Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 25.06.16 12:29 | 630x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben uložený natvrdo bez gumy.
* Tužší pružiny o cca 200% oproti sérii (119N/mm), volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče 250/20mm.
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje+držáky kotoučů - Saky.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Tužší pružiny o cca 80% oproti sérii (80N/mm), volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum.
* Nastavena geometrie do áček 4,4° a sbíhavost asi 0,5mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 20mm.

Rozchod vpředu/vzadu 1430/1410 mm.

Převodovka:

* 4Q se SP 3,9 postavený z 5Q (by Vrba).
* Táhlo řazení s kloubkem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* JR 11, 7x15, ET30, hmotnost 6,5 kg, rozteč 4x100, středění 67.
* Pneu semi-slick TOYO R888R GG 195/50 R15 (8,9 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Čtyřbodové pásy OMP 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Zkrácená řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály.
* Červené koberece.
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře a s elektrickým vyhříváním.
* Zadní sedadla pryč.
* Spousta izolačního materiálu pryč.
* Topení pryč.
* Interiér částěčně v černé alcantaře.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

3) Exteriér:
* Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry.
* Beskydky v barvě.
* Závodní chladič pod nárazníkem.
* Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm Lexanem.
* Obě kapoty v laminátu.
* Vnější potah dveří v laminátu.
* HID bixenony v hlavních světlometech.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Klika a písty AR 164 TS Super.
* Ojnice AR 155 TS Super.
* Hlava AR 75, kanály a ventily sériový.
* Vrtání x zdvih 84 x 90.0 mm (1995 ccm).
* Maximální otáčky 7320 ot/min.
* Vačky sériový AR 164, trvale přestavený variátor, vůle 0,22 na sání a 0,33 na výfuku.
* Přemapovaná ŘJ.
* Karbonové sání.
* Svody Grabiec, tlumič Demon Kolín.
* Duralová řemenice.
* Současný výkon cca 160 koní a 200 Nm.
* 10ti řádkový chladič oleje.
* Olej Millers 10w60 NT.
* Zrychlení 0-100km/h nevím přesně, ale pod 7s, Vmax cca 180km/h.
* Nejlepší čas na 1/4 míle 14,080s v Panenčáku na Brňanském Sprintu 2015

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,6 baru.

6) Hmotnost
* 21.8.2013 810kg - půlka nádrže, nářadí, prostě tak, jak Kóča běžně jezdí. (po instalaci lamino dveří, lexanu atd. cca 790kg)
* Rozložení 41/59%, předek 330kg, zadek 480kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring. (2016:) )
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Možná samosvor.
* Ještě to pořádně odlehčit.
* Nějakou prolejzačku dovnitř, možná ocel, možná Alu.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Úspěch v zámoří www.speedhunters.com/2010 /.../readers_rides_gt_gt_y our_classics_pt_6

Nordschleife 25.5.2014
Nejrychlejší kolo (třetí) zde:
Skoda 110R on Nordschleife 3rd stint, 25.05.2014


Jarní Most 2016 (Nový osobní rekord 2:04 a drobné :) )
Most 3.4.2016 3rd stint - Škoda 110R - codriver Mates


Nordschleife 12.6.2016 za 9:05
Nejrychlejší kolo zde:
12.6. 2016 Kóča na Nordschleife - time 9:05.594


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:56:02
27.06.2016
Fifa

-> Eidy: Nemyslel jsem tím semislick, ten se samo použít bez problému dá. Spíš jde o rozteč kol. Změna vzadu na bubnech jde blbě. Vpředu už ji mám 5
12:32:19
25.06.2016
Eidy

-> Eidy 24.06.16 20:07:09: Paráda. Dostal jsem náhradou jinou fotku 268. Katapult z Karussellu.5
20:07:09
24.06.2016
Eidy

-> Luky: Nechal. Z náhledu je prd poznat, ale uvidím, co mi na to odpoví. Místo toho si vezmu jinou. Sice není tak hezká, ale aspoň něco.
Nejde mi ani tak o ty peníze, jako že tak skvělá fotka je zkažená.
upraveno 2x, naposled 24.06.2016 20:11:07
19:23:44
24.06.2016
Luky

-> Eidy: a to si ji nechal zaplatit? Asi bych se ozval s reklamací...
19:19:15
24.06.2016
Eidy

Přidal jsem 2 fotky z Ringu ve FR (266, 267). Chtěl jsem tu se zvednutou packou jako plakát do garáže, ale až po koupi jsem zjistil, že je rozmazaná.8
22:09:15
21.06.2016
Eidy

-> Fifa: Díky ;)
Ale proč nedat semislick na kyvku? Já to tak jezdil několik let a teď to jezdí třeba Milan 136.
21:10:57
21.06.2016
Fifa

-> Eidy: Kola jsou luxusní. A já furt vymejšlím co na MB dát, aby se mi to vešlo i se semislickem. Moc pěkný řešení, jen ne na kyvku s bubnem :-/
18:44:27
20.06.2016
castrol

-> Eidy: sak ty tie brzdy doladis k velkosti kolies1
17:14:47
20.06.2016
Eidy

-> Tomáššš, Deacon, Milan 136: Díky pánové ;) Sice teď vypadají brzdy malé, ale na lehký auto stačí. Tak uvidíme.
-> Jirik_Tuňák1983: Ale je to o fous. Jako přední lemy jsou zevnitř oleštěný, ale to byly i od 14". A když to zvládlo Nordschleife a slalom v Běšinech, tak už všechno :) Pomáhají odklony a tuhý podvozek.
16:36:06
20.06.2016
Deacon

-> Eidy: Gratulace! Kola jsou perfekt, super změna 4
16:30:46
20.06.2016
Jirik_Tuňák1983

Zajímavé jak se tam ta kola nacpou a jde v pohodě zatáčet. 9
21:08:23
19.06.2016
Milan 136

-> Eidy: paráda
20:33:54
19.06.2016
Tomáššš

-> Eidy: krasne kolecka :) koca vypada vyborne na nich 4
17:15:30
19.06.2016
Mantrabeach

-> Eidy: správný rozhodnutí4
17:00:46
19.06.2016
Eidy

Jinak Běšiny se vyvedly, dovezl jsem pohárky a diplomy a mohl jsem mít ještě další. Vcucnutej filtr do váhy vzduchu zkazil sprint a neznalost pravidel mě připravila o další možnost, protože na slalomu jsem zajel absolutně 2. místo, ale bez zručnosti se to nepočítá :( Ale i tak jsme si to užili moc :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.06.2016 17:00:46
16:55:23
19.06.2016
Eidy

-> castrol: Díky ;)
-> U-Geen: Jo, záleží trochu na úhlu focení. Na fotce od Honzy je to lepší.
-> Mantrabeach: :)) Ta to asi vyhraje a přijde jako plakát na zeď :)
12:28:10
19.06.2016
castrol

-> Eidy: kola seknu 4
11:40:02
19.06.2016
Mantrabeach

-> Eidy: To jedno kolo ve vzduchu je tak brutálně sexy2
10:10:40
19.06.2016
U-Geen

-> Eidy: ty jo na ty fotce od M@rtina mi to uplne nesedelo, ale ted koukam na novy fotky a je to bomba :)
23:59:26
18.06.2016
Tuner#2

Extreme Tyres
pá 01. - ne 03.07. Pohofest 2016 | pá 29. - ne 31.07. Škoda meeting Zlín 2016 | další akce...