skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
17:27:11
10.10.2025
10.10.2025

Jozka
-> isti: Ten starší.. jméno teď nevím, ale když si zadáš "erbos", zjistíš.
16:43:51
10.10.2025
10.10.2025

minno
-> Robert 106: Počítaj recenzie. Vyberám:
"Motor
Po motorové stránce mi auto vyhovuje. Má relativně vysoký výkon 74 kW, který se dostavuje ve vysokých otáčkách, od 1500 rpm do cca 3600 rpm auto velmi pozvolna zrychluje, od 3600 rpm se začíná probouzet, od 4400 rpm máte pod plynem plný kroutící moment a zajímavý výkon na atmosférickou 1,4ku. Předjíždět se dá velice rychle a hlavně bezpečně. Vytočený motor má velice pěkný zvuk, ve vysokých otáčkách slyšíte zdravě kovový zvuk, který doplňuje zvuk sání. Do 3000 rpm je zvuk velice nevýrázný, je dobře odhlučněn a neruší posádku. "
Osobne som s tým motorom nikdy nejazdil, ale podľa parametrov je to vysoko otáčkový motor s vysoko položeným krúťakom. Zázraky by som od toho nečakal. Ako projekt "naučiť sa a vyskúšať niečo nové" asi OK, ale na seriózne použitie to auto potom aj tak nebude.
"Motor
Po motorové stránce mi auto vyhovuje. Má relativně vysoký výkon 74 kW, který se dostavuje ve vysokých otáčkách, od 1500 rpm do cca 3600 rpm auto velmi pozvolna zrychluje, od 3600 rpm se začíná probouzet, od 4400 rpm máte pod plynem plný kroutící moment a zajímavý výkon na atmosférickou 1,4ku. Předjíždět se dá velice rychle a hlavně bezpečně. Vytočený motor má velice pěkný zvuk, ve vysokých otáčkách slyšíte zdravě kovový zvuk, který doplňuje zvuk sání. Do 3000 rpm je zvuk velice nevýrázný, je dobře odhlučněn a neruší posádku. "
Osobne som s tým motorom nikdy nejazdil, ale podľa parametrov je to vysoko otáčkový motor s vysoko položeným krúťakom. Zázraky by som od toho nečakal. Ako projekt "naučiť sa a vyskúšať niečo nové" asi OK, ale na seriózne použitie to auto potom aj tak nebude.