Dělají z nás už úplné idioty?

prohledat
222 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 29.01.2008 do 19.02.2008, založil/a Labros
řadit dle data
14:49:55
19.02.2008
P@nis
-> King: O vidiš to tím to možna bude že nemam ;-) ale at si ten šofer přijde projet filcku(kabrio) tak by si na brzdy nestěžoval a poznal by co to je točit volantem v prave škodovce..3
11:27:27
19.02.2008
Labros
-> P@nis: ta závada se evidentně neobjevuje na všech fabiích, ale jen na velmi malém procentu/promile fabií. Proto se u tebe nejedná o "zmetek", ale štěstí, že jsi nedostal jeden z těch pár kousků.

Taky znám lidi, co měli fabii 1.4TDi, a na nic takového si nestěžovali.
10:45:29
19.02.2008
King
-> P@nis: A jenom kontrolní otázka - ty máš fóbii v turbodehtu?4
23:05:51
18.02.2008
P@nis
Jak to tak čtu tak já mam asi "zmetek" fabii jelikož sem doposud žadny problem s bržděnim nikdy neměl ani při stylu brzda plyn brzda..ba naopak jsem s brzdným učínkem nadmíru spokojen..
21:56:12
18.02.2008
Labros
-> Slavek: Taky dobré 3
21:55:17
18.02.2008
Labros
-> King: Jak, my jsme slavní. D-Fens je slavnej, že se o něm u nás píše! 40

Ad Matyx: Hm, zajímavá historka, ale já už jsem poučen, že je blbost, aby fábie nebo oktávka nebrzdila, a pokud někomu nebrzdila, tak je debil, protože jel z hor na neutrál. Popřípadě je to pomluva konkurence

1

Já si stejně myslim, že to jednoho dne praskne a v novinách se objeví, Škodovka svolává 20.000 vozů na výměnu výněvy 1
18:20:45
18.02.2008
Slavek
Tak se zrovna stalo cosi podobného našemu zákazníkovi u postaršího Fordu Orion,tuším rok 91 že to je.A tomu se porouchal ABS tak,že "ábéesoval" stále,i při lehkém brzdění i na suché vozovce,prostě stále..Takže výsledný pocit z brzdění byl podobný jaký popisují Švédi i King-tuhý pedál a brzdný účinek velmi,velmi slabý,téměř žádný.Pouze tedy doprovázený charakteristickým vibrováním pedálu při činnosti ABS.Vyřešilo to odpojení štekru elektriky na tom modulu ABS u HBV,páč majitel prohlásil,že do toho křápu nedá už ani haléř a Orion je od té doby bez ABS a brzdí jak meč4
01:36:00
18.02.2008
King
A pro advokáty MB:



"....Mě to tedy skutečně nijak nepřekvapilo. Svého času jsem měl od zaměstnavatele k dispozici vůz Škoda Fabia Combi ("motor" 1.4tdi). Jezdil jsem s ním jen já a servisovat jsem ho nechával na střídačku ve dvou autorizovaných servisech, v obou případech v dílnách vedených lidmi, které znám osobně a dobře. V tomto tedy chyba nebyla.

Nějaký čas bylo vše v pořádku (až na "motor" ;-), ale jednou jsem nedobrzdil na červenou a zůstal stát asi půl metru za čarou. Brzdový pedál byl tuhý jak šutr a brzdy prostě skoro nebrzdily. Po novém sešlápnutí vše v pořádku. Jel jsem do servisu, vše zkontrolováno a shledáno v pořádku. Nějakou dobu byl klid, a pak se stalo něco obdobného. Zpětně jsem tehdy přemýšlel o každém jednotlivém úkonu, který jsem před oním znefunkčněním brzd provedl. Povedlo se mi v hlavě zrekonstruovat tento cyklus - brzda, plyn, brzda. Zkusil jsem to nasimulovat na parkovišti a skutečně - opět. V případě prudšího zabrždění, plynu do podlahy a opět rychlé brzdy pedál reagoval jako by v brzdách nebyl tlak (resp. podtlak).

