Jízdní test 1 - po dlouholetém spánku
Po letech spaní, opět ZASE po svých + zkouška brzd.
---------------VELKÝ DÍK ZA POMOC PŘI OŽIVENÍ PATŘÍ KAMARÁDU ONDROVI--------
Práce je na ní ještě moc...ale ŽIJE :-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
původně Škoda 120 L Rok výroby 1988,
s vlečenou zadní nápravou a 5-kvaltem zapsaným přímo z výroby v AZNP
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
Tohle auto jsem koupil od jediného a prvního majitele
ještě v době kdy jsem dělal v jednom pražském pneuservisu.
Po koupi bylo třeba opravit nějaké šrámy které utrpěla tím stáním rok(možná víc...buh ví) nehybně na ulici.
Popis vozu
Tzv. "vývozní" Škoda 120L s M kastlí ,5-ti rychlostní převodovkou a vlečenou zadní nápravou namontovanou přímo ve výrobě
Protože lidi snadno zapomínají a tohle auto je podle mne legendou,
a já svoje auto potřeboval opravit...proto jsem jej předělal jsem jej s pomocí fundovaných lidí do téhle podoby.
Jednak 130LR bylo auto ve kterém jsem seděl už v 6 letech na přejímce Rallye Vltava,
celý život jsem o něm v koutku duše snil a miloval ho (takže jsem si tak trochu splnil sen)
a za druhé proto že chci tohle auto udržet při životě a hlavně v povědomí lidí.
Tyhle auta ani omylem nepatří do šrotu,i když se to bohužel dost děje!!!
Silné stránky
Po prozatímní přestavbě do hávu 130LR
a úpravami auto nemá myslím slabé stránky :-)
I když stále je co vylepšovat... :-)
Myslím že vysvětlovat někomu kdo ví a zná co Škoda 130LR umí a dokázala v automobilovém sportu je vcelku zbytečné.
To že těch opravdu " ostrých-závodních " bylo z těch 200 kusů cirka jen 20 je už o něčem jiném.
Zbytek tehdy sloužil jako zkušební a servisní auta,
něco dostalo i tehdejší ministerstvo vnitra,
něco skončilo v autokrosu ale těch pravých se závodními papíry už je minimum,
a povětšinou stojí v soukromých sbírkách či muzeích
(např. v muzeu Škoda auto v Mladé Boleslavi či Muzeu automobilového sportu v Lánech stojí originální).
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Každé auto potřebuje servis a pravidelnou péči...a pokud má úpravy jako moje auto je pravidelná kontrola a údržba samozřejmostí:-) To co nezvládnu sám nebo s pomocí kamarádů ,
či na co je potřeba lepší vybavení a hlavně zkušenosti...opravuji v dílně p. Kroba v Rakovníku nebo J. Trousila
Zkušenosti s prodejcem :
Auto jsem koupil od prvního majitele ve velice zachovalém stavu,
garážované-tehdy byl stav tachometru 53 000 km !!!
Potom co jsem auto předělal s pomocí několika lidí do současného stavu bych řekl asi tohle:
Svoje auto neprodám ani neodvezu na šrotiště
Když jsem našetřil nějaké peníze začalo plnění mého snu - tudíž fáze 2 popsaná níže
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
2.fáze života mého auta a splnění(i když jen částečné) mého dětského snu!!!
Pokus o "repliku" 130LR a záchranu mého milovaného auta
!!!Není to replika v pravém slova smyslu.....to jak jsem auto zachránil mi přijde jako nejlepší rozhodnutí který mě mohlo napadnout !!!
Nejen že auto budí na cestách pozornost,
ale evokuje v lidech vzpomínky…a to mě těší asi nejvíc:-:)
Nedělal jsem to proto abych se vytahoval ,
ale proto aby lidi na tuhle krásku nezapomněli :-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
Stavba auta:
v dílně Krob Motorsport
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
PODĚKOVANÍ za 2 + 3.fázi života mého auta:
Můj největší dík patří panu Zdeňku Krobovi ,
v jehož dílně za přispění jeho znalostí a zkušeností auto vzniklo,
a který na další servisních opravách a úpravách de facto VÝHRADNĚ pracuje .
