Jirka /Princess LR-a Jirka /Princess LR-a

komentáře | popis | fotky | bibendum30 | 13.05.22 17:18 | 341x v oblíbených
původně Škoda 120 L Rok výroby 1988,
s vlečenou zadní nápravou a 5-kvaltem zapsaným přímo z výroby v AZNP


------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

Tohle auto jsem koupil od jediného a prvního majitele
ještě v době kdy jsem dělal v jednom pražském pneuservisu.
Po koupi bylo třeba opravit nějaké šrámy.
které utrpěla tím stáním rok(možná víc...buh ví) nehybně na ulici.

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

Auto jsem koupil od prvního majitele ve velice zachovalém stavu,
garážované-tehdy byl stav tachometru 53 000 km !!!

Potom co jsem auto předělal
s pomocí několika lidí do současného stavu bych řekl asi tohle:
Svoje auto neprodám ani neodvezu na šrotiště

Když jsem našetřil nějaké peníze začalo plnění mého snu - tudíž fáze 2 popsaná níže

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

Popis vozu

Tzv. "vývozní" Škoda 120L s M kastlí ,5-ti rychlostní převodovkou
a vlečenou zadní nápravou namontovanou přímo ve výrobě

Protože lidi snadno zapomínají a tohle auto je podle mne legendou,
a já svoje auto potřeboval opravit...proto jsem jej předělal jsem
s pomocí fundovaných lidí do téhle podoby.

Jednak 130LR bylo auto ve kterém jsem seděl už v 6 letech na přejímce Rallye Vltava,
celý život jsem o něm v koutku duše snil a miloval ho (takže jsem si tak trochu splnil sen)
a za druhé proto že chci tohle auto udržet při životě a hlavně v povědomí lidí.

Tyhle auta ani omylem nepatří do šrotu,i když se to bohužel dost děje!!!

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

Silné stránky

Po prozatímní přestavbě do hávu 130LR
a úpravami auto nemá myslím slabé stránky :-)

I když stále je co vylepšovat... :-)


Myslím že vysvětlovat někomu kdo ví a zná co Škoda 130LR umí
a dokázala v automobilovém sportu je vcelku zbytečné.

To že těch opravdu " ostrých-závodních "
bylo z těch 200 kusů cirka jen 20 je už o něčem jiném.

Zbytek tehdy sloužil jako zkušební a servisní auta,
něco dostalo i tehdejší ministerstvo vnitra,
něco skončilo v autokrosu ale těch pravých se závodními papíry už je minimum,
a povětšinou stojí v soukromých sbírkách či muzeích
(např. v muzeu Škoda auto v Mladé Boleslavi či jinde).

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Každé auto potřebuje servis a pravidelnou péči...
a pokud má úpravy jako moje auto je pravidelná kontrola a údržba samozřejmostí:-)
To co nezvládnu sám nebo s pomocí kamarádů ,
či na co je potřeba lepší vybavení a hlavně zkušenosti
...opravuji v dílně p. Kroba v Rakovníku nebo J. Trousila na Kladně

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

2.fáze života mého auta a splnění(i když jen částečné) mého dětského snu!!!

Pokus o "repliku" 130LR a záchranu mého milovaného auta

!!!Není to replika v pravém slova smyslu.....
to jak jsem auto zachránil mi přijde jako nejlepší rozhodnutí který mě mohlo napadnout !!!


Nejen že auto budí na cestách pozornost,
ale evokuje v lidech vzpomínky…a to mě těší asi nejvíc:-:)

Nedělal jsem to proto abych se vytahoval ,
ale proto aby lidi na tuhle krásku nezapomněli :-)


------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

Stavba auta rok 2008:

skoda130lr.mypage.cz/menu /galerie-z-rekonstrukce-me ho-auta

v dílně Krob Motorsport

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

Deník změn 2009

skoda130lr.mypage.cz/menu /denik-2009

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

Deník změn 2010

skoda130lr.mypage.cz/menu /denik-2010

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

PODĚKOVANÍ za 2 + 3.fázi života mého auta:

Můj největší dík patří panu Zdeňku Krobovi ,
v jehož dílně za přispění jeho znalostí a zkušeností auto vzniklo,
a který na další servisních opravách a úpravách de facto VÝHRADNĚ pracuje .

Samozřejmě také všem kamarádům a známým,
kteří mne v tomto mém šílenství podpořily ať už radou nebo jen tak slovem :-)


------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

Deník změn 2011

skoda130lr.mypage.cz/menu /denik-2011
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

DOVĚTEK:
Auto bylo stavěné z možností použití co nejvíce nových dílů..
Stále je na něm co dělat..a postupem času ho snad co nejvíce přiblížím originálu

PROZATÍM JE TO JEN AUTO NA BĚŽNÉ JEŽDĚNÍ…NIKOLIV PLNOKREVNÉ LR-RO !!!!!
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

Deník změn 2012

skoda130lr.mypage.cz/menu /denik-2012

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

Deník změn 2013 -2016

skoda130lr.mypage.cz/menu /denik-2013-2016

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

Ač jsme dostali v roce 2013 s Princess-LR od života docela "po držce"
viz tady
skoda-virt.cz/cz/.../1738 81-rozkradena-princess-lr- a-prosba-o-pomoc
...nás jen tak nedostanou :-)