Následovala opětovná návštěva servisu a popsání problému. Na to se již servisákovi rozsvítilo a povídá něco jako "jo, to je výněva", (píši foneticky, jak jsem to slyšel), "to vám můžeme vyměnit, je to drahé, a nová to stejně brzo začne dělat taky, to sou ty fóbie pane, ty to dělaj". Abych měl absolutní jistotu, nechal jsem výměnu dílu provést přímo vedoucím, tedy svým kamarádem. Částka nemalá a navíc měl jeho "fochman" pravdu. Po necelých dvou měsících se to stalo zase.

Takže jsem se prostě smířil, a jezdil dle toho, tedy po prudším zabrždění jsem se vyvaroval rozjezdu na plný plyn (což s daným motorem znamenalo, že už to nejelo vůbec). Po nějakém čase se zaměstnavatel smiloval a dostal jsem k dispozici novou Octavii. Tam se již problém neobjevil.

Nicméně v podstatě s článkem souhlasím. Bůhví, v čem byl skutečně problém ve Švédsku objevený. Jestliže jsou dané komponenty převzaté z původního modelu, mohlo by se jednat o stále stejný problém. Problém, který běžný uživatel tohoto typu vozu při svém stylu jízdy neobjeví, protože po prudším brždění bývá pod obstarožní hučkou natolik zpocený, že klepající se pravá noha nemůže plynový pedál po nějakou dobu ani najít, natož rázně sešlápnout. Tento problém se skutečně objevil pouze při operaci plná brzda - plný plyn - plná brzda, a to vše s vyšlápnutím spojky a dohromady v rozsahu jedné, dvou vteřin. Což bych u rodinky co hledá levný pojízdní prostor nečekal, u Švédského pilota pak naopak ano...."4
01:32:28
18.02.2008
King
-> Syny: Jj :) A nebo starej dobrej hlod:





"Jo a az Skoda Wagen presune vyrobu na Slovensko, tak konecne zacne vyrabet model Skoda Slov ...."

3
01:19:49
18.02.2008
Syny
-> King: Nejlepsi je hlaska: Skoda - Simply never 3 3 3 3 3
01:13:44
18.02.2008
King
Pánové, jsme slavní (virt) :)

www.dfens-cz.com/komentar e.php?akce=fullv...

a najít příspěvek od Shackall.

Samotnej článek pak taky stojí za přečtení4
10:59:47
14.02.2008
Gryzly
-> LiMaK: To jo, ale zvrchu je zámek odolnej proti zmrazeni a odvrtání. 3

Naši to maj ve eldě a brácha to měl ve fávu.
12:30:13
10.02.2008
King
-> LiMaK: Taky mám feldu s konstruktem :) Ale právě aspoň o těch 20 minut tam jde. Část zmrdů to odradí od krádeže, takže místo mýho auta si radši vezme soudsedovo s dětskou hračkou na volantu :)
10:23:38
10.02.2008
LiMaK - 742 forever
resili jste nekdy starsi construkt ve Favoritovi? opravdu si staci prinest ssebou 10tku 13ku klic, sroubovak,kladivko a tahlo od prevodovky bez toho picinstva, a za 20 minut jedete :-)
14:25:55
08.02.2008
King
-> Labros: Klíč od konstruktu mám samozřejmě na tom samým kroužku jako klíč od auta. Problém byl v tom, že ten klikopák přidělanej na táhlu řazení se vůči zámku dostal do nějaký prapodivný pozice a bez intervence v prostoru pod manžetou řadičky se z ní ne a ne vymanit :) Detaily si už nevybavuju, fakt jsem už myslel na nejhorší tj. volat nějakou asistenční službu :) ....možná, že problém byl v tom, že ten locknutej zámek díky tomu mechanickýmu pastavu , nešel odemknout - kurva ta skleróza :)
10:41:31
08.02.2008
Milan 136
-> Labros: Osciloskop je ve vasilu...Jo umíme s ním občas se používá když potřebuješ změřit nějakej signál třeba...
09:05:06
08.02.2008
Labros
-> Milan 136: to je všechno autodiagnostika, ale máte vůbec něco jako osciloskop? A někoho, kdo s ním umí?
18:55:15
07.02.2008
Milan 136
-> Slavek: Nedávno u nás byl na kalibraci jeden člověk ale skoro nikdo nebyl v práci tak dělal 2 měřáky na foukání kol, 2 posuvky, 1 mikrometr, 1 multimetr a vzal si 11 000...-> King: Ty s sebou vozíš frézu na odfrézování zalomený matky na constructu??9
09:43:44
07.02.2008
Labros
-> King: Tak to teda gratuluju 3