Samozřejmě také všem kamarádům a známým,
kteří mne v tomto mém šílenství podpořily ať už radou nebo jen tak slovem :-)
Finální SET-up (prozatím) zní :
motor 742.136 komplet vyčištěn
Klika přebroušená
setrvák lehce odlehčený,svážen s klikou
osazen sadou Kolbenschmitt
vačka 280/280 výroba(resp.přebrus NC-POWER)
Hlava 742.136 snížená o 0,9mm,udělaná sedla vodítka ventily...by jarda u.1
Svody 4 do 1 -výroba p.Hlušička MB - od člena skoda-rally,opískované a šopované hliníkem
Karburace: SEDR 3322-prozatím osazen jako 3323- tzn.135 osazená jako 136
Osazen KN filtr www.sportovni-filtry.cz/k n-kit-pro-karburator-56916 8-p-61673.html?cPath=1
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
DOVĚTEK:
Auto bylo stavěné z možností použití co nejvíce nových dílů..
Stále je na něm co dělat..a postupem času ho snad co nejvíce přiblížím originálu
PROZATÍM JE TO JEN AUTO NA BĚŽNÉ JEŽDĚNÍ…NIKOLIV PLNOKREVNÉ LR-RO !!!!!
-
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
Ač jsme dostali v roce 2013 s Princess-LR od života docela "po držce"
viz tady skoda-virt.cz/cz/.../1738 81-rozkradena-princess-lr- a-prosba-o-pomoc
...nás jen tak nedostanou :-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
2016
Po dlouhém léčení a ustálení zdrav.stavu
(namátkou: zlomený 11 obratel páteře,operace tříselné kýly atd.)
začíná další reinkarnace (prozatím shánění dílů)
mého auta po dlouhém odstavení z důvodů uvedených výše
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
14.7 . Přišly koupené Bedkyd sport-y
15 + 16.7. opravené kabely hlavního svazku,výměna spínačky , namontovány Beskyd-y, doskládána zpět palubka
18.7. Přišla laminátová LR vana
25.7. opraven spínač pro rampu světel,zakoupen stříbrný Alkyton
3.8. přivezeny zpět původní sedačky uskladněné u kamaráda v servisu ,rozborka POLMO weber-u
7.8. Nahozeny prozatím nazpět seriové přední sedačky a moravany které mi v rámci přátelské pomoci kdysi daroval EIDY
24.8. zakoupena nová batery...a po 3 letech " odstavení " první start...naskočila na druhé převalení :-)
9.9. dovezena upravená hlava z MPI - upravil KOATE
10.9. Zakoupeny nové kotouče + destičky Ferodo
22.12. dovezeny díly na úpravu zadní nápravy,a díly v zinku na přední nápravu
2017
25.2.2017 sehnány znovu SPARCO sedačky - aby zloději měly zase co krást :-)))
15.5. Karburátor Polmo WEBER odvezen na vyčištění v ultrazvukové lázni
18.7. Probíhají jednání se sponzory ohledně pneu
20.7. zadána výroba nové přídavné rampy na světla
9.12. dovezeny přitvrzené tlumiče po GO od pana Kůrky
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
Další změny...2018-2019
Tlumiče PAL - nastříkané základem + barvou
Nově vyrobená rampa na světla + přitvrzené táhlo řazení - od kamaráda Anthony-ho
Nakoupeny nové lampy wesem
Nakoupeny 2 sady pístků z nerezu do brzdičů - od kamaráda Jinďase
Renovace 4-pístkových brzdičů ve www.skodamotor.cz/
Přišla na zakázku vyrobená trička " PRINCESS 130 LR-A" od pořadatelů akce : www.pohofest.cz/
Výroba svodů 4 -1 nad příčku + výfuku od Bohouše Krejčího
Zakoupeno přibližovadlo - Škoda octavia combi 1 1,9TDI 81kw
Svody a výfuk našopován ALU v Krči www.zivefirmy.cz/metaliza ce_f441389
Dorazil vyrobený štítek PRINCESS-LRa
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
2020
Konečně mám zas normální život....a tak auto probouzím po letech spánku :-)
Osazeny prozatím novější provozní kola -namísto těch shnilotin na kterých mi to kdysi nechali zloději
Osazen svody a výfuk - sedlo to tam přesně velký dík B. Krejčímu
Baterka žije,motor točí bez problémů i po letech...zatím proběhlo jen protočení na sucho
Další mě čeká...njn,spala v poklidu stodoly dloouho
Elektrika u motoru byla proházená- srovnáno
Probuzení po 7 letech spánku https://www.youtube.com/w atch?v=Yq0ZGVxsn4Y
Díky moc Ondrovi- BUTCHIS-LR
Shozeny komplet brzdy musí se zrepasovat.
