Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 17.01.17 20:51 | 639x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben uložený natvrdo bez gumy.
* Tužší pružiny o cca 200% oproti sérii (119N/mm), volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče 250/20mm.
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje+držáky kotoučů - Saky.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Tužší pružiny o cca 80% oproti sérii (80N/mm), volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum.
* Nastavena geometrie do áček 4,4° a sbíhavost asi 0,5mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 20mm.

Rozchod vpředu/vzadu 1430/1410 mm.

Převodovka:

* 4Q se SP 3,9 postavený z 5Q (by Vrba).
* Táhlo řazení s kloubkem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* JR 11, 7x15, ET30, hmotnost 6,5 kg, rozteč 4x100, středění 67.
* Pneu semi-slick TOYO R888R GG 195/50 R15 (8,9 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Čtyřbodové pásy OMP 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Zkrácená řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály.
* Červené koberece.
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře a s elektrickým vyhříváním.
* Zadní sedadla pryč.
* Spousta izolačního materiálu pryč.
* Topení pryč.
* Interiér částěčně v černé alcantaře.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

3) Exteriér:
* Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry.
* Beskydky v barvě.
* Závodní chladič pod nárazníkem.
* Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm Lexanem.
* Obě kapoty v laminátu.
* Vnější potah dveří v laminátu.
* HID bixenony v hlavních světlometech.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7320 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Svody Grabiec, tlumič Demon Kolín.
* Duralová řemenice.
* Současný výkon cca 160 koní a 200 Nm.
* 10ti řádkový chladič oleje.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Zrychlení 0-100km/h nevím přesně, ale pod 7s, Vmax cca 180km/h.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,6 baru.

6) Hmotnost
* 21.8.2013 810kg - půlka nádrže, nářadí, prostě tak, jak Kóča běžně jezdí. (po instalaci lamino dveří, lexanu atd. cca 790kg)
* Rozložení 41/59%, předek 330kg, zadek 480kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2016:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Možná samosvor.
* Ještě to pořádně odlehčit.
* Nějakou prolejzačku dovnitř, možná ocel, možná Alu.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Úspěch v zámoří www.speedhunters.com/2010 /.../readers_rides_gt_gt_y our_classics_pt_6

Nordschleife 25.5.2014
Nejrychlejší kolo (třetí) zde:
Skoda 110R on Nordschleife 3rd stint, 25.05.2014


Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Nordschleife 12.6.2016 za 9:05
Nejrychlejší kolo zde:
12.6. 2016 Kóča na Nordschleife - time 9:05.594


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:16:54
18.01.2017
Čokin

-> Eidy: 158
00:42:08
18.01.2017
gred

-> Eidy: 4
00:12:19
18.01.2017
Eidy

-> GRED-Činpokomon :D: To jsi asi nejmladší vlastník automobilu. 6
Ta SPZ byla taková dost viditelná, ale najde spousta dalších much. Ale díky, pane. 4

-> Čokin: Až přivezeš špajzku, tak Ti to ukážu naživo a pak si povíme.
Jinak se Škodovkou je to takový dvojaký. Ano, dá se pořídit spousta úprav a dílů za rozumný peníze oproti jiným značkám. Otázkou je, jestli není lepší za stejný celkový peníz pořídit jiné auto v sériovém stavu se stejnými schopnostmi. A legálnost řešit netřeba. To je ovšem rozumový přístup. A pak tu máme ten náš, srdcový, kdy cpeme peníze do nesmyslů. Ale když nás to děsně baví. 1 Aspoň je o čem debatovat a co řešit a pak na srazech na co koukat. Jako nemám vůbec nic proti kvalitním sériovým autům cizích značek, naopak. Stejně tak jako se rád podívám na sériové Škodovky v krásném stavu. Ale ruku na srdce, nebyla by to nuda, kdyby na srazu byly jen sériové Škodovky? To se můžeme sejít v hospodě a přinést fotky. Když se to sjede od všeho trochu, je to pestrý. Tohle vymýšlení a tvoření je to co nás baví. 4 A ten boj proti legálnosti z nás dělá správný drsňáky. 3
22:46:20
17.01.2017
Čokin

-> Eidy: Stím rozbíjením souhlasím, nadruhou stranu o to je to kouzelnější kolik možností jak z toho aspon trochu udělat auto se nabízí, finanční náročnosti nemluvě oproti třeba Porsche. Jen ta legislativa nám to trochu kazí......