ve Svazu zlodějů aut ČR by tě prý brali všema deseti 3

a to ssebou nevozíte klíč k Constructu?
08:00:33
07.02.2008
Gryzly
Bratranec byl na praxi ve značkovým servisu a prodejně Renault.

říkal mi že třeba na jednom Loganu třikrát přidělávali přední SPZ. Ten mechanik to přidělal samořezkama do plastovýho nárazníku a přitáhl to moc a strhl závit v plastu, zákazníkovy se to vyklepalo a jedna strana spadla na zem a drhla., tak to přišroubili v servisu o centimetr vedle a za dva dny tam byl ten zákazník zase. Takže to nakonec dali na normální metrickej šroub a z druhé strany dali kontra matky.
22:28:55
06.02.2008
Slavek
-> gim: Aha,tak to sou šmejdi teda..8
22:25:31
06.02.2008
Slavek
-> Milan 136: Klidně si mysli že je to nesmysl,mne to nevadí.4 Ale je to tak,stalo se to.Byl to ten typ zámku co se zamyká jen zatlačenim dolu a klíčem se jen odmyká.No a protože VW Transporter má,jako většina VW zpátečku " k sobě a dopředu",tak stačí pár vůlí po letech provozu a jde zamknout každý kvalt řazenej pákou dopředu4Tedy u toho konkrétního auta to šlo.Souhlasim s tebou o těch cenách-o tom nákupu zařízení a kalibraci atd.. Podobný příklad ode mne z práce..My jsme ten neznačkový"kamenný servis se sazbou 200,-Kč/h bez DPH.A zrovna v té samé obci nad náma je jeden stodolák a ten funguje načerno a má 200,-Kč/h taky bez DPH,ale on vždycky bez DPH... U nás musí být každoročně:Revize zdvihacích zařízení,revize hasicích přístrojů,revize elektronářadí,revize kompresoru,revize elektrorozvodů,cejchování vyvažovačky,cejchování budíku na foukání pneu-i to musí bejt!!! 8Pak školení BOZP,školení na revize zařízení LPG,školení řidičů,v našem případě taky školení na VZV.A to všechno stojí PRACHY!Pro představu-revize hasičáků,spočívající ve vizuelní kontrole zda nejsou porušeny plomby,stojí 5000,-Kč..Revize dvou zvedáků bez elektro-to se u zvedáků dělá zvlášť-stojí i se školením 3 osob kolem 20 000Kč..No a tohle všechno stodoláci nemusej řešit a neplatěj daně.Tak pak nevin,kdo rejžuje víc.Navíc zkus za stodolákem jít s nějakou reklamací-poške tě do p... a může tvrdit,že tvoje auto i tebe nikdy neviděl a dokaž mu to..3
21:34:09
06.02.2008
King
-> Milan 136: Mno, o tom zamknutí zámku řadičky něco málo vím :) To jsme si takhle vyrazili s rodinkou do Beskyd na dovču a asi 2km před cílem cesty najednou slyším divný zvuky při řazení a vyústilo to do stavu, kdy jedinou možnou volbou na převodovce byl neutrál :) Trochu jsem se orosil, protože zatímco na shade znám člověk každej šroub, v mondeu jsem se zatím dopracoval do stádia svépomocný výměny žárovky či pojistky :) Ona mi totiž za jízdy moje dobračka batohem pod nohama nějakým záhadným způsobem zamkla konstrukt, takže jsem si nacvičil demontáž středovýho tunelu a díky kufru se servisním nářadím, který paranoidně vozím i na dovču jsem to za 10 minut hacknul :)
19:20:43
06.02.2008
gim
-> Slavek: myslim si ze todle zjistit mohli, preci jen kdyz bych zjistoval co se stalo tak bych se mrknul i na tahla jestli nejsou zpriceny a toho si museli vsimnout... i me napadlo jako prvni vec se zeptat jestli ma zamek radicky, pze mi to prijde jako nejjednodussi reseni, coz kolikrat bejva tak nejcastejsi.

