www.facebook.com/groups/.
../2575342085970770?sale_p
ost_...
Jen to na mě vyskočilo, to je asi jiná barva, než máš Ty, viď?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bukajovo
-> Borderer: Můžu, ale není moc o čem. Koupil jsem relátko cyklovače s pamětí, stejné jako do Feldy, nebo Fáčka a vyměnil jsem kus za kus za to, co bylo originál ve Volvu. Pak to fungovalo tak, že jsem utřel okno, vypl stěrač a po chvilce přepl na cyklovač a ten interval to pak drželo nastavený...
-> Bukaj: Omlouvam se, asi se vyjadruju jako tatar. S dopravou si nejak poradim, pripadne domluvime. Jde mi o to, abych to nesundal a pak nezacal resit jestli s tim neco zvladnu udelat ja nebo jestli ty budes ochotny tomu nejakou revizi a pripadne i opravu udelat... Pokud rikas, ze se tomu apriori nebranis, tak ma smysl abych se tim zabejval :D
-> Bukaj: -> Sita: Když to bude nějak nachystané, tak to asi někdy přes Vánoce vyzvednout a posunout můžu...
-> Jumbo: Rozepíšeš to trochu, prosím?
-> Sita: Tak třeba po někom poslat?
-> Bukaj: ahoj, mam to normalne doma (Křemže). Ja si s demontazi nejak poradim, spis mi jde o to co pak. Tak ja to zkusim shodit a ozvu se, nijak to nehori, jde mi jen o to aby to slo obcas nahodit a projet...
-> Sita 11.12.23 12:35:03: A kde to auto bydlí? Jestli nevíš, jak demontovat karburátor, tak buď budeš muset přijet s autem nebo vymyslet, jak ho sundat...

-> Jumbo 11.12.23 11:35:00: Jo, jo, už od čtvrtka ho tam mám a funguje 

Ahoj, byl bys ochotny a mel bys chut podivat se na karburator z toyoty corona 1500? Nijak jsem se v tom nehrabal a jediny co o nem vim je, ze ma automatickej sytic a ze nevim jak ho (celej karb) demontovat. Ten sytic asi prestal fungovat protoze to studeny jde hrozne blbe nahodit a kdyz se to podari, tak e znat, ze to bezi bez sytice, nema to vyssi volnobeh a dokud se to neprohreje, tak to ma tendenci zdechat... Pozn: Driv to fungovalo vyborne a vzdy me fascinovalo, ze skodovka s tim prisla az o 20 let pozdeji (a to verim tomu, ze toyota to nemela prvni)...
-> Bukaj: Funguje to dobre, mel jsem to ve V70 stejne, relatko za relatko a fungovalo bezproblemove...
-> SO545: Klíďo
Co bys potřeboval?

Co bys potřeboval?
ZAse sa tu zbehli nejake kusy....2 torza a 2 komplet.,
Nezmenime za nejake drobnosti do jedeho pierburga ?
Poslat nieje problem.
Nezmenime za nejake drobnosti do jedeho pierburga ?
Poslat nieje problem.

-> jans: Zajímavé
Myslím, že jeden nový cyklovač do Feldy bych tu někde měl ještě mít. A v S70 - nevěděl jsem, že tam může být paměťový cyklovač - možná už tam je, ale nenapadlo mne to zkoušet - měl jsem za to, že je tam jen "jednopolohový" cyklovač s pevným intervalem, jako u mnoha jiných aut. Když přepnu páčku stěračů z klidové polohy směrem nahoru, začne cyklovat. Měl jsem dojem, že délka cyklu se občas mění s rychlostí, ale možná se mi to jen zdálo...
...hned zítra to vyzkouším, děkuji za tip

...hned zítra to vyzkouším, děkuji za tip

Hodim to sem. Nevim, jestli jsme o tom mluvili. Pokud ho v S70 uz nemas, jednoduse jde zapojit pametovy cyklovac z feldy:
forum.volvoklub.cz/viewto pic.php?f=98&t...
forum.volvoklub.cz/viewto pic.php?f=98&t...
-> Tom Troll: Normálka...
-> Jumbo: Aha, nevěděl jsem 

