Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:14:23
15.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 15.11.11 21:12:59: A bude "komaxit" a nebo mokrá? Mě se komax moc neosvědčil, začal praskat při velké teplotě 8
21:12:59
15.11.2011
Eidy
-> T: To jsou jen dohady. Ale rád bych si to hodil na papír a spočítal. Snad přes vánoce.
Nicméně barva nebude stejná. Bude lepší 2 .
Edit: No a to co jsem shodil, naberu zase širšíma gumama. 8
upraveno 1x, naposled 15.11.2011 21:13:38
21:10:32
15.11.2011
-> Eidy: : jestli jsou Tvoje propočty o rotační hmotě správné..tak i tak je to úspěch ne 4
a barva teda bude stejná? 4
21:06:10
15.11.2011
Milan 136
-> Eidy: takhle nějak velkem máme v gazráži. tak sehnat ještě někoho s větším...
21:04:45
15.11.2011
Eidy
Poslušně hlásím, že kola jsou připravená na pískování a akce odlehčování skončena. Bohužel jsem normu splnil sotva na 50%. Čtyřmetrovej soustruh je moc malej, nezajedu se suportem pod kolo, takže jsem na předních kolech sundal jen 0,5kg a na zadních 0,8kg 8 . Plán byl cca 1,2kg na předku a cca 1,5kg na zadku.
14:50:19
15.11.2011
U-Geen
-> Eidy: byla, jen ty vykony :)
14:26:05
15.11.2011
Eidy
-> U-Geen: Do toho nejdu. To má motor na špatným konci.

A nebyla by větší frajeřina kolem eRka obestavět STi? 3
upraveno 1x, naposled 15.11.2011 14:26:42
10:33:00
15.11.2011
U-Geen
-> Eidy: nebo proste kolem nejakyho STi obestavet eRko :)
10:24:09
15.11.2011
Péďa17
-> Eidy 15.11.11 09:57:25: 1
09:57:25
15.11.2011
Eidy
-> Zazaa: No. Nejlíp i s převodovkou. 1
09:48:59
15.11.2011
Zazaa
-> Eidy: no nebo bys to moh dat doprostred :)
08:54:36
15.11.2011
Eidy
-> U-Geen: No fuj. To bych si tam teda nedal. Tím bych zavraždil i zbytek jízdních vlastností, co mám.
01:28:54
15.11.2011
U-Geen
-> Rapid05: no ted na to koukam, a napad blbej... uvadej 350lbs a vic :-O
00:30:03
15.11.2011
Rapid05
-> U-Geen 14.11.11 23:04:37: Nápad dobrej, jen jestli by se pak Kóča nestavěla na zadní, EJ20 je těžkej jako hovado... ale jede pěkně 3
00:28:57
15.11.2011
Eidy
-> U-Geen: No uvidíme. Tohle bych rád, aby mi vydrželo dlouho.
00:19:50
15.11.2011
U-Geen
-> Eidy: jo, ale tam by to asi chtelo foukat, placata alfa je vykonnejsi :) No uvidis, menit muzes dycky az se ti zachce nizsiho teziste.
23:36:14
14.11.2011
Eidy
-> U-Geen: Jo tys myslel japonskej. No to mě samozřejmě napadlo taky, ale takový se moc neprodávají, rozhodně ne v mých možnostech.

Tohle mělo prostě nejlepší poměr cena/výkon/hmotnost.
23:24:29
14.11.2011
Zazaa
-> Nwkt: jenze ty to nas 16ventila kterej ma jen hlavy asi 2x vetsi nez 8ventil + zeleza tam je taky kolem povicero a to da myslim kolem 20kg rozdilu

coz me napada ze ten vykon mel podobnej 1.7 16V boxer a 2.0TS, ten muj "lehkej" 8ventil ma asi -25koniku
23:12:54
14.11.2011
Nwkt
-> Zazaa: O něco těžší bude, škodováckej jsem přenášel sám, boxera nezvednu. Ale žádnej extrémní rozdíl to nebude
23:09:30
14.11.2011
Zazaa
blok sice z litiny, ale daleko mensi stejne jako celej motor a i klika je polovicni, hlavy atd atd :)
ve finale ten motor (8ventil) vazi podobne jak skodovka, ja jezdil vzadu seriove gardovacke pruziny s 1cm podlzokou pod hrncem kterou sem pak stejne vyndal :)

s tim vykonem to je horsi vsak sme se o tom bavili, i kdyz v seriove podobe maj ty motory oba vykony myslim podobne tak u boxera by te to dolovani teprve cekalo
Extreme Tyres