a ten servis sou docela dobry zvirata. tatuv kamarad si tam daval vymenit torzky na kangucko, pze mu na jedny strane rupla a na druhy strane nechali starou. pritom si zauctovali za obe strany. kdyz to zjistil tak jim tam malem vymlatil vylohu...
19:11:37
06.02.2008
Milan 136
-> Labros: No samorřejmě že na tom rejžujou...Ale vyšší cena je úměrná pořízení, provozu, kalibraci všeho zařízení atd. který Ti soukromník neposkytne...Ale ty ceny jsou vyskoký samozřejmě moc. Akorát ta hodinová sazba není moc vidět na pásce...

Na diagnostiku motorů? Není to jen na motory Ale nějaký starý VAGy který už se moc nepoužívají-neumí komunikovat po canu...

Pak VAS 5051, 5051B, 5052. Kompresiometr, stanici ME, tlakoměr paliva, oleje....nevybavím si vše. Jsme celkem slušně vybavení. jinak diagnostika není jen o přečtení závad samozřejmě. jak píšeš koilik procent závad napíše diagnostika tak to se nedá určit. Felicii nemá téměř smysl napichovat na něco, nepíše skoro nikdy nic. Tam musí zavelet zkušenosti, rozum nebo zkusit vyměňovat...

Nový auta už toho napíšou víc...

-> King: To asi mám no. to co tu popisujete taky slýchávám. Výfuk a manžetu na feldě měníme pomalu na počkání... Temposervis v ČB:dal si tam chlap auto na servis a geometrii, povolil čepy aby s tím neměli práci a když mu to dali zpět tak se mu za jízdy ta tyčka trochu vytočila a začalo to táhnout ke straně,. Vůbec na to nehrábli. Druhej případ dal tam chlap auto a když po týdnu zaplatil fakturu a šel k autu, tak tam stálo tak jak ho tam zaparkoval...

-> Slavek: Můžeš mi nějak vysvětlit, jak můžeš zámkem zpátečky zamknout pětku?3 3 To je nesmysl.

Jinak úsměvnej případ od nás. Přivezli na odtahovce octavii s ulomenou řadičkou!!! Ten pahýl co tam zbyl orvanej nějakým hasákem...Sedl jsem do toho, ODEMKNUL CONSTRUCT, pahýlem zařadil a odjel na dílnu3 3 Takže i toho jsou lidi schopný ulomit páku aniž by je napadlo to odemknout...