Osazený nový Bosch svíčky
Kabely prohozeny za NEW
Karburátor rozložen na prvočinitele...vyčištěn.. .a znova složen
A hned to vrní jinak https://www.youtube.com/w atch?v=SldXfnav2D8
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
-O víkendu proběhlo :
1. osazení zpět zrepasovaných
+ přetesněných brzdičů
2. osazení připravených přitvrzených PAL - tlumičů - pěkně to ztuhlo :-)
3. montáž kol (už nemusí stát na špalkách)
4. montáž nově připravených zástěrek
5. demotáž hlavního brzd. válce na přetěsnění
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -
Dovezené zásoby barev a dalších ingrediencí na opětné do-lakování do původní podoby.
Vše umícháno podle výsledků ze spektrometrického testu laku 1 bočních dveří
13.9.2020....po letech spánku.... první projížďka.
Brzdy komplet dány do kupy( byly zarezlý jak sviň) , odvzdušněno.
Motor má s novými svody mrtvý bod v sepnutí karbecu mezi 1-a 2 komorou.
Ale na to je čas...to doladit.
Po projíždce odstrojeno víko kufru a přední maska -a odvezeno na přípravu - pod lak
------------------------- ------------------------- - ------------------------- - ------------------------- -
DALŠÍ PLÁNY?
JELIKOŽ NOVÉ LOUKOTĚ STOJÍ NESMYSL PENĚZ...V PLÁNU JSOU JINÉ DISKY
PŘESTAVBOVÁ STK - KVŮLI ZAPSÁNÍ 742.136 A KOL DO TP
VRÁCENÍ V ROCE 2021 DO PROVOZU...JAKO AUTO PRO RADOST :-)
Výhledově tzn. Možná :
sání přes hlavu a 2 webery???
odladění motoru u Vrba motorsport :-)
Všechna moje videa najdete na YOUTUBE.... pod nickem LRman1
Více na mém webu: skoda130lr.mypage.cz/
Moje nabídka pro členy škoda-virt : skoda-virt.cz/cz/.../1172 6-koberecky-pro-skodovky
s vlečenou zadní nápravou a 5-kvaltem zapsaným přímo z výroby v AZNP
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
Tohle auto jsem koupil od jediného a prvního majitele
ještě v době kdy jsem dělal v jednom pražském pneuservisu.
Po koupi bylo třeba opravit nějaké šrámy které utrpěla tím stáním rok(možná víc...buh ví) nehybně na ulici.
Popis vozu
Tzv. "vývozní" Škoda 120L s M kastlí ,5-ti rychlostní převodovkou a vlečenou zadní nápravou namontovanou přímo ve výrobě
Protože lidi snadno zapomínají a tohle auto je podle mne legendou,
a já svoje auto potřeboval opravit...proto jsem jej předělal jsem jej s pomocí fundovaných lidí do téhle podoby.
Jednak 130LR bylo auto ve kterém jsem seděl už v 6 letech na přejímce Rallye Vltava,
celý život jsem o něm v koutku duše snil a miloval ho (takže jsem si tak trochu splnil sen)
a za druhé proto že chci tohle auto udržet při životě a hlavně v povědomí lidí.
Tyhle auta ani omylem nepatří do šrotu,i když se to bohužel dost děje!!!
Silné stránky
Po prozatímní přestavbě do hávu 130LR
a úpravami auto nemá myslím slabé stránky :-)
I když stále je co vylepšovat... :-)
Myslím že vysvětlovat někomu kdo ví a zná co Škoda 130LR umí a dokázala v automobilovém sportu je vcelku zbytečné.
To že těch opravdu " ostrých-závodních " bylo z těch 200 kusů cirka jen 20 je už o něčem jiném.
