[p#4101178] Nevím. Ale problém s biosložkou (biolihem) není jen v tom, že by něco "rozežrala", ale hlavně v tom, že se z ní po nějaké době stane cosi, co vypadá jako melasa - jen to není rozpustitelné ve vodě ani v organickými rozpouštědly - jediné, co na to zabírá, jsou enzymy (biolihem zalepení díly nakládám do horké vody s pracím práškem - to jakžtakž funguje).
Jinak každému, komu předávám karburátor, doporučuji právě Vervu 100, protože s ní mám dlouholeté kladné zkušenosti a ani po několika letech používání a skladování přes zimu v nádrži jsem nezaznamenal problém s karburací u žádného stroje
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
17.05. - 19.05.2024 | 1. Škoda sraz Seč | Autokemp Seč |
24.05. - 26.05.2024 | 41. Škoda sraz Doksy | ATC Klůček |
07.06. - 09.06.2024 | Hundertgang 2024 | Poděbrady |
14.06. - 15.06.2024 | 18. Škoda sraz Moravský kras 2024 | Blansko, Češkovice |
28.06. - 30.06.2024 | Pohofest | Přepychy u Opočna | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
23:54:51
14.05.2024
14.05.2024
Bukaj
23:45:43
14.05.2024
14.05.2024
Bukaj
-> Eidy: Většinou nejvíc teče olej z převodovky kolem gufera mrkve. Otázkou je, jestli je to opotřebením gufera nebo třeba házivostí mrkve (vůle ložiska v klice?) nebo poškozenou dosedací plochou mrkve pro břit gufera. Občas prolíná olej z motoru kolem zátky ve vývrtu pro vačkový hřídel. Naopak kolem gufera klikového hřídele olej proniká málokdy. Alespoň dle mých zkušeností.
Jinak z převodovky mi snad nikdy olej netekl přes náhon rychloměru, ale u vlečky mi vždy prolínal olej alespoň jedním z gufer poloos (vždy jedna strana víc, druhá míň). Netuším, jestli za to může dosedací plocha na poloose nebo (radiální) vůle planetových kol diferáku (kloubem poloosy se dá kývat, což guferu určitě moc nesvědčí...)
Jinak z převodovky mi snad nikdy olej netekl přes náhon rychloměru, ale u vlečky mi vždy prolínal olej alespoň jedním z gufer poloos (vždy jedna strana víc, druhá míň). Netuším, jestli za to může dosedací plocha na poloose nebo (radiální) vůle planetových kol diferáku (kloubem poloosy se dá kývat, což guferu určitě moc nesvědčí...)