V servise Renault jsem byl několikrát na praxi a to byl brutal to tam vidět..
19:00:04
06.02.2008
Slavek
-> p.b.: Oni je ani neprodávaj..Prodává jen Swifty,Ignisy,SX 4ky,Samuraie a Grand Vitary.A tyhle i servisujou.A je celkem běžná praxe že na určité druhy oprav vzužívá služeb smluvních neznačkových servisů,jedná se třeba o klempířské záležitosti,lakování a pneuservis.Protože se v tomto případě jedná o malý autosalon patřící fyzické osobě. Wagon považuje za kukaččí mládě,tak ho ani neprodává.Kupodivu ho k tomu Suzuki ČR nenutí.Ale nutěj ho prodávat a montovat jen orig.díly a příslušenství i v případech kdy by to ani nebylo nutné(svíčky,stěrače,rádi a atd..)
18:43:02
06.02.2008
Slavek
-> gim: Přesně tohle se stalo zákazníkovi u VW Transporter.Spolujezdec mu omylem za jízdy při zařazený pětce šlápnul na zámek zpátečky a tak něšla ta pětka vyřadit.Tak nám volal,my jsme ho tedy objednali a on si sjednal odtahovku a přivezl to smířenej že zaplatí převodovku.No a my když jsme na příčinu přišli,tak jsme mu hned zavolali,že to byl jen tenhle problém a že si to může odvézt.A nic jsme mu samozřejmě neúčtovali.. Jsme neznačkový"kamenný&q uot; servis.A ten zákazník nebyl žádný náš známý ani stálý zákazník..A v tom značkovém Renault-servisu by se třeba zachovali stejně,když by přišli na to že je to jen taková banalita.To nemůžeš vědět..Ale tím nechci hájit značkový servisy.
18:25:02
06.02.2008
p.b.
-> Slavek: a? to je v tom salonu neopravujou nebo co?
18:16:36
06.02.2008
Slavek
-> p.b.: Suzuki Wagon je licenčně vyráběnej Opel Agila a vyrábí se v Polsku...
18:14:49
06.02.2008
Slavek
-> p.b.: Suzuki Wagon je licenčně vyráběnej Opel Agila a vyrábí se v Polsku...
16:41:59
06.02.2008
gim
-> King: s francouzema mela problem jedna znama, ma megana a jednoho dne se ji nepodarilo zaradit zpatecku. mela !!znamyho!! v brandejse v renaultackym servisu tak ji slibil ze se ji na to mrkne. za odtah z prahy do brandejsa ji rekli o 8000,- tak rekla ze to tam odtahne radsi sama. odvezli to tam se znamym a nechala to tam par dni. mezitim se na to podivali a ze je prej potreba vymenit prevodovku ze sni casto bejvaj problemy. a ze ji teda ze znamosti sezene novou za 30kkc vcetne montaze. do toho se ji moc nechtelo, tak si to odtahla domu a ze az bude mit penize tak to tam zas odveze. rekla jeste jednomu znamymu (ne)mechanikovy aby se na to mrknul. ten se na to kouknul a zjistil ze mela jen zamknutou radicku akorat ze ne pri zarazeny zpatecce a proto tam nesla. takze ve vysledku ji oprava nestala ani korunu. co je to za lidi kdyz ze znamosti!! si reknou 30hadru za odemceni zamku radicky, protoze todle urcite museli zjistit, to by musel bejt uplne blby kdyby si toho nevsimli. a jestli se takle zachova znamej tak bych se snim hodne rychle rozloucil... sou to smejdi
13:20:33
06.02.2008
King
-> Slavek: :) Nicméně "střepy" od forda používám stejně jako zbytek firmy a posledních

120tkm ujetejch na mondeu, jezdím jenom garančky4
13:16:57
06.02.2008
King
-> Slavek: Shodou okolností znám jednoho "stodoláře", v diskuzích o obvakle zmiňuju jako "dvorního automechanika" - ve srovnání s obvyklou lemploiditou vohnoutů v "kamennejch" servisech, je to hvězda první velikosti4

A historek, kdy se v něčem za těžkej peníz povrtal autorizovanej servis a domrvil to ještě víc, jsou taky mraky4
13:09:54
06.02.2008
King
-> Milan 136: Pravděpodobně máš to štěstí pracovat ve slušným značkovým servise (což je úkaz s četností výskytu jako šafrán).

Značkový servisy jsou evergreenem netovejch debat, protože to, co tam většinou vohnouti předváděj za ceny hoddně kvalifikovaný práce, je obvykle děs. Mají sice obvykle přístup k diagnostice a přípravkům, ale někdy mám pocit, že cokoliv nad rámec "výměnařiny" je ve značkovým servisu neřešitelnej problém.

Vezměme příklad nejmenovanovaného autorizovaného servisu (nejmenovaná francouzská značka :) - pokud se vyskytla složitější závada v "elektrice", pánové se v tom obvykle povrtali a po pár dnech rezignovaně odvezli auto do "garážové" firmičky, kde jsem dřív hákoval. Tam můj nástupce začínal s montážema alarmů a rádií do aut a dneska troubleshootuje "špeky" kolikrát pro značkový servisy. Upozorňuju, že nemá takový diagnostický zázemí jako značkovej servis, není vyučenej automechanikem ani nemá elektro-vzdělání a neumí anglicky. Historky o tom, co dokáže rozhodit machry ve značkovým servisu, jsou fakt hard-core.