Zbytek tehdy sloužil jako zkušební a servisní auta,
něco dostalo i tehdejší ministerstvo vnitra,
něco skončilo v autokrosu ale těch pravých se závodními papíry už je minimum,
a povětšinou stojí v soukromých sbírkách či muzeích
(např. v muzeu Škoda auto v Mladé Boleslavi či Muzeu automobilového sportu v Lánech stojí originální).
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Každé auto potřebuje servis a pravidelnou péči...a pokud má úpravy jako moje auto je pravidelná kontrola a údržba samozřejmostí:-) To co nezvládnu sám nebo s pomocí kamarádů ,
či na co je potřeba lepší vybavení a hlavně zkušenosti...opravuji v dílně p. Kroba v Rakovníku nebo J. Trousila
Zkušenosti s prodejcem :
Auto jsem koupil od prvního majitele ve velice zachovalém stavu,
garážované-tehdy byl stav tachometru 53 000 km !!!
Potom co jsem auto předělal s pomocí několika lidí do současného stavu bych řekl asi tohle:
Svoje auto neprodám ani neodvezu na šrotiště
Když jsem našetřil nějaké peníze začalo plnění mého snu - tudíž fáze 2 popsaná níže
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
2.fáze života mého auta a splnění(i když jen částečné) mého dětského snu!!!
Pokus o "repliku" 130LR a záchranu mého milovaného auta
!!!Není to replika v pravém slova smyslu.....to jak jsem auto zachránil mi přijde jako nejlepší rozhodnutí který mě mohlo napadnout !!!
Nejen že auto budí na cestách pozornost,
ale evokuje v lidech vzpomínky…a to mě těší asi nejvíc:-:)
Nedělal jsem to proto abych se vytahoval ,
ale proto aby lidi na tuhle krásku nezapomněli :-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
Stavba auta:
v dílně Krob Motorsport
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
PODĚKOVANÍ za 2 + 3.fázi života mého auta:
Můj největší dík patří panu Zdeňku Krobovi ,
v jehož dílně za přispění jeho znalostí a zkušeností auto vzniklo,
a který na další servisních opravách a úpravách de facto VÝHRADNĚ pracuje .
Samozřejmě také všem kamarádům a známým,
kteří mne v tomto mém šílenství podpořily ať už radou nebo jen tak slovem :-)
Finální SET-up (prozatím) zní :
motor 742.136 komplet vyčištěn
Klika přebroušená
setrvák lehce odlehčený,svážen s klikou
osazen sadou Kolbenschmitt
vačka 280/280 výroba(resp.přebrus NC-POWER)
Hlava 742.136 snížená o 0,9mm,udělaná sedla vodítka ventily...by jarda u.1
Svody 4 do 1 -výroba p.Hlušička MB - od člena skoda-rally,opískované a šopované hliníkem
Karburace: SEDR 3322-prozatím osazen jako 3323- tzn.135 osazená jako 136
Osazen KN filtr www.sportovni-filtry.cz/k n-kit-pro-karburator-56916 8-p-61673.html?cPath=1
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
DOVĚTEK:
Auto bylo stavěné z možností použití co nejvíce nových dílů..
Stále je na něm co dělat..a postupem času ho snad co nejvíce přiblížím originálu
PROZATÍM JE TO JEN AUTO NA BĚŽNÉ JEŽDĚNÍ…NIKOLIV PLNOKREVNÉ LR-RO !!!!!
-
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
Ač jsme dostali v roce 2013 s Princess-LR od života docela "po držce"
viz tady skoda-virt.cz/cz/.../1738 81-rozkradena-princess-lr- a-prosba-o-pomoc
...nás jen tak nedostanou :-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
2016
Po dlouhém léčení a ustálení zdrav.stavu
(namátkou: zlomený 11 obratel páteře,operace tříselné kýly atd.)
