skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
22.08. - 24.08.2025 | Škoda meeting Zlín 2025, memoriál Lukáše Nevoly | Lužkovice u Zlína |
05.09. - 07.09.2025 | 9. SKODOMANIA | Dobczyce, Polsko |
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
16:20:32
21.08.2025
21.08.2025

OndraKrupi
dotaz: Fusion 1,6 benzín, za studena startuje, za tepla jen cvakne a nestartuje. musí se roztlačit. Je to starej křáp, řídí to děda mojí ženy, investovat do toho nechce. zkusil jsem vše co šlo promazat, ale beze změny. nějaká rada co s tím, než budu shanet novy starter?
16:00:27
21.08.2025
21.08.2025

saskyn2
-> Jozka: Statistiky se holt tak jednoduše překroutit nedaj a dojmologie má v tomhle trochu smolíka
A to se týká mrtvých na silnici stejně jako ve vzduchu. S čím musím souhlasit že bylo ve vzduchu bolestný, je cena letadel. To obrovský množství technologií hlídající pilota a dalších bezpečnostních a komfortních prvků tu cenu běžného dopravního letadla z 60 let posunulo ze 16mio na cca jednu miliardu, což kdyby to mělo takhle hnout s cenou aut, tak se většina společnosti asi vrátí na koně


15:45:14
21.08.2025
21.08.2025

8-valec
-> JuroSport: ak mám byť úprimný, motor vyberiem a zaveziem na opravu...nebudem to robiť, nemám nato vedomosti, čas ani chuť... nie, ani peniaze už nemám, toto auto je viacnásobne cez rozpočet

15:32:11
21.08.2025
21.08.2025

8-valec
-> Eidy: nič nepredchádzalo tomu že sa to stane, šiel som v ten deň dohromady cca 10km, trocha som to roztiahol medzi dvoma kruhovými vzdialenými od seba cca 300m a zrazu nastalo ticho...vždy jedným okom sledujem tlak oleja a teplotu vody...dosť prekvapilo že motorom nešlo zatočiť na štartéri lebo olej v motory mal asi 30km a bol úplne čistý
15:31:29
21.08.2025
21.08.2025

Jozka
[p#4130269] Já měl na mysli naprosto totéž, jen došlo níže k obvyklému účelovému zjednodušení, resp. překroucení - problém pilotů, nevěnujícím se řízení, protože se jen tupě vezou a při anomálii nedokážou adekvátně reagovat na situaci, je už dlouho známej, x-krát vyšetřovanej po haváriích i vyhodnocenej a (zatím ne docela úspěšně) řešenej.
Vývoj k "autopilotům" i na silnicích je to zřejmě už nevyhnutelnej a statisticky to bude možná i dobrý - jen to nebude jednoduchý a už vůbec ne bezbolestný.. stejně jako ve vzduchu.
Vývoj k "autopilotům" i na silnicích je to zřejmě už nevyhnutelnej a statisticky to bude možná i dobrý - jen to nebude jednoduchý a už vůbec ne bezbolestný.. stejně jako ve vzduchu.