Důvod: nejsem v tom oboru insider, ale platový podmínky v tzv. značkovejch servisech většinou neoslovujou lidi, co něco uměj. Z toho, co jsem slyšel, jsou rádi, že seženou vyučenýho automechoše s minimální praxí.

To, že mi vrátí zn. servis po garančce auto se všema 20ti nedotaženejma šroubama, jsem už rozdejchal :) Dokonce jsem rozdejchal, když jsem dal auto do servisu s prasklým nárazníkem a ulomeným úchytem mlhovky (samotná mlhovka byla použitelná a válela se v kufru) - na faktuře byl novej nárazník a NOVÁ MLHOVKA, ale jak jsem doma zjistil....modří již tuší :).....mlhovka z kufru nikde. Když jsem se minulej tejden pídil, po údajně měněných předních kotoučích, taky nastal velkej problém :) Takže pokud někde čtu nesmysly o garanci kvalitní práce a kvality dílů ve zn. servisech, je mi do smíchu 4
10:48:54
06.02.2008
Labros
-> gim: to je výborný - nemaj na co připojit diagnostiku - tady je vidět, že kolikrát jsou úplně ztracený, když jim diagnostika nevypíše žádnou závadu. To samý líčil kolega s feldou, která měla vadný palivový čerpadlo, pořád mu tvrdili, že žádná závada neexistuje, počítač nic nehlásí, nashle. Ta vnitřní diagnostika je spíš neštěstí. Co se týče skutečných závad na motorech, je schopna nahlásit cca.40-50% závad a to hlavně těch míň závažných.
10:48:10
06.02.2008
Labros
-> Slavek: To jsi špatně pochopil, on netvrdil, že kotouč po slevě za 2000 není značky Honda. Na něm opravdu Honda napsáno je. Jenže Honda samozřejmě žádný kotouče nevyrábí, stejně jako jiný automobilky. Akorát když koupíš Lucas třeba v Elitu tak za něj zaplatíš 900 a z toho min.500 je marže jen pro toho obchodníka, co ti to prodává, když je na tom Lucasu napsáno Honda, tak za něj zaplatíš 4000. A máš jistotu. Že se na tobě nehorázně nabalíkovalo hned několik subjektů. Servisy berou ty díly z Elitu s 40-50% slevou, a to se to Elitu ještě pořád vyplatí. A na auto to namontujou se 100% přirážkou.
10:41:26
06.02.2008
Labros
Milan 136 05.02.08 18:51:26 napsal: -> Labros: No jasně děláme jen banality který zvládne učeň. Myslíš že Octaviia II má jen destičky a silentbloky?? Ty jsi docela vtipálek.
Už vidím jak by jsi mávnutím kouzelnýho proutku opravil něco složitějšího bez speciálních přípravků, nebo opravil na novým autě elektroniku. Přál bych ti jeden den být tam místo mě...Otevři si Škoda servis na chodníku před barákem. Na banality chodník stačí.
Octavia není stodvacítka...


Ale tak se hned nečerti prosímtě, já nepsal že opravujete "jen" banality, ale že častokrát (možná i většinou) to banality jsou, jako výměny spotřebních dílů. To je pravda, ne? A na tom rejžujete nejvíc.

Pak jsou samozřejmě složitý závady, na který je jsou potřeba přípravky, měřicí zařízení a jiný speciální věci. Když o tom mluvíš, tak jaký zařízení máte konkrétně na diagnostiku motorů?
08:39:58
06.02.2008
p.b.
-> Petr105l: Ne, to je způsobený tím že zrovna tohle konkrétní auto je nepovedenej šmejd.
08:33:35
06.02.2008
Petr105l
p.b. 06.02.08 07:18:34 napsal: U máti v práci maj Suzuki Wagon R+ a větší kepl auto jsem neviděl, v servisu to to maj prakticky každej měsíc a ještě průměrně 14 dní čekaj až přijde potřebnej díl. Fakt supr...