začíná další reinkarnace (prozatím shánění dílů)
mého auta po dlouhém odstavení z důvodů uvedených výše
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
14.7 . Přišly koupené Bedkyd sport-y
15 + 16.7. opravené kabely hlavního svazku,výměna spínačky , namontovány Beskyd-y, doskládána zpět palubka
18.7. Přišla laminátová LR vana
25.7. opraven spínač pro rampu světel,zakoupen stříbrný Alkyton
3.8. přivezeny zpět původní sedačky uskladněné u kamaráda v servisu ,rozborka POLMO weber-u
7.8. Nahozeny prozatím nazpět seriové přední sedačky a moravany které mi v rámci přátelské pomoci kdysi daroval EIDY
24.8. zakoupena nová batery...a po 3 letech " odstavení " první start...naskočila na druhé převalení :-)
9.9. dovezena upravená hlava z MPI - upravil KOATE
10.9. Zakoupeny nové kotouče + destičky Ferodo
22.12. dovezeny díly na úpravu zadní nápravy,a díly v zinku na přední nápravu
2017
25.2.2017 sehnány znovu SPARCO sedačky - aby zloději měly zase co krást :-)))
15.5. Karburátor Polmo WEBER odvezen na vyčištění v ultrazvukové lázni
18.7. Probíhají jednání se sponzory ohledně pneu
20.7. zadána výroba nové přídavné rampy na světla
9.12. dovezeny přitvrzené tlumiče po GO od pana Kůrky
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
Další změny...2018-2019
Tlumiče PAL - nastříkané základem + barvou
Nově vyrobená rampa na světla + přitvrzené táhlo řazení - od kamaráda Anthony-ho
Nakoupeny nové lampy wesem
Nakoupeny 2 sady pístků z nerezu do brzdičů - od kamaráda Jinďase
Renovace 4-pístkových brzdičů ve www.skodamotor.cz/
Přišla na zakázku vyrobená trička " PRINCESS 130 LR-A" od pořadatelů akce : www.pohofest.cz/
Výroba svodů 4 -1 nad příčku + výfuku od Bohouše Krejčího
Zakoupeno přibližovadlo - Škoda octavia combi 1 1,9TDI 81kw
Svody a výfuk našopován ALU v Krči www.zivefirmy.cz/metaliza ce_f441389
Dorazil vyrobený štítek PRINCESS-LRa
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
2020
Konečně mám zas normální život....a tak auto probouzím po letech spánku :-)
Osazeny prozatím novější provozní kola -namísto těch shnilotin na kterých mi to kdysi nechali zloději
Osazen svody a výfuk - sedlo to tam přesně velký dík B. Krejčímu
Baterka žije,motor točí bez problémů i po letech...zatím proběhlo jen protočení na sucho
Další mě čeká...njn,spala v poklidu stodoly dloouho
Elektrika u motoru byla proházená- srovnáno
Probuzení po 7 letech spánku https://www.youtube.com/w atch?v=Yq0ZGVxsn4Y
Díky moc Ondrovi- BUTCHIS-LR
Shozeny komplet brzdy musí se zrepasovat.
Osazený nový Bosch svíčky
Kabely prohozeny za NEW
Karburátor rozložen na prvočinitele...vyčištěn.. .a znova složen
A hned to vrní jinak https://www.youtube.com/w atch?v=SldXfnav2D8
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --
-O víkendu proběhlo :
1. osazení zpět zrepasovaných
+ přetesněných brzdičů
2. osazení připravených přitvrzených PAL - tlumičů - pěkně to ztuhlo :-)
3. montáž kol (už nemusí stát na špalkách)
4. montáž nově připravených zástěrek
5. demotáž hlavního brzd. válce na přetěsnění
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -
Dovezené zásoby barev a dalších ingrediencí na opětné do-lakování do původní podoby.
Vše umícháno podle výsledků ze spektrometrického testu laku 1 bočních dveří
13.9.2020....po letech spánku.... první projížďka.
Brzdy komplet dány do kupy( byly zarezlý jak sviň) , odvzdušněno.
Motor má s novými svody mrtvý bod v sepnutí karbecu mezi 1-a 2 komorou.
Ale na to je čas...to doladit.
Po projíždce odstrojeno víko kufru a přední maska -a odvezeno na přípravu - pod lak
------------------------- ------------------------- - ------------------------- - ------------------------- -
DALŠÍ PLÁNY?