------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

Deník změn 2016 -2017

skoda130lr.mypage.cz/menu /denik-2016-2017

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

Další změny...2018-2021 na mém webu

skoda130lr.mypage.cz/menu /denik-2018-2021

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
Další změny...2022 na mém webu

skoda130lr.mypage.cz/menu /denik-2022

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --


Všechna moje videa najdete na YOUTUBE podle jména: LRman1


------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --

Více na mém webu:

skoda130lr.mypage.cz/

------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --


Moje nabídka pro členy škoda-virt :
skoda-virt.cz/cz/.../1172 6-koberecky-pro-skodovky



Jirka /Princess LR-a - komentáře:

17:06:25
13.05.2022
bibendum30
-> k.jarek: Pomalu se probouzí do druhého života
07:27:10
13.05.2022
k.jarek
Paráda. Jsem rád, že obnova pomalu postupuje6
14:42:30
06.05.2022
bibendum30
Něco nového...z minulé neděle4
Nedělní chvilka poezie s PRINCESS-LRa
16:07:41
26.01.2022
havlik
No my máme celozlaty ty kola.
15:18:51
26.01.2022
bibendum30
-> havlik: Jestě nevim, taky mě ta myšlenka napadla a inspiroval jsem se startu Revival v Praze6 Tys tam byl taky s Burákem..vid ?4
15:08:41
26.01.2022
havlik
-> bibendum30: nebudou zlatý středy?
14:53:29
26.01.2022
bibendum30
-> Petrson: Už jsou složený , mám z nich velkou radost . 4 Mají 5,5 palce 4x130rozteč, s homologací TUV pro provoz na silničních komunikacích- tudíž 0-vý problém na STK
zvětšit Jirka /Princess LR-a - obrázek od bibendum30 vložen 26.01.2022 14:53:29
17:48:19
25.01.2022
Petrson
-> bibendum30: kolik palců mají, 6? jsem zvědavej jak budou slušet.
18:23:54
26.08.2021
bibendum30
08/2021

1.Provedena kompletace rozpojené a rozházené elektriky po práci klempíře
( vyjma blinkru na PP blatníku už to zas svítí, bliká )
Zbývá dodělat napojení světelné rampy s dálkovými a mlhov.světly na současný okruh

2.Vyrobeno tzv. spodní uchycení sedaček SPARCO SPRINT na kolejnice seriových sedaček

3.Instalace sedaček do vozu
22:36:44
22.09.2020
bibendum30
Jízdní test 1 - po dlouholetém spánku

Po letech spaní, opět ZASE po svých + zkouška brzd.

---------------VELKÝ DÍK ZA POMOC PŘI OŽIVENÍ PATŘÍ KAMARÁDU ONDROVI--------

Práce je na ní ještě moc...ale ŽIJE :-)

Jízdní test 1 - po dlouholetém spánku
22:30:38
22.09.2020
bibendum30
Jízdní test 2 - po dlouholetém spánku

Jízdní test 2 - po dlouholetém spánku
22:29:40
22.09.2020
bibendum30
Jízdní test 3 - po dlouholetém spánku

Jízdní test 3 - po dlouholetém spánku
19:48:00
12.09.2020
bibendum30
Pasovina na sedačky
zvětšit Jirka /Princess LR-a - obrázek od bibendum30 vložen 12.09.2020 19:48:00
23:23:53
11.09.2020
bibendum30
-> minno: Ted by jsme měli o víkendu usadit přetěsněn.brzd.válec,a dodělat brzdy prostě komplet.

VYLADÍ SE ROZHÁDANÝ MOTOR SE SVODY 4-1....
Zrychtovaný ALU potah víka motoru se snad Ondrovi podaří srovnat,což je další krok v před,a úspora nákladů.
Jestli bude hezký počasí možná se to ještě před zimou stříkne:-)

Pokud zítra někde seženu optimální pasovinu,
tak si v neděli ještě dodělám zpátky SPARCO sedačky

Plánů je dost...uvidíme jak to bude odsýpat
upraveno 1x, naposled 11.09.2020 23:24:29
23:01:19
11.09.2020
minno
-> bibendum30: no super, že sa to hýbe vpred
22:29:07
11.09.2020
bibendum30
Dovezené zásoby barev a dalších ingrediencí na opětné do-lakování do původní podoby.
Vše umícháno podle výsledků ze spektrometrického testu laku 1 bočních dveří6 4
19:14:04
01.09.2020
bibendum30
O víkendu proběhlo :

1. osazení zpět zrepasovaných
+ přetesněných brzdičů

2. osazení připravených přitvrzených PAL - tlumičů

3. montáž kol (už nemusí stát na špalkách)

4. montáž nově připravených zástěrek

5. demotáž hlavního brzd. válce na přetěsnění
Extreme Tyres
pá 20. - ne 22.05. 37. Škoda sraz Doksy | pá 27. - ne 29.05. 2. jarní setkání vozu Škoda .. | další akce...