To je ale zpusobeny tim, ze to je jen sOpel se znackem Suzuki a ne pravy Suzuki.
07:20:58
06.02.2008
Gryzly
Taky mám historku ze škoda servisu.

v roce 2001 nám chystali felicii na STK a udělali emise a STK. felicie byla 6 let stará.

tata to tam ráno zavezl, nahlásil jim závady který je potřeba opravit. Byla prasklá manžeta na poloose, tekl olej z motoru, nějaký další věci a pak udělat emise a projít STK.

o asi dvou hodinách volali Tátovy zpět že na autě je daný polský výfuk a že to kvuli tomu neprojde STK a že ho musí vyměnit. Jelikož tomu táta nerozuměl, tak jim to povolil. po třech dnech si pro auto šel brácha a v kanceláři proběhlo předání dokladů a zaplacení a dostal klíče že auto stojí tam a tam a ať si ho vezme. Brácha ještě než odjel tak si to celý prošel a zjistil že ta prasknutá manžeta není vubec vyměněná. V dokladech ale bylo napsáno že je vyměněná atd. takžešel zpět do kanceláře, pořádně je tam zmrdal jak si to jako představujou a kde je ten vyfuk co na tom autě byl puvodně. Byl ještě dobrej děravej nebyl. Výfuk prej vyhodili. manžetu pak ještě dva dny měnili. a celkově nás těch pět dní vyšlo na 15 000,-. Takže asi tak.
07:18:34
06.02.2008
p.b.
Slavek 05.02.08 19:55:27 napsal:

-> Labros: Ale na těch Suzukách naštěstí měněj jen destičky,oleje a rozvoďáky,víc nejni do 200000 km potřeba..Narozdíl od "koncernových zázraků"a všech aut začínajících na "F" (Fiat,Ford a Francouzský)3 2


U máti v práci maj Suzuki Wagon R+ a větší kepl auto jsem neviděl, v servisu to to maj prakticky každej měsíc a ještě průměrně 14 dní čekaj až přijde potřebnej díl. Fakt supr...
21:33:33
05.02.2008
gim
-> Labros: taky sme po jedne navsteve honda servisu zvolili cestu osvedcenyho neznackovyho servisu. na akordu nam uplne vypadla elektronika a auto obcas pri jizde uplne vyplo, jak psali nekteri tuhej volant a brzda,... sice se ho podarilo nastartovat znova ale proste tam neco blblo. klasicky veci sme prosli jako blba kostra, baterka,... a nic tak sme to soupli do servisu kde si auto prohlidli a rekli ze nemaj na co pripojit (nase auto jeste nema rj) ze zjistovani by trvalo dlouho a s nejistym vysledkem, a ze pri jejich hodinovy sazbe se to nevyplati. aspon to rekli na rovinu :-) tak sme to doma jeste prohrabavali a zjistili jsme ze to bylo spinackou, ktera ve 3poloze spinala jak se ji chtelo. tak sme z vrakace koupili jinou a zavolali do toho malyho servisu jestli nam to nevymenej. prej jo brali kolem 200 za hodku, ale protoze sme obednavali spinacku z vrakace z jiznich cech tak nam poslali na aerodecka, kterej ma trochu jinaci uchyceni. tydle kluci se stim poprali dobre. rozpulili spinacku a prehodili jen elektriku, delali to 8hodin a vzali si za to necelyho litra. prej ze to meli udelat rovnou a nebabrat se stim ;-) ferovy jednani a dobrej pristup
19:55:27
05.02.2008
Slavek
-> Labros: No to byl nějakej idiot v tý Hondě.Kotouč po slevě za 2000,- by měl bejt značky"Honda"*4 *Jestli nabízel za tyhle prachy Lucas,tak buď mají takovou zlodějskou marži,nebo ten prodavač či co to bylo jen neví jakou značku kotoučů mají na skladě 3Kamarád má autosalon Suzuki v D.Počernicích a ten je nucenej od zastoupení Suzuki v ČR brát jen díly originál a to jsou pak cifry..Ale na těch Suzukách naštěstí měněj jen destičky,oleje a rozvoďáky,víc nejni do 200000 km potřeba..Narozdíl od "koncernových zázraků"a všech aut začínajících na "F" (Fiat,Ford a Francouzský)3 2
18:51:26
05.02.2008
Milan 136
-> David29: No tak jestli takhle fungujou v praze tak to potěš prdel...To by měli zavřít.