Tvé výhrady = normální smrtelník si toho na sraze nemá šanci všimnout 1
22:43:13
17.01.2017
gred

jak se tady řešilo kdo od kdy jezdil...já měl první vlastní auto ve 12ti 3 120ku co sem dostal od táty když si koupil wartburga,měl sem jí u nich na place kde parkovali avie a kontejnery,bejvalej malej okruh autoškoly "doslova okruh3 ) jezdit sem tam směl teda jen za dozoru táty,takže tam to auto většinu času a já "tunil",v době kdy my bylo 12 a strašně frčelo rychle a zběsile,já neměl ani korunu a všude kolem kontejnery plný super krámů z vyklizenejch sklepů a podobně,si jistě dovedete představit jak to vypadalo3 3 pak několik aut s kámošema na pole když nám bylo tak 17,pak až od papírů normálně,doma o tom věděli,nějak to neřešili3 mimochodem ta 120ka má na virtu dodnes kartu,v rámci mojí první registrace kterou sem si omylem smazal3

-> Eidy: každopárně tohle je poprvý co ti píšu k autu,sleduju už dlouho,podle mě jedno z nejlepších erek co na virtu sou4 a líbí se mi jak si tady před nedávnem postoval ty nově natřený spztky,to bylo podle mě jediný co to auto trochu kazilo,ta přední spz1
21:35:10
17.01.2017
Eidy

-> Čokin: Kryt vyšel na 4. pokus takto. Nádobka až na 5. A přesto mám drobné výhrady. Ale co už.

Jinak já jako malej škodovku nikdy nechtěl, protože je to krám, co se pořád rozbíjí. 3 Ale když jsem poznal eRko a především 130RS, změnil jsem názor. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.01.2017 21:35:10
21:19:26
17.01.2017
Čokin

-> Eidy: A jak je na tom kryt víka motoru? Jinak Catchtank pěknej 4

Jinak jsem břídil, řidičák až v 19ti do té doby jen od 14 na fechtlu po vesnici a polích. Nemoc jménem ,,Škodovka" mě postihla až ve 20ti kdy jsem dostal první auto, byla to červená 105 L a dodnes na to rád vzpomínám......pak už to šlo rychlým tempem 120 LS , 120 orange devil , 130 , 125 , a poslední je Rapid od r. 2010 tzn v prosinci to bylo 6 let.

Další škodovky až na náhradní díly v kuse v plánu už nejsou a doufám, že s Rapidem mimochodem oba jsme stejné ročníky (1985) nám to vydrží až tam.......1
22:03:16
05.01.2017
MATTESS

-> CHIP: to je dobrá náhoda1
17:35:37
05.01.2017
Tomaso435

-> Tuner#2: 3 3 3 3
17:32:26
05.01.2017
Tuner#2

-> havlik: -> U-Geen: To jsme měli úplně stejně. Od doby co jsem asi ve 4 letech zboural 1000MB a rozštípal vrata jsem za volant nesměl 8 1 (auto postavené z kopce a já si hrál s páčkama a jedna z nich byla asi ruční brzda 40).

Jinak Žlutka asi 16 - 17 let taky úplně nevím jak to počítat.
14:14:44
05.01.2017
Zazaa

ja jel s Gardesem poprve az s ridicakem ....
jinak s 30kou zetorem po poli od 10 a s dedovou carevnou po silnici asi od 14 :)
jen nevim jak pocitat roky ... Gardeso je doma 33let :)
13:36:29
05.01.2017
CHIP

Taky jsem řídil od 13-ti .. s tatou vedle sebe .. ale ani jeden z nás neměl řidičák ..
Koukám jako blázen .. budu mít rapida za 3 měsíce 15 let. Máme to s Mattessem téměř stejně.
upraveno 1x, naposled 05.01.2017 13:37:13
12:27:22
05.01.2017
TTomas

Taky jsem nesměl, tak jsme si se 2 staršíma kamosema koupili cestou do hospody trabika za 3tis ( každej dal litr) a vesele krosili všude kde se dalo4
12:07:41
05.01.2017
radekp

Já s traktůrkem TK 10 asi od 6 let. Děda s babi nahazovali seno a já popojížděl. Neměl jsem rád orání - občas se povedl docela velký boční náklon a to jsem radši seskočil a šel vedle traktoru3 . Na silnici cca od 15.
11:45:31
05.01.2017
MATTESS

S traktorem nebo kombajnem po poli jsem jezdil hodně mlád. V nějakých deseti, strejda seděl vedle. S autem jsem začal ve 12 při sklízení sena u strejdy na zahradě a od 15 jsem se začal na silnici. Při prvním rozjezdu v autoškole jen učitel mávnul rukou a já jel podle sebe1 Druhou jízdu jsem měl centrem Prahy, pak se svezl na okresce cestou do Plzně a šel na náklaďák1
Zpět k tématu - za pár týdnů budu mít s Rapidem 15 let4
11:09:17
05.01.2017
havlik

-> U-Geen: jo to já taky3
10:55:42
05.01.2017
U-Geen

-> havlik: ja taky... i kdyz, jednou kdyz jsem skoro koncil autoskolu jsem moh popojet po dvore! :)
10:26:32
05.01.2017
havlik

Koukam že jenom já to měl až do řidičáku zakázaný a hlídaný8
10:10:11
05.01.2017
Eidy

-> vhml: Ty seš tak mladej? To bych do tebe neřek.
-> minno: To máte ale hezkou tradici :) Tak já taky nebyl v autě sám. Aspoň ze začátku ne. Pak občas takový zapadlý silnice na konci světa. Na frekventovanou silnici jsme šel až v autoškole v 16.
09:54:08
05.01.2017
Petkar

Taky jsem se učil řídit ve třinácti 1 akorát to se psal rok 1988 10 3
Extreme Tyres