat ani vlastni nazor na ono srovnani? Hadka tu je, ale treba o tom jak kdo jezdi rychle po statovce, nicmene to v dnesnim nakupu za to nepovazuju...
00:46:37
29.11.2016
Eidy

Chtěl jsem to dát do nákupu, ale tam zase běží hádka, tak to dám sem. Dnes 500km a útrata za 4000Kč. Já jsem spokojen a Kóča bude taky :)) Všechno je to SP 3,9 a hřídele na širokou nápravu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.11.2016 00:46:37
22:20:01
20.11.2016
Eidy

-> Tuner#2: Lak na tom není. Uvažoval jsem o tom, ale nakonec ne.
Extreme Tyres