JELIKOŽ NOVÉ LOUKOTĚ STOJÍ NESMYSL PENĚZ...V PLÁNU JSOU JINÉ DISKY
PŘESTAVBOVÁ STK - KVŮLI ZAPSÁNÍ 742.136 A KOL DO TP
VRÁCENÍ V ROCE 2021 DO PROVOZU...JAKO AUTO PRO RADOST :-)
Výhledově tzn. Možná :
sání přes hlavu a 2 webery???
odladění motoru u Vrba motorsport :-)
Všechna moje videa najdete na YOUTUBE.... pod nickem LRman1
Více na mém webu: skoda130lr.mypage.cz/
Moje nabídka pro členy škoda-virt : skoda-virt.cz/cz/.../1172 6-koberecky-pro-skodovky
Jirka /Princess LR-a - komentáře:
-> minno: Ted by jsme měli o víkendu usadit přetěsněn.brzd.válec,a dodělat brzdy prostě komplet.
VYLADÍ SE ROZHÁDANÝ MOTOR SE SVODY 4-1....
Zrychtovaný ALU potah víka motoru se snad Ondrovi podaří srovnat,což je další krok v před,a úspora nákladů.
Jestli bude hezký počasí možná se to ještě před zimou stříkne:-)
Pokud zítra někde seženu optimální pasovinu,
tak si v neděli ještě dodělám zpátky SPARCO sedačky
Plánů je dost...uvidíme jak to bude odsýpat
VYLADÍ SE ROZHÁDANÝ MOTOR SE SVODY 4-1....
Zrychtovaný ALU potah víka motoru se snad Ondrovi podaří srovnat,což je další krok v před,a úspora nákladů.
Jestli bude hezký počasí možná se to ještě před zimou stříkne:-)
Pokud zítra někde seženu optimální pasovinu,
tak si v neděli ještě dodělám zpátky SPARCO sedačky
Plánů je dost...uvidíme jak to bude odsýpat
-> bibendum30: no super, že sa to hýbe vpred
Dovezené zásoby barev a dalších ingrediencí na opětné do-lakování do původní podoby.
Vše umícháno podle výsledků ze spektrometrického testu laku 1 bočních dveří

Vše umícháno podle výsledků ze spektrometrického testu laku 1 bočních dveří


O víkendu proběhlo :
1. osazení zpět zrepasovaných
+ přetesněných brzdičů
2. osazení připravených přitvrzených PAL - tlumičů
3. montáž kol (už nemusí stát na špalkách)
4. montáž nově připravených zástěrek
5. demotáž hlavního brzd. válce na přetěsnění
1. osazení zpět zrepasovaných
+ přetesněných brzdičů
2. osazení připravených přitvrzených PAL - tlumičů
3. montáž kol (už nemusí stát na špalkách)
4. montáž nově připravených zástěrek
5. demotáž hlavního brzd. válce na přetěsnění
Díky domluvě s lakýrníky u nás v práci,proveden rozbor spektrometrem a identifikace barev pro konečné do-lakování auta 

Karbec vyčištěn...nové kabely ...a hned to vrčí spokojeněji https://www.youtube.com/w
atch?v=SldXfnav2D8 

-> Eidy: Já vím ,ale to se vychytá. Dneska dostala novou "svíčkovou "BOSCH....bude to chtít i kabely možná,no a taky doštelovat. Osobně si myslím že to je nejen bohatý,ale i rozhozený nastavení vůbec. Vezmu do práce pro sichr na mycí stůl i karbec .
-> bibendum30 30.05.20 08:44:53: moc nadšená nebyla. 

Probuzení po 7 letech spánku https://www.youtube.com/w
atch?v=Yq0ZGVxsn4Y
Tady už sa zase vrčí, to mám radost

-> Martin120L 16.02.20 14:28:07: Já ti dám konečně...víš sám že jsem roky dřel jak mezek. Konečně je vše za mnou a tak se zas můžu věnovat tomu co mám tak rád.
Konečně něco děláš ,makej kámo!
Držím palce. Doufám, až to bude hotové tak se přijedeš ukázat.

-> T 15.01.20 08:01:28: Ano fotka je Bohoušova,mám od něj svolení ji publikovat.
Edit: Auto stejně nemám doma,ale bude fotka i po montáži .
Edit: Auto stejně nemám doma,ale bude fotka i po montáži .