-> Bukaj: Pracuju...
-> Jumbo 13.11.23 15:38:24: Co Ty děláš v Práglu?
Jel jsem od Krejčíka z nákupu/výměny dílů
-> Bukaj 13.11.23 18:49:17:

Jel jsem od Krejčíka z nákupu/výměny dílů

-> Bukaj 19.10.23 21:39:43: me se zluta taky libi, ja uz uvazuji i o zlutem LUXovi, ikdyz rapid byl puvodne bilej a potom v GB vinovej... je zajimave, ze zeleny mtx byl taky puvodne bilej (kdyz se neco v motoraku odloupne, tak je tam bila), ale od novoty ma v tp zelena metaliza. Jestli bila auta byla oblibena jako zaklad na prestavby, vlastne i dlouha niva byla jeste jako kratka bila.
Kdyz na LUXe zlutou, tak uz alespon origo zlut podzimni
Kdyz na LUXe zlutou, tak uz alespon origo zlut podzimni
-> ajok: No, bukajova ne, ale za to je to bejvalá truhláře o pár vesnic vedle, od kterého už jsem, jak je zmíněno na dveřích, taky bral palivové brikety. 

-> ajok: Jo, 1,6 LPG
-> Bukaj 19.10.23 21:39:43: nj, Ty jsi mel LPG?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale fuj, takhle mi kazit den. Ale v té žluté se mi vždy líbila, ale samé dýzly...
-> ajok: Hh ne, jina plecka...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.10.23 21:05:29: to je ta byvala Bukajova dacie?

-> saskyn2 25.07.23 21:30:21: Vše nejlepší i Tobě

-> saskyn2: Pred par dny jsem videl v Hornbachu jinyho vlasatce bez bot. Asi jich tu teda beha vice 

Jsem nevěděl že Ježíš má svátek zrovna na moje narozeniny
Jinak též přeji vše nejlepší




-> Matthes, záškodník z TechWebu: Díky 

Vse nejlepsi k svatku 

-> jans: Díky, napsal jsem tam :)
-> Bukaj 10.02.23 12:10:43: On ten rozdíl je v obojím (jinak by zmínka o novodobých přeplňovaných malorážkách nedávala moc smysl
). A není to ani tak o tom, že se nešetřilo "v té době", jako spíš o tom, že je to auto z cenové kategorie zhruba dvojnásobné než ta Caddy nebo Oktávka, o škodovce nemluvě 


-> dragon_cb_cz:
Tam nejde o hluk od motoru, v tom se to Volvo zase tak neliší od jiných aut. Rozdíl je (oproti škodovce, té Caddyně, ale i třeba trojkové Octavii) v aerodynamickém hluku, který se se zvyšující rychlostí stupňuje. V tom Volvu ale neznatelně. Třeba je to tím, že v druhé půlce devadesátek se nešetřilo a tak má Volvo vychytané gumové těsnění oken, dveří, aerodynamiku spár panelů karoserie a pod kobercem na podlaze těžkou pěnovou hmotu a motor se v autě nevrtí, jako ve škodovce s vlečkou nebo novodobých emisně uškrcených přeplňovaných malorážkách...?
Tam nejde o hluk od motoru, v tom se to Volvo zase tak neliší od jiných aut. Rozdíl je (oproti škodovce, té Caddyně, ale i třeba trojkové Octavii) v aerodynamickém hluku, který se se zvyšující rychlostí stupňuje. V tom Volvu ale neznatelně. Třeba je to tím, že v druhé půlce devadesátek se nešetřilo a tak má Volvo vychytané gumové těsnění oken, dveří, aerodynamiku spár panelů karoserie a pod kobercem na podlaze těžkou pěnovou hmotu a motor se v autě nevrtí, jako ve škodovce s vlečkou nebo novodobých emisně uškrcených přeplňovaných malorážkách...?