Jinak ceny jsou samoržejmě vysoké...

-> Labros: No jasně děláme jen banality který zvládne učeň. Myslíš že Octaviia II má jen destičky a silentbloky?? Ty jsi docela vtipálek.

Už vidím jak by jsi mávnutím kouzelnýho proutku opravil něco složitějšího bez speciálních přípravků, nebo opravil na novým autě elektroniku. Přál bych ti jeden den být tam místo mě...Otevři si Škoda servis na chodníku před barákem. Na banality chodník stačí.

Octavia není stodvacítka...

My opravujeme vše, nic se nikam nevozí, spíš k nám to vždy přijede až když to objede neúspěšně půl republiky.

Ty blbě naplý rozvody jsou spíš specialitou rychloservisů. Blbě naplý, blbě nastavený čerpadla. Byl i případ obráceně naplý kladky...

Vedle nás je servis VW Audi a tam to je přístup. A 6 stojí beze změny na zviži 3 dny. Včera přijela pani s Passatem, brzdy na kov že jede do německa a ten kokot technik jí řekl že za 14 dní....A je to stejná firma jako my. A stejnej přístup k zákazníkům chtějí i od nás. My se ale nenecháme. Přikódovat klíč k imobilizéru dělám na počkání zadarmo a oni tě objednají za 14 dní...
15:59:01
05.02.2008
David29
-> Labros: Jo, tak to těžko říct...třeba záleží na tom jak se vyspí 2
13:45:47
05.02.2008
Labros
-> David29: Jestli je to pravda, cos říkal o tom outsourcování, tak by mě fakt zajímalo, jestli ten "soukromník" dělá ty opravy tak, jak by je měl dělat autorizovaný servis? Tzn. jestli dodržuje postupy podle dílenský příručky, utahovací momenty a všechno? Třeba jsem už slyšel stížnosti lidí, že po výměně řemene v autorizovaném servisu jim hučí nebo klepe rozvodový řemen, a hle, po správném napnutí podle servisní příručky najednou hluk zmizel.
13:42:36
05.02.2008
Labros
Tak ono je asi vynikající kšeft mít autorizovanej servis, ne? Za hodinu bere 2x - 3x tolik, co neautorizovanej, a přitom většina věcí je tak banálních, že je zvládne učeň levou zadní - výměna destiček nebo svíček, nějakej silentblok nebo tlumič. Takže ať už to outsourcujou jak říká David někomu levnějšímu, nebo si na to vezmou svýho mechanika, nemůže je to stát moc, a vysoký rabat je zaručen.

Další kapitola jsou náhradní díly - v Hondě na podzim měli úžasnou akci - sleva 50% na vybrané náhradní díly. Volal jsem jim tam, kolik by pak chtěli za jeden kotouč, a řekli mi, že 2000 po slevě. Tak jsem se ptal, kdo to vyrábí, a říkali že asi Lucas. Běžná cena kotouče od Lucasu je do 1000 a to je v tom slušná marže. Tak jsem jim to řekl, a oni na to, podívejte se pane, tohle je originální díl, máte jistotu (rozuměj, jistotu, že je to Lucas) a podobný bláboly. Tak jsem zavěsil.

Teď jsem si udělal takovej výzkum doporučení na výrobce kotoučů, a vyšlo mi, že nejlepší je asi Brembo. U levneautodily.cz jsem si je objednal za 680,- přitom běžná cena v mototechně je 1180,- a nechci vědět, kolik by stály v autorizovaným servisu, kor před slevou...
08:28:59
05.02.2008
VeTeV
no ted kdyz to clovek cte tak co si ma myslet? na skudce velkou cast veci udelam sam, popripade stodolnik (znamej tatika)... ale mam jistotu ze to udelal pac ono se na sute moc sidit neda - tam se to ukaze rado :-)



kvalita dilu srovnatelna s dilama na dnesni stroje...kurnik proc nemit teda dal sutu? 3
06:01:23
05.02.2008
David29
-> Syny: Moje slova 1
23:13:00
04.02.2008
Syny
Neni nad to si vsecko udelat sam 40
Extreme Tyres